Niet in Nijkerk. En dan nog, de TT klopt toch ?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Foutje in je TT. Er zijn echt wel christenen die niet bij de CU/SGP hoort. De groote meerderheid denk ik zelfs..
Ik doel gewoon dat er een grote groep in een klein hokje wordt geduwt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet in Nijkerk. En dan nog, de TT klopt toch ?
Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Of je bedoeld natuurlijk dat het christenen zijn die het verbod hebben geeist..
Maar ja, ze hebben wel een punt. Het wordt maar extremer, en mensen zien het gevaar niet dat daar in schuilt.
Jij vindt jezelf wel erg slim, he?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:43 schreef Markster het volgende:
Ik eis een verbod op religie. Opgelost slotje.
Wat heeft het uitkomen voor je principes te maken met het willen opleggen van die principes aan anderen ? Als men van de SGP/CU van mening is dat TMF zo verderfelijk is voor de jeugd moeten ze de TV maar niet op TMF zetten.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:42 schreef -Angel- het volgende:
Groot gelijk hebben ze. Uitkomen voor je principes op een goede manier noem ik dat. In tegenstelling tot een aantal posters hier, de alleen maar kunnen roepen christenhonden.
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef gelly het volgende:
Wat heeft het uitkomen voor je principes te maken met het willen opleggen van die principes aan anderen ?
Klopt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel erg slim, he?
Dat is een beetje zwart/wit denken. Van jouw kant.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Precies, en houseliefhebbers dansen op muziek van de duivel, en metalheads zijn allemaal duivelsaanbidders. Het wordt tijd voor meer gospel op de buis wat ik je brom.
Dan mag ik ook een verbod eisen op religie, het is immers een voorstel en kan ook verworpen worden. Ik ben dan teminste opgekomen voor mijn principes, hetgene waarin ik geloof, In plaats van niets te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.
Nee, men wil hun mening of overtuiging aan anderen opleggen. Je kunt de TV toch gewoon uitzetten als het je niet bevalt ? Of je programmeert TMF gewoon niet op je TV. Het heeft echt geen hol te maken met opkomen voor je principes.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Het is een voorstel, een voorstel kan ook verworpen worden. Je bent dan tenminste opgekomen voor je principes, hetgene waarin je gelooft. In plaats van niets te doen.
Okay.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ok. Ik verheug me al op de volgende onzinnige "opgelost, slotje".
Dat vindt men al jaren Jan, vanaf losbandige dansmuziek uit de jaren 20 via The Beatles met hun vieze lange haren totaan R&B met sex en bling bling.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Dat is een beetje zwart/wit denken. Van jouw kant..
Ik ben gewoon van mening dat men tegenwoordig doordraait, en dit heeft zeker invloed op de jeugd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |