Nou hartstikke fijn voor je hoor, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.
2 - 4![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dus nergens op gebaseerd. Dat is orang-oetangedrag.
Die is aan t masserenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:39 schreef weyden het volgende:
waar hangt Menno uit?? Ik hoor hem helemaal niet
Hij hangt niet, hij ligtquote:Op woensdag 2 november 2005 22:39 schreef weyden het volgende:
waar hangt Menno uit?? Ik hoor hem helemaal niet
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep. Maar je mag hopen wat je wilt hoor.
2 - 4![]()
![]()
Hij ligt niet, hij staatquote:
quote:
Wat ben jij een MOPPERKONT vandaag zegquote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ingrid: jij blijft de enige in dit huis die zo dicht bij me is gekomen ....
JOH NOG 10 MINUTEN EN JE VERKETTERD 'M WEER VIEZE GORE &^%#@&%$@#^%%$^@#$^%$@#^%$@#^%$^&%$e@r#
Beetje boos?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
Ingrid: jij blijft de enige in dit huis die zo dicht bij me is gekomen ....
JOH NOG 10 MINUTEN EN JE VERKETTERD 'M WEER VIEZE GORE &^%#@&%$@#^%%$^@#$^%$@#^%$@#^%$^&%$e@r#
Ik ben voor voetbal afschaffenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn jullie allemaal hetzelfde, er zijn topics voor baby's en er zijn topics voor voetbal.
Dit is een topic voor BB en er gebeurt genoeg in BB nu dus laten we het voetbaL even weglaten (of afschaffen)
Ingrid behoort tot het schuim der aarde, daarover geen misverstand. Maar ze zou, stom toevallig, het wel eens bij het rechte eind kunnen hebben wat betreft Menno.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:38 schreef versabommie het volgende:
ingrid is echt een stinkteef...weer over Menno praten of die een zwaar probleem heeft ...ze probeert 'm gewoon wat aan te lullen ...
Geeft niet hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik maakte me zo druk over Dido en Joost dat ik vergat naar de massage te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |