abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2005 @ 13:51:51 #226
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32834086
je zou bijn denken dat ts een strengelovige moslim of gereformeerd is....

erger is het nog dat jij aangegeven heeft helemaal niet gelovig te zijn...

je zou tbs moet krijgen...nsb-er..!!!!
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32834091
pff fuif,.. jou reacties zijn echt zo onbegrijpelijk en zooo niet 2005!!
wtf is er nou op tegen,.. een versiering die alleen je vriend bwwonderd,. lekker belangrijk.
wat ben ik blij dat je mijn pa niet bent,.. dan had ik al 1000x op straat gestaan,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
op maandag 5 december 2005 13:51 schreef het.ismij het volgende:
pff fuif,.. jou reacties zijn echt zo onbegrijpelijk en zooo niet 2005!!
wtf is er nou op tegen,.. een versiering die alleen je vriend bwwonderd,. lekker belangrijk.
wat ben ik blij dat je mijn pa niet bent,.. dan had ik al 1000x op straat gestaan,..
niet teveel jezelf storen aan fuifduif, hij houdt er altijd dit soort meningen op na, je moet voor de grap eens door zijn postgeschiedenis lopen. volgens mij vindt hij het gewoon leuk om te provoceren. hij doet er verde rook geen kwaad mee, in tegenstelling tot die debiel van een ts...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32834378
quote:
op maandag 5 december 2005 13:57 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

niet teveel jezelf storen aan fuifduif, hij houdt er altijd dit soort meningen op na, je moet voor de grap eens door zijn postgeschiedenis lopen. volgens mij vindt hij het gewoon leuk om te provoceren. hij doet er verde rook geen kwaad mee, in tegenstelling tot die debiel van een ts...
ik weet het,.. maar de discussie is leuk,..
het slaat gewoon echt nergens op!! om dat eruit te halen terwijl je het zelf wilt!
en dan ook nog is naar papa rennen!! get a fucking life!
hoe oud ben je nou in godsnaam? en nog is duidelijk niet van deze wereld!!
bij sommige mensen kan ik gewoon echt niet bij,..
maar ts: nog steeds de vraag? ben je gelovig opgevoed? nederlands? marrokaans? turks? weet ik veel wats?
ts gaf al aan niet gelovig te zijn, als die foto van in zijn avatar van hem zelf is kunnen we er van uit gaan dat hij gewoon een "normale" (mind de aanhalingstekens...) nederlandse jongens is... en dan nog zo'n mening en gedrag er op na houden, dat vind ik eerlijk gezegd best eng...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32834707
quote:
op maandag 5 december 2005 14:10 schreef grrrrrrrr het volgende:
ts gaf al aan niet gelovig te zijn, als die foto van in zijn avatar van hem zelf is kunnen we er van uit gaan dat hij gewoon een "normale" (mind de aanhalingstekens...) nederlandse jongens is... en dan nog zo'n mening en gedrag er op na houden, dat vind ik eerlijk gezegd best eng...
oke, dat heb ik even gemist,..
indd enge mening,.. woont hij toevallig in ene of ander gehucht? dat niet veel met de buitenwereld te maken heeft op i-net na dan,.. waar hij loze acties kan verspreiden,..??
  maandag 5 december 2005 @ 14:17:14 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32834765
wat mij betreft wacht je lekker met piercen/tatoueren tot je 18 bent ofzo

dan is bij de meesten het zielige gothic/breezah tijdperk wel enigszins voorbij.
pi_32835022
quote:
op maandag 5 december 2005 14:14 schreef het.ismij het volgende:

[..]

oke, dat heb ik even gemist,..
indd enge mening,.. woont hij toevallig in ene of ander gehucht? dat niet veel met de buitenwereld te maken heeft op i-net na dan,.. waar hij loze acties kan verspreiden,..??
ik vroeg me ook al af of hij misschien in urk of een andere achterlijk gesloten gemeente leeft...
pi_32835055
quote:
op maandag 5 december 2005 14:17 schreef plae@ het volgende:
dan is bij de meesten het zielige gothic/breezah tijdperk wel enigszins voorbij.
dit slaat dus ook nergens op.
  maandag 5 december 2005 @ 14:29:08 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835104
quote:
op maandag 5 december 2005 14:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

dit slaat dus ook nergens op.
wat een argumenten
  maandag 5 december 2005 @ 14:32:01 #236
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_32835177
en het grappige is dat hunk, door zo fel te reageren, zijn zusje juist eerder die piercing heeft laten zetten, dan als hij het er gewoon rustig met haar over had gehad.

maar ja, zo zal hij het wel niet zien.

en voor de mensheid is het idd beter dat fuifduif zich niet voortplant.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_32835180
zoals ik al eerder zei, als ik die vriend was zou ik nu niks meer van je overlaten. desnoods zou ik je met een groep jongens in elkaar slaan en die pa van je ook als die dat nodig vind.
  maandag 5 december 2005 @ 14:33:51 #238
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835220
quote:
op maandag 5 december 2005 14:32 schreef #ANONIEM het volgende:
zoals ik al eerder zei, als ik die vriend was zou ik nu niks meer van je overlaten. desnoods zou ik je met een groep jongens in elkaar slaan en die pa van je ook als die dat nodig vind.
wat een bikkel ben je ook leentje
pi_32835242
quote:
op maandag 5 december 2005 14:17 schreef plae@ het volgende:

wat mij betreft wacht je lekker met piercen/tatoueren tot je 18 bent ofzo

argument zou zijn dat tattoo's en piercings niet gebonden zijn aan slechts gothic en breezah publiek.
het is gewoon een vorm van lichaamsversierig en esthetiek zoals we dat al vele en vele eeuwen kennen door de geschiedenis heen.
en bovenal het is persoonsgebonden en uniek voor één ieder qua betekenis voor hem of haarzelf.
Profiel opgeheven.
  maandag 5 december 2005 @ 14:36:13 #240
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835276
quote:
op maandag 5 december 2005 14:34 schreef bierie het volgende:

[..]

argument zou zijn dat tattoo's en piercings niet gebonden zijn aan slechts gothic en breezah publiek.
het is gewoon een vorm van lichaamsversierig en esthetiek zoals we dat al vele en vele eeuwen kennen door de geschiedenis heen.
en bovenal het is persoonsgebonden en uniek voor één ieder qua betekenis voor hem of haarzelf.
jep. maar met zo'n maatregel sluit je heel wat kansloze tatoo's en metaal uit
pi_32835279
quote:
op maandag 5 december 2005 14:32 schreef dustpuppy het volgende:

en voor de mensheid is het idd beter dat fuifduif zich niet voortplant.
de kans dat fd zich ooit voort gaat planten lijkt me ook niet zo groot als hij zich irl ook zo tegen vrouwen gedraagt, ik zou daar dus maar niet van wakker liggen .
  maandag 5 december 2005 @ 14:37:16 #242
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835302
quote:
op maandag 5 december 2005 10:08 schreef hunk het volgende:
oke, update, ze heeft m inderdaad laten zetten. ik merkte t omdat ze wat ongemakkelijk liep en aan haar kruis zat. ik vroeg: is er wat, maar ze gaf me een grote bek. zondag heb ik gewacht tot ze in onder de douche stond en ben ik naar binnengestormd, bekeek ze de piercing net in de spiegel. ik heb hem er niet eigenhandig uitgehaald, wel heb ik mn pa getipt en die heeft gezegd dat ze hett ding eruit moest halen. dat is nu gebeurd.

en die vriend kan mij of mn pa maar beter even niet tegenkomen.
dat zelf binnenstormen is een beetje boel sneu. maar ik kan me voorstellen dat jullie niet echt blij zijn met die vriend.
  maandag 5 december 2005 @ 14:37:55 #243
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_32835316
quote:
op maandag 5 december 2005 14:36 schreef grrrrrrrr het volgende:
de kans dat fd zich ooit voort gaat planten lijkt me ook niet zo groot als hij zich irl ook zo tegen vrouwen gedraagt, ik zou daar dus maar niet van wakker liggen .
er zit voor degene die ervoor zorgt dat fuifduif zich niet voort kan planten, waarschijnlijk wel een darwin award in ook
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_32835317
ik zal het even beargumenteren waarom jou reatie over gothic/breezah tijdperk nergens op slaat.
hoe kom je erbij dat piercings/tattoos laten zetten bij dat tijdperk hoort??
ik ben al iets ouder, en heb ook nog niet zo heel lang een tattoo, waarom? omdat ik het mooi vindt.
zodra een persoon ongeacht leeftijd een piercing of tattoo mooi vind en besuit er 1 te nemen, ben je dan meteen een breezer? beetje kortzichtig vind je ook niet?
op maandag 5 december 2005 14:33 schreef plae@ het volgende:
wat een bikkel ben je ook leentje
reageer toch normaal sukkel. ik ben waarschijnlijk toch wel wat sterker dan de fok!kers hier
pi_32835367
quote:
op maandag 5 december 2005 14:36 schreef plae@ het volgende:

[..]

jep. maar met zo'n maatregel sluit je heel wat kansloze tatoo's en metaal uit
denk het niet,..
je moet zowiezo al meerderjarig zijn om ze te laten zetten zonder toestemming van je ouders,..
ik weet het sommige shops mbt piercings doen er niet zo heel moeilijk over als je aandringt, maar voor een clitpiercing?
  maandag 5 december 2005 @ 14:41:20 #247
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835398
quote:
op maandag 5 december 2005 14:39 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

reageer toch normaal sukkel. ik ben waarschijnlijk toch wel wat sterker dan de fok!kers hier
tuurlijk leen. ga nu maar lekker verder dromen
  maandag 5 december 2005 @ 14:42:50 #248
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32835431
quote:
op maandag 5 december 2005 14:37 schreef het.ismij het volgende:
ik zal het even beargumenteren waarom jou reatie over gothic/breezah tijdperk nergens op slaat.
hoe kom je erbij dat piercings/tattoos laten zetten bij dat tijdperk hoort??
ik ben al iets ouder, en heb ook nog niet zo heel lang een tattoo, waarom? omdat ik het mooi vindt.
zodra een persoon ongeacht leeftijd een piercing of tattoo mooi vind en besuit er 1 te nemen, ben je dan meteen een breezer? beetje kortzichtig vind je ook niet?
ik neem aan dat je emotioneler wat stabieler bent, iets verstandiger (etc etc) als je wat ouder bent. dan weet je beter wat je wilt.

ik vind je helemaal geen breezer omdat je een tatouage hebt .
pi_32835444
ik word echt een beetje triest van dit topic. ik hoop zo dat dit niet echt is, maar ik vrees het ergste.

een broer die de badkamer binnenstormt om je te controleren? heel eng. waar haalt ts het lef en recht en idee vandaan om te denken dat ie moet beslissen over haar leven en haar lichaam?

fuifduif, volgens mij ben je ook niet van deze tijd, erg 'ignorant' (sorry weet even het nl woord niet) om te denken dat het verminking is, of al te denken dat het door de clit zelf gaat. de clitoris weghalen zoals je moslim mede-fanatici dat is verminking, niet een sieraadje dat mooi en lekker is.
'Boy, it's like a sauna in here'
pi_32835476
quote:
op maandag 5 december 2005 14:39 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

overschat je jezelf niet,..
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')