Waarbij Beach dan weer uitzondering is.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:33 schreef Xennia het volgende:
En een ieder die zijn eigen verjaardagstopic opent
Er zijn geen uitzonderingen op ''een ieder''quote:Op donderdag 3 november 2005 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarbij Beach dan weer uitzondering is.
Een kneus is er gewoon 1.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zijn geen uitzonderingen op ''een ieder''
Uitzonderingen bevestigen nog steeds de regel.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er zijn geen uitzonderingen op ''een ieder''
Dat denken we in dit land nog steeds ja. Zie het resultaat als Premier.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen nog steeds de regel.
En de rest in het kabinetquote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat denken we in dit land nog steeds ja. Zie het resultaat als Premier.
Nu doe je dus met 1 post mijn rustig slapen verknallen.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat denken we in dit land nog steeds ja. Zie het resultaat als Premier.
Daar steekt de gemiddelde Fok user niet eens zo ongunstig bij af.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:41 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
En de rest in het kabinet![]()
Sorry.quote:Op donderdag 3 november 2005 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nu doe je dus met 1 post mijn rustig slapen verknallen.
Gemiddeld gaat ook wel wat ver, ik stem voor RobbieRicardo als Premierquote:Op donderdag 3 november 2005 03:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar steekt de gemiddelde Fok user niet eens zo ongunstig bij af.![]()
Vind jijquote:Op donderdag 3 november 2005 04:15 schreef Nembrionic het volgende:
't is wel een inkoptopic he?
Oppassen hè? Je staat zó bovenaan het lijstjequote:
Was het maar waar, ik sta altijd ergens in het midden met allesquote:Op donderdag 3 november 2005 04:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oppassen hè? Je staat zó bovenaan het lijstje
Nou goed dan. Ben jij mijn nummer 1 kneuzinnetje...goed?quote:Op donderdag 3 november 2005 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was het maar waar, ik sta altijd ergens in het midden met alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |