Ze wordt helemaal gek en gaat zoeken wie er op haar heeft gestemd'quote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef teamlead het volgende:
ik ben heel benieuwd naar die bank vanavond... Ik hoop dat Chantal eens op die bank zit.... Ze zal er niet uitgaan voor er een kerel voor haar gevonden is.. maar die verlopen kop krijgt dat niet verwerkt....
geen lieske gestemd Mennoquote:Op donderdag 3 november 2005 12:04 schreef teamlead het volgende:
Dido vindt dat ze te hard is geweest tijdens de nominatie....en weet zeker dat degene die zij genomineerd heeft, haar niet meer aardig gaat vinden.....
Dan gaat hij zich straks nog eenzaam voelenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Als ik het goed begrijp vindt Menno alleen nog Joost en Ingrid leuk. De rest begint hij een steeds grotere hekel aan te krijgen.
ik denk dat hij dat stadium al voorbij is, en zich er bij neer gelegd heeftquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan gaat hij zich straks nog eenzaam voelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef Isabeau het volgende:
<uitgebreid verslag>
Ze heeft het licht gezien en heeft Roel genomineerd.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
Ik ben echt benieuwd wie Dido genomineerd heeft... ze is er van overtuigd dat die persoon heel boos gaat worden als de nominaties bekend worden....
damn.. en ik kan het vanavond niet zien
Is de groep zo slecht voor hem of is zijn houding binnen de groep slecht.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:12 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat stadium al voorbij is, en zich er bij neer gelegd heeft
Schaam je zulke woorden te sprekenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:13 schreef versabommie het volgende:
Hallo Fans!
Vandaag is de begin van een volledige feestweek!
Rob raakt weer genomineerd en ik hoop GNAGNA niet, want dat zou betekenen dat 1 ervan een glorieus moment beleefd volgende week.
Heerlijk, vanavond de nominaties en dan de hele week toeleven naar een climax waar Rob met verbeten kop weer verliest van Menno en het huis moet verlaten ...hij is er nog niet klaar voor zullen we maar zeggen!
Misschien chantalquote:Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ze heeft het licht gezien en heeft Roel genomineerd.
Of haar spiegelbeeldje, Nathalie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop