Zal ik even serieus reageren dan
sweetgirly bekend is met het fenomeen een lieve naam te hebben, nemen ze je soms minder serieus
, niet dat het mij soms aan mij kont roest Wat ik ervan vind, tja, natuurlijk te maf voor woorden ergens.
Heb die man een paar keer zien fietsen, keek altijd behoorlijk sjago uit zijn ogen, vooral toen ik keihard 'Theooooo' riep
![]()
, ok, ik was jong
![]()
.
Maar hij kon ook lief kijken, had soms steekhoudende argumenten en rookte way to veel, maar daar zeg ik maar wijzelijk niets over. De docu op 3, althans die van Katja heb ik ook grotendeels gezien. En idd, interessante koek. En typisch ook, dat er werd gezegd dat de politie/regering etc, pas stappen neemt, alhoewel, als het kwaad al geschied is. Mee eens dus.
Dit was te voorspellen en dan snap ik niet dat juist de mensen die het land en de inwoners veiligheid moeten bieden/geven, hierin tekort schieten of ergo dat het lijkt/leek alsof hun neus bloedde. Hoeveel Theo's zijn er nog nodig?
ok, ietwat overdreven drama-mood, want wakker zijn ze wel Maargoed, beetje treurige dag was het wel.
Tevreden meissie