Enlighten mequote:Op donderdag 3 november 2005 01:18 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Helaas weten de mensen hier wel beter.
Realiseer je je dat deze nu tot ie vol is in je MyAT blijft staanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen Dribbel_ doet negeren
Dat wil hij niet!quote:
Trusten allemaalquote:Op donderdag 3 november 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Realiseer je je dat deze nu tot ie vol is in je MyAT blijft staan
Ik ga slapenTruste allemaal
en PS
quote:
Trusten!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
en PS
Yepz, staan wel meer dingen in MyAT die r normaal niet zouden staanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
en PS
Ja, ik mag hier al eigenlijk niet zijnquote:
Van wie niet?!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier al eigenlijk niet zijn![]()
Iedereen blijft kindquote:Op donderdag 3 november 2005 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ja, ik mag hier al eigenlijk niet zijn![]()
Van een FAquote:
Gewoon lekker meepuberen!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Van een FA
Maar ik gedraag me nu netjes dus zal het wel meevallen
Komen misschien ook d'r puberjaren weer naar bovenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Gewoon lekker meepuberen!
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:29 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Gewoon lekker meepuberen!
Tuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey stijgende_ster, heb je vanavond ook nog voetbal gekeken?
Altijd. Wat een week op dit moment in europees verband! PSV en Ajax (de volle winst) en nu maar hopen op AZ en Heerenveen (donderdag)quote:
Ja inderdaad! Al zat ik vanavond een paar keer met samengeknepen billen!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Altijd. Wat een week op dit moment in europees verband! PSV en Ajax (de volle winst) en nu maar hopen op AZ en Heerenveen (donderdag)
Oef. Moet ik even opzoeken.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:35 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Al zat ik vanavond een paar keer met samengeknepen billen!
Tegen wie moeten AZ en Heerenveen?
Sorry!quote:
Verdediging was inderdaad ver beneden peil.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oef. Moet ik even opzoeken.
Ik heb echt zitten schelden vanavond op de wedstrijd van Ajax.
Neuhquote:Op donderdag 3 november 2005 01:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Sorry!Ik ga binnenkort shoppen in London! Nog tips?!
03/11 SC HEERENVEEN - CSKA MOSKOUquote:Op donderdag 3 november 2005 01:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Verdediging was inderdaad ver beneden peil.
London?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Sorry!Ik ga binnenkort shoppen in London! Nog tips?!
Waarom niet?! De reis is heul niet duur!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh
Wil al jaren naar Londen maar ben er nog steeds niet geweest
PrintScreen, ik weet dat jij mij compleet negeert/niet mag.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh
Wil al jaren naar Londen maar ben er nog steeds niet geweest
Klinkt niet al te makkelijk voor de friese doorlopers! Weet je toevallig wat ze uit gedaan hebben?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
03/11 SC HEERENVEEN - CSKA MOSKOU
En AZ weet ik niet
[..]
London?
Volgens mij 0-0. Maar ik zoek het wel weer even opquote:Op donderdag 3 november 2005 01:41 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Klinkt niet al te makkelijk voor de friese doorlopers! Weet je toevallig wat ze uit gedaan hebben?
Op aanvraag negeer ik jou.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PrintScreen, ik weet dat jij mij compleet negeert/niet mag.
Maar wat is er met stuart gebeurd?
ehmm.... strikvraag!quote:Op donderdag 3 november 2005 01:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Volgens mij 0-0. Maar ik zoek het wel weer even op
-edit-
Ze hebben nog helemaal niet tegen elkaar gespeeld (groepsronde)
Het komt er gewoon niet vanquote:Op donderdag 3 november 2005 01:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waarom niet?! De reis is heul niet duur!
Dankjewel voor je postquote:Op donderdag 3 november 2005 01:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op aanvraag negeer ik jou.
Wil niet nogmaals een ban oplopen.
Stuart spreek ik niet meer omdat ik nooit meer op msn ben, weet alleen dattie nog weleens post onder de naam Kieran.
Ach, maar wel leuk om dan alsnog op te zoeken.quote:
Dublin ben ik ook nog nooit geweest.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:45 schreef stijgende_ster het volgende:
En daarna misschien naar Dublin!
Was geen strikvraag, ik was het vergeten. Maar het zal me benieuwen morgen. Ik gok Heerenveen op 1-0quote:Op donderdag 3 november 2005 01:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dankjewel voor je post
[..]
Ach, maar wel leuk om dan alsnog op te zoeken.
In de vakantie, 2 daagjes vrij boeken, kan je zo een lang weekend!quote:
CSKA moscow is wel titelverdediger hèquote:Op donderdag 3 november 2005 01:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Was geen strikvraag, ik was het vergeten. Maar het zal me benieuwen morgen. Ik gok Heerenveen op 1-0
Ik doe mijn bestquote:
Wat is jouw gok dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
CSKA moscow is wel titelverdediger hè
Maar PS. Ik ben wel weer blij om je te zien.
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
In de vakantie, 2 daagjes vrij boeken, kan je zo een lang weekend!
Ik snap ook nog steeds niet waarom ik dit had gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Heb alleen moeite om de tranen die ik zinloos heb vergoten te vergeten.
Ik heb geen hekel aan je, wel aan wat je hebt gedaan.
Ik denk (helaas) een winst van CSKA!quote:
Doe nog maar niet blij zijn, ik heb het nog steeds niet op een rij waar het jou betreft.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:48 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar PS. Ik ben wel weer blij om je te zien.
www.easyjet.nlquote:Op donderdag 3 november 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan gaan wanner ik wil
Het komt er alleen niet van.
Ik wil het gewoon proberen om het goed te maken..quote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe nog maar niet blij zijn, ik heb het nog steeds niet op een rij waar het jou betreft.
Misschien werkt het beter om elkaar te negeren zoals Dago zei
Ik ga heel misschien met JPM01 naar Australie voor de GP van Melbourne, maar wanneer... geen ideequote:
Ieder mens schreeuwt om aandacht.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:52 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet waarom ik dit had gedaan.Gewoon aand8 tekort ofzo
Het spijt mij echt.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieder mens schreeuwt om aandacht.
Maar op de maniet zoals jij deed?
Man ik was kapot door wat jij hebt gepost.
Ik kan nog goedkoper vanwege familie bij een reisburoquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik kan nog goedkoper vanwege familie bij een reisburo
Vet! Das dure buissnis toch? die kaartjes? (bijna 20 en nog niet weten hoe je dat schrijft...quote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon proberen om het goed te maken..
Ik weet niet wat jij ervan vindt?
[..]
Ik ga heel misschien met JPM01 naar Australie voor de GP van Melbourne, maar wanneer... geen idee2007/8
Het kan niet meer worden hoe het toen was, teveel zinloze tranen hier en dan heb ik het niet eens over het vertrouwen wat ik niet meer in je heb.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon proberen om het goed te maken..
Ik weet niet wat jij ervan vindt?
businessquote:Op donderdag 3 november 2005 01:57 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Vet! Das dure buissnis toch? die kaartjes? (bijna 20 en nog niet weten hoe je dat schrijft...)
Jammer, maar het is mijn stomme fout.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kan niet meer worden hoe het toen was, teveel zinloze tranen hier en dan heb ik het niet eens over het vertrouwen wat ik niet meer in je heb.
Sorry.
Het is voor 1 ding goed geweest, ik vertrouw niemand meerquote:Op donderdag 3 november 2005 01:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jammer, maar het is mijn stomme fout.
Tja. Beetje vroegquote:Op donderdag 3 november 2005 02:01 schreef stijgende_ster het volgende:
Ohja.. tvp.
Mijn ouders zijn van 6-15 oktober daar geweest (busvakantie) Alles gezien, napels, rome en zelfs op de krater van de Vesuvius geweest. Alleen de hotels zijn niet zo netjes.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:04 schreef stijgende_ster het volgende:
En in de zomer wil ik naar Rrrrrome!! Iemand daar weleens geweest?!
Hmm.. vet! Dat wordt een tentje dan!quote:Op donderdag 3 november 2005 02:06 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tja. Beetje vroeg
[..]
Mijn ouders zijn van 6-15 oktober daar geweest (busvakantie) Alles gezien, napels, rome en zelfs op de krater van de Vesuvius geweest. Alleen de hotels zijn niet zo netjes.
Slaap lekker PSquote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Okay, AMD en s_s, welterusten voor straks en misschien tot later
Ik blijf dus nu alleen overquote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hmm.. vet! Dat wordt een tentje dan!![]()
Maar goed mensen, ik ga slapen!
Een goede nachtrust gewenst allen!![]()
![]()
AMD?!quote:Op donderdag 3 november 2005 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
Okay, AMD en s_s, welterusten voor straks en misschien tot later
ik ben AMDquote:Op donderdag 3 november 2005 02:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
AMD?!Die post trouwens ook nooit meer?
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:10 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
AMD?!Die post trouwens ook nooit meer?
Serieus? Vandaar dat je vroeg "lang niet gesproken"!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 02:11 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Serieus? Vandaar dat je vroeg "lang niet gesproken"!
Nu voel ik me dom..![]()
Nouja, AMD, truste dan maar he.
![]()
![]()
dat valt nog wel mee.., als je kijkt in verhouding met europa is australie veel goedkoper.... behalve de reis daar heenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:57 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Vet! Das dure buissnis toch? die kaartjes? (bijna 20 en nog niet weten hoe je dat schrijft...)
ik de laptopquote:Op donderdag 3 november 2005 09:50 schreef B_BOY het volgende:
ik heb het koffiezetapparaat maar weer es aangeslingerd.
je schrok he!quote:
ik wil ook koffie..quote:Op donderdag 3 november 2005 09:50 schreef B_BOY het volgende:
ik heb het koffiezetapparaat maar weer es aangeslingerd.
dan neem je toch koffiequote:Op donderdag 3 november 2005 10:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
je schrok he!
[..]
ik wil ook koffie..
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:09 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen!
*fokradio maar weer aanzet*.
nee ben op stagequote:Op donderdag 3 november 2005 10:10 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dan neem je toch koffie
snop kun je ff msn aanslingeren?
kun je wel mail lezen?quote:Op donderdag 3 november 2005 10:18 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee ben op stage
en koffiezetapparaat is vies van hier :/
nog 1 fotoboek bericht en ik heb 666 berichtenhoe evil
okquote:Op donderdag 3 november 2005 10:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes
maar als je mail stuurt, moet je het wel ff naar mn @home adres doen
ok naja kan vanavond wellicht ook wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes
maar als je mail stuurt, moet je het wel ff naar mn @home adres doen
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ga me even aankleden, tanden poetsen, haren kammen, bed opmaken, katten naar buiten schoppen etc.
Snoppeke
vanavond zal ik ook wel online zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 10:42 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ok naja kan vanavond wellicht ook wel.
ja doe dat daarna mag jij mij de bestanden van worldracing mailen en dat nummerquote:Op donderdag 3 november 2005 10:45 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey mensen, ik ga me even aankleden, tanden poetsen, haren kammen, bed opmaken, katten naar buiten schoppen etc.
Rustig, rustig. Ben nu bij mijn neef, en ga nu de bakken schoonmakenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:52 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja doe dat daarna mag jij mij de bestanden van worldracing mailen en dat nummer![]()
Zeker een hele lage rugleuning?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:17 schreef snopprinses het volgende:
mên, die bureaustoelen verneuken mn hele rug
tot mn nek loopt diequote:Op donderdag 3 november 2005 11:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker een hele lage rugleuning?
Ach jee.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
tot mn nek loopt die
maar kheb al een zwakke rug..dus ik heb super snel last van mn rug als ik veel zit
yesquote:Op donderdag 3 november 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach jee.
Sterkte, en je moet zeker weer tot 17:00?
dat had ik ook, maar ik ben op een andere stoel gaan zitten.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:17 schreef snopprinses het volgende:
mên, die bureaustoelen verneuken mn hele rug
ze hebben hier geen anderequote:Op donderdag 3 november 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat had ik ook, maar ik ben op een andere stoel gaan zitten.
goeiemiddagquote:
Als ik die jongen was, ben ik wel rond half 9 gekomenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes![]()
morgen zou ik eigelijk om 12:30 naar huis mogen
maar morgen komt zo'n jongen me helpen met een opdracht en die komt pas tussen 11 en 12..
dus kzal morgen wel weer meer uren gaan draaien![]()
overwerktoeslag vragen.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes![]()
morgen zou ik eigelijk om 12:30 naar huis mogen
maar morgen komt zo'n jongen me helpen met een opdracht en die komt pas tussen 11 en 12..
dus kzal morgen wel weer meer uren gaan draaien![]()
Gefeliciteerd manquote:Op donderdag 3 november 2005 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
ik heb mijn TOEFL test van 18 oktober gehaald![]()
![]()
je moest 520 punten hebben van de 660, ik heb er 597 gehaald
![]()
![]()
dat is zwaar kut danquote:
Geen onaardige score danquote:
Ik heb pas een hele relaxte stoelquote:
Nee net niet, er was nog iemand met 630quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen onaardige score dan. Was je de hoogste?
maar jij bent die jonge nietquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben er weer
[..]
Als ik die jongen was, ben ik wel rond half 9 gekomen
2de hoogste dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee net niet, er was nog iemand met 630
Nouhouquote:
Ja volgens mij was ik de 3e en was er nog iemand met 598 of 599.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
2de hoogste dan?Of?
[..]
Nouhou![]()
. helaas niet nee
das liefquote:Op donderdag 3 november 2005 12:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben er weer
[..]
Als ik die jongen was, ben ik wel rond half 9 gekomen
zoals ik al eerder zei ligt het voornamelijk aan mezelf en niet aan de stoelquote:Op donderdag 3 november 2005 12:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat is zwaar kut dan
stel de arbo dienst op de hoogte
3e van de ? Toch mooi?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja volgens mij was ik de 3e en was er nog iemand met 598 of 599.![]()
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Vraag anders of je eerder naar huis mag om rustig te herstellenquote:[..]
zoals ik al eerder zei ligt het voornamelijk aan mezelf en niet aan de stoel
en als ik echt super erge last heb, zeg ik het gewoon tegen mn baas..die regeld dan wel wat, heb tijdje terug ook al een voetenbankje gekregen
Van de 16. Ik ben dik tevreden.quote:
Mag je zeker zijnquote:Op donderdag 3 november 2005 12:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van de 16. Ik ben dik tevreden.![]()
Hoe is het met je sollicitatie afgelopen bij Foto Klein?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mag je zeker zijn.
Ik weet niet wat ik vandaag ga doen
Loopt nog steeds, nog niets over gehoord.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe is het met je sollicitatie afgelopen bij Foto Klein?
Dan doe je het toch nietquote:
hij soliciteerd ook overalquote:Op donderdag 3 november 2005 12:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe is het met je sollicitatie afgelopen bij Foto Klein?
ach ja, sommigen willen werken he..quote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hij soliciteerd ook overal
Mac donalds, foto klein, calve pindakaas
McDonald'squote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Ik moet leren.. heb morgen eerste dag van de pwwquote:Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Loopt nog steeds, nog niets over gehoord.
En morgen hoef ik niet meer naar Eindhoven (MM) te komen
[..]
Dan doe je het toch niet
dankjequote:
Ik ben nu bezig met het typen van een verslag en ik heb ook geen zinquote:
Een dinnetje van me werkt sinds maandag bij de Macquote:Op donderdag 3 november 2005 12:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Ow, ga dan lerenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik moet leren.. heb morgen eerste dag van de pww![]()
Ze hebben al iemand gevonden ...quote:Waarom hoef je niet meer naar dat MM te komen dan?
dankje
McDonald's heet voortaan in [vul woonplaats] "MBS Sloerie"quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een dinnetje van me werkt sinds maandag bij de MacHaar klas besloot opeens om gezamelijk te gaan solliciteren bij de Mac.
Nou werkt die halve klas daar.
![]()
je moet gewoon alles proberenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
McDonald's. Ga weg man
calvé wel.
Oh.. dat kut.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow, ga dan leren
[..]
Ze hebben al iemand gevonden ...
Je moet nog 4.5 uurquote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef snopprinses het volgende:
beh ik heb echt geen zin meer..
Ik ga niet bij de MCD werkenquote:
Erg kut. Ik had me op voorbereid.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
Oh.. dat kut.![]()
En leren is saaiNja, ik heb morgen engels en bio. En engels hoef ik alleen ff door te lezen, dus alleen nog bio leren.
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga niet bij de MCD werken. Straks kom ik alleen maar aan
Ah jammer dat je nog niks gehoord hebt. Maar hoezo niet meer welkom bij MM?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Loopt nog steeds, nog niets over gehoord.
En morgen hoef ik niet meer naar Eindhoven (MM) te komen
[..]
Dan doe je het toch niet
hier zit er nog 1quote:Op donderdag 3 november 2005 12:29 schreef snopprinses het volgende:
beh ik heb echt geen zin meer..
ik kan niet werken.. server kapotquote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hier zit er nog 1maar nog 4 uurtjes
![]()
Ik weet niet hoe lang ik nog op school moet zitten. Ik ben bang dat het hier ook 5 uur wordt voordat ik naar huis kanquote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
4,5quote:Op donderdag 3 november 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
![]()
hij zal wel wat gejat hebbenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer dat je nog niks gehoord hebt. Maar hoezo niet meer welkom bij MM?
Ze hadden al gisteren iemand aangenomenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah jammer dat je nog niks gehoord hebt. Maar hoezo niet meer welkom bij MM?
16:30 is het tijd om naar huis te gaanquote:
Hoop dat je morgen mag overwerkenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
16:30 is het tijd om naar huis te gaan
en morgen heb ik om deze tijd weekenden ben ik alweer thuis
![]()
Leuke nick toch?quote:
ben morgen ook alleenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen mag overwerken
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ben morgen ook alleendus ik beslis zelf of ik overwerk of niet
![]()
![]()
nee gebruik jij die maarquote:
quote:
Daar staat wel mijn © op hèquote:Op donderdag 3 november 2005 12:39 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee gebruik jij die maar
ik vind _moder9or_ veel mooier![]()
Nee, _administr8or_ is iemand anders, die ik niet ken.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Is Administr8or ook van jou modje?
voor mij ook.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
16:30 is het tijd om naar huis te gaan
Ah apart...quote:Op donderdag 3 november 2005 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, _administr8or_ is iemand anders, die ik niet ken.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:49 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
OMG, alle vrouwen diehebben massa's fans.
![]()
quote:
wat dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey. jammer van de fout in je naam
iemand die je goed kentquote:Op donderdag 3 november 2005 12:53 schreef _moder8or_ het volgende:
En wie ben jij dan raikkonen?
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Imberr het volgende:
Mijn broer is stom.Sta ik heel blij/dom te doen in de woonkamer, komt ie heel zacht binnengeslopen. Merk ik em op, schrik ik me kapot, schiet hij in de lach.
![]()
Ja hoiquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Imberr het volgende:
Mijn broer is stom.Sta ik heel blij/dom te doen in de woonkamer, komt ie heel zacht binnengeslopen. Merk ik em op, schrik ik me kapot, schiet hij in de lach.
![]()
dat zijn de leuke momenten juist? Geen foto's toevallig?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:55 schreef Imberr het volgende:
![]()
huh nee hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
Ah de nieuwe account van JPM
[..]
Ja hoi![]()
Oude dus. Die is van 2001quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Doe het dan nog eens voorquote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
zo zou je wel reageren als je zag wat ik deed.![]()
hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja hoi![]()
Ook goed.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oude dus. Die is van 2001
[..]
Doe het dan nog eens voor
Omdat je zei dat je een nieuwe account ging nemen, daar de naam niet van bekend wilde maken en het heeft allebei met F1, Montoya en Raikkonen te makenquote:
ja maar dat is niet raikkonenquote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je een nieuwe account ging nemen, daar de naam niet van bekend wilde maken en het heeft allebei met F1, Montoya en Raikkonen te maken
Achquote:Op donderdag 3 november 2005 13:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee..Ik kan wel ff vertellen wat ik deed?
![]()
![]()
Albers zekerquote:
Tot later _xbox_quote:Op donderdag 3 november 2005 13:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga weer even weg![]()
Eventjes wat solderen![]()
Eindelijk wat te doen![]()
![]()
Wat wil je hebben?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:08 schreef snopprinses het volgende:
ik heb honger, al mn eten is al op :/
lalalalala?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:08 schreef Fwnk het volgende:
lalalalala
Ik was mee aant zingen met de muziek.. ondertussen ook nog tegen mezelf aant praten. En was dom dansje aant doen.quote:
Ik heb je wel doorquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik was mee aant zingen met de muziek.. ondertussen ook nog tegen mezelf aant praten. En was dom dansje aant doen.In de spiegel
![]()
taco's of friet uit kannequote:Op donderdag 3 november 2005 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?
[..]
lalalalala?
Nou, dan haal ik wel ietsquote:
* _moder8or_ knuffelt Imberr!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:12 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja.. kon je lachen.Net zoals men broer.
![]()
![]()
Goedemiddag!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
* _moder8or_ knuffelt Imberr!
ik niks.. moet leren.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Goedemiddag!![]()
Wie heeft er vandaag nog leuke dingen op het program staan?
stagequote:Op donderdag 3 november 2005 13:19 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Goedemiddag!![]()
Wie heeft er vandaag nog leuke dingen op het program staan?
Ik heb vanmorgen geleerd. Vanavond examen.quote:
Welke kant?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben even druk bezig met het updaten van een CL topic. Sorry daarvoor.
[..]
Ik heb wel goede kanten
vertel eens?quote:
Kan die luie grafhomo dat zelf niet?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef snopprinses het volgende:
ik moet lijstjes gaan maken voor sinterklaas
zie gins komt de stoomboot uit spanje weer aanquote:Op donderdag 3 november 2005 13:25 schreef snopprinses het volgende:
ik moet lijstjes gaan maken voor sinterklaas
Goedemiddag!quote:
Het dek op en neer!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:26 schreef JPM01 het volgende:
[..]
zie gins komt de stoomboot uit spanje weer aan
hij brengt ons _moder8or_ ik zie hem al staan
hoe huppelt zijn snopprinses
verder ken ik hem niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 13:28 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Het dek op en neer!
Zo waahaaien de wimpels al heen en al weer.
ofzo.
*opsomming begint:quote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
![]()
mja iemand die weet wat ik kan vragen?
vibr?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef snopprinses het volgende:
[..]
![]()
mja iemand die weet wat ik kan vragen?
Alles goed hier. En daar?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef AmyLee het volgende:
Alles goed hier?
heb een vriend..niet nodigquote:
chocola is viesquote:Op donderdag 3 november 2005 13:30 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
*opsomming begint:
Chocoladeletter! (de S)
altijdquote:Op donderdag 3 november 2005 13:32 schreef AmyLee het volgende:
Alles goed hier?
Primaquote:Op donderdag 3 november 2005 13:33 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Alles goed hier. En daar?
quote:
Ze heeft gelijk.quote:
nah tis gewoon niet lekker :/quote:Op donderdag 3 november 2005 13:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk.
Naja, misschien omdat ik een allergie heb ervoor.
nopquote:
verder alles goed?quote:Op donderdag 3 november 2005 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JE LUISTERD NIET GODVERDOMME JE MOET ME NEGEREN LEES DE FOKKING TT EN OP
AAAARGHHHH TRUT![]()
*negeertquote:
Och, ik zit lekker thuisquote:Op donderdag 3 november 2005 13:41 schreef snopprinses het volgende:
Ohnoes, iedereen gaat hier weg..dan ben ik nog maar alleen met mn baas![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |