Gestemdquote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef Thomper het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Allemaal positieve dingen op mij stemmenquote:Op donderdag 3 november 2005 20:17 schreef Thomper het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:52 schreef peristilius het volgende:
Stem maar op MMaRsu, is goed voor zn ego. Die van mij is toch wel groot genoeg.
()
Slijmbal.quote:Op donderdag 3 november 2005 23:13 schreef Thomper het volgende:
Ja. Neem een echte mod, als capibad.
Capibar is een man waar je op kan vertrouwen als mod!
[sub]Mag ik nu ook in je sig[/sig]![]()
Slijmbal.quote:
Jij zou GAM mod moeten wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:09 schreef capibar het volgende:
even serieus, jullie baggeren teveel voor mods
sorry geen ruimte, ik heb echt veel meer ruimte nodig voor al die postieve dingen die over mij worden geschreven jaquote:
Ik hoop dat deze afbeelding je gemoedstoestand weergeeft nadat je een geheel legale torrent binnengehaald hebt.quote:
dit is mijn gemoedstoestand nadat ik een torrent binnen heb gehaalt:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze afbeelding je gemoedstoestand weergeeft nadat je een geheel legale torrent binnengehaald hebt.
Leert Nederlandsch voordat gij hier bier durft te posten!quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:57 schreef capibar het volgende:
[..]
dit is mijn gemoedstoestand nadat ik een torrent binnen heb gehaalt:
[afbeelding]
vrijdag avond is wel het laatste moment dat ik aan grammatica denk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
Leert Nederlandsch voordat gij hier bier durft te posten!
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze afbeelding je gemoedstoestand weergeeft nadat je een geheel legale torrent binnengehaald hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |