Zeg, als er geld teveel is kan het toch gewoon in die sokken? Bij wijze van 'spaarpotje'?quote:
je hebt nog 2 maanden om em te verbeteren hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Snakey het volgende:
Dit moet wel de slechtste tvp van dit jaar zijn.![]()
Gut, geen eens een gek idee...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:41 schreef Snakey het volgende:
Zeg, als er geld teveel is kan het toch gewoon in die sokken? Bij wijze van 'spaarpotje'?![]()
Je hebt het in elk geval geprobeerdquote:Dit moet wel de slechtste tvp van dit jaar zijn.![]()
quote:
Om heel eerlijk te zijn zou ik hier dus op tegen zijn.quote:
quote:
Nou eh...quote:Op woensdag 2 november 2005 23:49 schreef ElisaB het volgende:
Sowieso hebben we besloten 'dingen' te kopen. Maar je had het ook kunnen zien aan ->
Alles goed BE
Kijk, dat is een goede vraag. De maand zal snel vorderen, dus ik zou zeggen: tot zondagavond mail ik terug. Daarna moeten we de balans gaan opmaken en goed gaan kijken wat we doen. Dit wil niet zeggen dat er na zondag niets meer kan binnenkomen, maar zegt vooral dat ik denk dat we dan verder moeten met stap 2.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij gaan nog even dooooooooooooooor
Hoelang hebben de mensen nog om te doneren?
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nou eh...
Licht ontoerekeningsvatbaar.![]()
Sounds like a perfect plan.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Kijk, dat is een goede vraag. De maand zal snel vorderen, dus ik zou zeggen: tot zondagavond mail ik terug. Daarna moeten we de balans gaan opmaken en goed gaan kijken wat we doen. Dit wil niet zeggen dat er na zondag niets meer kan binnenkomen, maar zegt vooral dat ik denk dat we dan verder moeten met stap 2.
Is dat een plan?
Mijn inziens wel..quote:Op woensdag 2 november 2005 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, dat is een goede vraag. De maand zal snel vorderen, dus ik zou zeggen: tot zondagavond mail ik terug. Daarna moeten we de balans gaan opmaken en goed gaan kijken wat we doen. Dit wil niet zeggen dat er na zondag niets meer kan binnenkomen, maar zegt vooral dat ik denk dat we dan verder moeten met stap 2.
Is dat een plan?
Dat klinkt als gezamenlijk de supermarkt onveilig makenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sounds like a perfect plan.
Op een gegeven moment moet je toch gaan concretiseren, inkopen gaan doen om alles op tijd binnen te krijgen enzo. Alles wat er dan nog evt. binnen komt na inkopen kan bijvoorbeeld gaan naar blikken soep, die kan je overal halen of gewoon een geldelijke donatie aan de stichting.
Precies. En uiteindelijk kan ik tot in lengte van dagen nagekomen stortingen doorstorten aan de stichting. Maar als er iemand is die veel later nog iets wil, dan heeft de stichting zelf ook een giro- of banknummer.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
Sounds like a perfect plan.
Op een gegeven moment moet je toch gaan concretiseren, inkopen gaan doen om alles op tijd binnen te krijgen enzo. Alles wat er dan nog evt. binnen komt na inkopen kan bijvoorbeeld gaan naar blikken soep, die kan je overal halen of gewoon een geldelijke donatie aan de stichting.
Tuuuurlijk!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Klinkt duidelijk...
Ook even afwachten wat de stichting heeft besloten / nodig hebben?
Ook al gedacht aan 1 minuut gratis winkelen tbv deze geweldige actiequote:Op donderdag 3 november 2005 00:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat klinkt als gezamenlijk de supermarkt onveilig maken
Je kan het toch aan de stichting doneren voor gebruik naar eigen inzicht. Gaat toch niet direct naar el zwervers?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn zou ik hier dus op tegen zijn.
Je mag ze van mij alles geven wat we willen maar liever geen geld. Dat gaat zeer waarschijnlijk op aan biertjes etc. en dat vind ik zonde... Dat is een van de redenen dat ik normaal gesproken ook zelden geld geef aan zwervers/bedelaars. Dan nog liever een broodje halen en dat geven.
Of trap ik nu een open deur in?
Hehe, ik denk niet dat meneer appie zich daarvoor leent..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ook al gedacht aan 1 minuut gratis winkelen tbv deze geweldige actie![]()
Ik denk dat materiele materie toch leuker is om te geven, we zijn geen giro 555 ..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:09 schreef Roļæ½aļæ½ het volgende:
[..]
Je kan het toch aan de stichting doneren voor gebruik naar eigen inzicht. Gaat toch niet direct naar el zwervers?
dat zal sowieso al wel gebeuren, maar nu we toch alle deuren open hebben
Mja, maar mij bekruipt een beetje het "zooi van de ikea/xenos voor je verjaardag gevoel". Kan je beter niets geven en het geld volgend jaar gebruiken als er waarschijnlijk geen fok! actie is.....quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik denk niet dat meneer appie zich daarvoor leent..![]()
[..]
Ik denk dat materiele materie toch leuker is om te geven, we zijn geen giro 555 ..
Tsja idd, ook een manier om op het geheel te kijken. Ik denk dat we voorlopig even moeten afwachten hoe de stichting er over denkt en of ze hier überhaubt wel op rekendequote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Roļæ½aļæ½ het volgende:
[..]
Mja, maar mij bekruipt een beetje het "zooi van de ikea/xenos voor je verjaardag gevoel". Kan je beter niets geven en het geld volgend jaar gebruiken als er waarschijnlijk geen fok! actie is.....
Psies, en psies daarom vragen we vooral ook de stichting wat zij denken nodig te hebben. Maar daarom blijft het nog wel leuk om je er in te verdiepen en gewoon wat ideeen te hebben.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Roļæ½aļæ½ het volgende:
Mja, maar mij bekruipt een beetje het "zooi van de ikea/xenos voor je verjaardag gevoel". Kan je beter niets geven en het geld volgend jaar gebruiken als er waarschijnlijk geen fok! actie is.....
Psies (and I have the log to prove itquote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef NedeRolf het volgende:
TVP, wat mag, ik heb gestort!
We sturen ze gewoon allemaal naar een internet cafč!quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef Roļæ½aļæ½ het volgende:
Grin, je kan al die emailaddressen nog aan een of andere sinistere partij kunnen verkopen voor spam advertising. Levert vast ook nog wel wat op
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef ElisaB het volgende:
En dan even heel iets anders: het is rustig en stil in mn mailbox. Was me dat een invasie! Wat een enthousiasme.
FOK!-ers (en de niet-FOK!-ers die zich spontaan hebben aangesloten), ik ben trots op jullie
Heel veel VBL-ers denk ikquote:Op donderdag 3 november 2005 00:45 schreef golfer het volgende:
Tering, wat loopt deze aktie goed.
verkapte tvp
tvpquote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies (and I have the log to prove it), maar als je niet hebt gestort, dan mag je ook tvp-en hoor
Heb het nog een keer extra onder de aandacht van die lieve VBL-usertjes gebracht.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:58 schreef golfer het volgende:
Heb het nog een keer extra onder de aandacht van die lieve VBL-usertjes gebracht.
Dat heeft ElisaB al netjes toegezegd, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 3 november 2005 07:17 schreef mkrijt het volgende:
Wordt er nog verantwoording afgelegd door de organisatoren over hoe het geld e.d. uiteindelijk is besteed? Zo ja, hoe wordt dit dan gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |