Ik zal beloven om niet teveel OFF topic te gaanquote:Op donderdag 3 november 2005 03:42 schreef latevogel het volgende:
[..]
je hebt altijd baas boven baas helaas![]()
maar geeft niks kan ik weer lekker bijlezen hier![]()
Laat Henk maar lekker loeren naar de BB vrouwtjes, heb ik geen probleem mee. Je kent het gezegde buiten honger krijgen en thuis eten. ;-)quote:Op donderdag 3 november 2005 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
zet maar een kinderslot op de pc, dat zal hem leren een beetje naar die bb-vrouwtjes te loeren![]()
![]()
spankquote:Op donderdag 3 november 2005 04:00 schreef latevogel het volgende:
oeps moet 639 zijn whahaha
komt wel goed hoop ik
zelfs onzin lees ik graagquote:Op donderdag 3 november 2005 04:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal beloven om niet teveel OFF topic te gaan![]()
Scheelt je weer een uurtje onzin lezen
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Laat Henk maar lekker loeren naar de BB vrouwtjes, heb ik geen probleem mee. Je kent het gezegde buiten honger krijgen en thuis eten. ;-)
Wat leuk zegquote:Op donderdag 3 november 2005 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi Doka, ja ik ben hier, zoals altijd een beetje te lurken....
![]()
Ik zit vol met onzin en OFFtopic gelul maar heb begrepen dat ik me een beetje moet inhoudenquote:
Heel oud gezegdequote:
inhouden,off topic gelul ow boeien ik typ gewoon lekker wat ik wil ik ben baldadigquote:Op donderdag 3 november 2005 04:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit vol met onzin en OFFtopic gelul maar heb begrepen dat ik me een beetje moet inhouden![]()
en vanaf vrijdag ben ik er sowieso meer dan een week niet dus er zijn een aantal mensen die rustig kunnen gaan slapen![]()
Waar kijkt hij het meeste naar dan?? Is Chantal zijn type? Dan kan je hem nog opgeven en kan je hem via de streams in de gaten houdenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Laat Henk maar lekker loeren naar de BB vrouwtjes, heb ik geen probleem mee. Je kent het gezegde buiten honger krijgen en thuis eten. ;-)
Ik ben het echt zelf hoor, en Yolande zit hier naast me op haar eigen computer te schrijvenquote:Op donderdag 3 november 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Schrijf je het echt wel zelf of is het mevrouw Jansen![]()
Ga zo door en je kan het volgende winnen:quote:Op donderdag 3 november 2005 04:07 schreef latevogel het volgende:
[..]
inhouden,off topic gelul ow boeien ik typ gewoon lekker wat ik wil ik ben baldadig![]()
yes yesquote:Op donderdag 3 november 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga zo door en je kan het volgende winnen:
[[url=http://www.filedump.nl/files/OFFTOPIC2.jpg]afbeelding][/URL]
Ik lees bijna alles wat in BB SC wordt geschreven en uiteraard kijk ik alle uitzendingenquote:Op donderdag 3 november 2005 04:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat leuk zegMijn vrouw wil nog wel is luisteren naar de live uitzending maar voor de rest heeft ze er niets mee
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heel oud gezegdeMaar ik ga er weer vandoor, want ik ben vreselijk offtopic op dit moment. groetjes en tot schrijfs.. Ik ga weer lurken met een glaasje erbij
![]()
OFFtopic mag hoor, ik krijg toch altijd de schuldquote:Op donderdag 3 november 2005 04:06 schreef Yolande het volgende:
[..]
Heel oud gezegdeMaar ik ga er weer vandoor, want ik ben vreselijk offtopic op dit moment. groetjes en tot schrijfs.. Ik ga weer lurken met een glaasje erbij
![]()
Geef maar een gil, als je heeeeeel echt gaatquote:Op donderdag 3 november 2005 04:10 schreef latevogel het volgende:
[..]
yes yes
die wilde ik nu net hebben![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 04:07 schreef KRIBBET het volgende:
Waar kijkt hij het meeste naar dan?? Is Chantal zijn type? Dan kan je hem nog opgeven en kan je hem via de streams in de gaten houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |