Siamese tweeling?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
2 kussen, 1 hoofd erop, 1 hoofderonder
Jaaah..Ik ook...Maar meestal lig ik in het begin op m'n zij met opgetrokken knieenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef -AnneX- het volgende:
op m'n buik, hoofd op kussen, handen eronder
en dan een lekker dik kussen
Whehe, dat was mij nog niet eens opgevallen.quote:
... - hoofdquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef appelsap het volgende:
Kussen - hoofd - kussen
Gelukkig ben ik bij dergelijke gelegenheden, waar ik geen kussen heb, meestal toch wel dronken. Lowlands bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:36 schreef teknomist het volgende:
Ik zou nou echt niet meer zonder kussen kunnen slapen. Tenzij ik heel dronken ben...
Vraag je moeder eens om een laken dan, dwaas.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik gooi meestal gewoon ergens een matrasje neer en daar ga ik op slapen. Lazer op met die lakens, kussens en dekens. Een echte barbaar slaapt gewoon op een matrasje ergens op de tocht!![]()
ik vind je raar ineensquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik slaap meestal naast het bed op mijn vloer.
Niet iedereen is zwerver.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik gooi meestal gewoon ergens een matrasje neer en daar ga ik op slapen. Lazer op met die lakens, kussens en dekens. Een echte barbaar slaapt gewoon op een matrasje ergens op de tocht!![]()
Maar wel met een kussen?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik slaap meestal naast het bed op mijn vloer.
lees mijn eerste post.quote:
ok luilakje, zonder kussen en het liefst zonder matras. althans ik word altijd wakker op de vloer.quote:
maar niet eng gelukkig.quote:
Waarom kijk ik daar nou niet van opquote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 kussen onder mn kop en de 2e onder de dekens met mn armen er omheen
Dat deed mijn oom ook altijd... hij is overleden aan levercirrose.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok luilakje, zonder kussen en het liefst zonder matras. althans ik word altijd wakker op de vloer.
ikke ook.. dankzij de muggen die ik zelfs in november nog heb..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
En linkerbeen opgetrokken?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef Muck het volgende:
op mijjn buik en dan mijn handen onder mijn kussen
quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dat deed mijn oom ook altijd... hij is overleden aan levercirrose.![]()
ik ook, maar dan met 2 katten. Die nog geirriteerd ook gaan doen als ik me uit die kluwen werk omdat ik helaas op moet staanquote:Op woensdag 2 november 2005 23:06 schreef Laton het volgende:
[..]
![]()
Kussens graag! Hoofd erop. Wordt altijd wakker in een kluwen/berg van dekens, lakens, knuffels en kat.![]()
ik heb precies hetzelfde. alleen moet ik nooit opstaan. ze eisen wel alle plek in bed.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ook, maar dan met 2 katten. Die nog geirriteerd ook gaan doen als ik me uit die kluwen werk omdat ik helaas op moet staan![]()
lol. ik heb een oudtante verloren aan het feit dat ze altijd op een dik kussen sliep. ze is in haar slaap overleden.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
ik had ook een vriendin die dat deedquote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
slaap je daarom op de grond ?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfde. alleen moet ik nooit opstaan. ze eisen wel alle plek in bed.
met je linkerhand aan je scrotum?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef NiTiN het volgende:
2kleinere stevige en 1 groter kussen. slaap op de kleintjes, betere ondersteuning,,
ja misschien wel. maar dan nog is mij bed te klein voor mijn vriendin die moet vechten voor een plekje tussen de siamezen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:20 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
slaap je daarom op de grond ?![]()
Gadverdamme.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja misschien wel. maar dan nog is mij bed te klein voor mijn vriendin die moet vechten voor een plekje tussen de siamezen.![]()
katten in bed is not done voor jou?quote:
Ben jij een neef van dWC?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
ik denk eerder de nichtquote:
siamezenquote:Op woensdag 2 november 2005 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja misschien wel. maar dan nog is mij bed te klein voor mijn vriendin die moet vechten voor een plekje tussen de siamezen.![]()
Ja, dat heb ik gehoord... sorry. Ze sliep altijd op een dik kussen en dokters hebben dat op 1 of andere manier kunnen linken aan haar depressies waardoor ze pijnstillers ging slikken, krasser werd en uiteindelijk heroine ging gebruiken... triest geval van overdosis.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. ik heb een oudtante verloren aan het feit dat ze altijd op een dik kussen sliep. ze is in haar slaap overleden.
dWC is mijn bastaard-zoon.quote:
quote:
Who cares?quote:
ok ok ik geef toe, het was een beetje domme opmerking, maar het zorgde wel voor een extra relply in dit slaapverwekkende topicquote:Op woensdag 2 november 2005 23:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik snap hem... een homoseksuele pun... erg slim.
![]()
Hoe gaat het op school, kan je al je eigen veters strikken?![]()
Geen probleem!quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef veldmuis het volgende:
De hoofdlettertoets was defect alhier. Excuses.
ja erg he. en dat terwijl ze er helemaal niet uitzag alsof ze heroine gebruikte.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gehoord... sorry. Ze sliep altijd op een dik kussen en dokters hebben dat op 1 of andere manier kunnen linken aan haar depressies waardoor ze pijnstillers ging slikken, krasser werd en uiteindelijk heroine ging gebruiken... triest geval van overdosis.![]()
Waren die dokters niet toevallig lid van de PETA en waren tegen het plukken van ganzedons?![]()
je hebt toch punten en interpunctie? who cares about hoofdletters?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef veldmuis het volgende:
De hoofdlettertoets was defect alhier. Excuses.
hoofdletters zijn dubbelop. maar care maar flink, hoop niet dat je eindigd als mijn oudtante.quote:
Ik weet het niet, er zijn vast meer vrouwen die het doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:37 schreef MouseOver het volgende:
Ben ik nu echt de enige die als finishing touch een ochtendjas op m'n hoofd legt
Eindigt. Niet eindigd.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoofdletters zijn dubbelop. maar care maar flink, hoop niet dat je eindigd als mijn oudtante.
een ligt te wachten tot ik ga slapen de ander is nu bezig zichzelf breed te maken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
siamezenarme vriendin, 't is druk daar
Don't be that guyquote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok ok ik geef toe, het was een beetje domme opmerking, maar het zorgde wel voor een extra relply in dit slaapverwekkende topic![]()
correct.quote:
idd, en bedankt voor het oplettenquote:
ghehehehe we hebben vandaag nog die grap in vriendenkring gemaakt. ik ben niet dom, ja in mijn zwembroek ben ik dom. koot en bie roeleren.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:07 schreef milagro het volgende:
[..]
alleen in je zwembroek misschien
de vereniging tegen enge burenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ghehehehe we hebben vandaag nog die grap in vriendenkring gemaakt. ik ben niet dom, ja in mijn zwembroek ben ik dom. koot en bie roeleren.
die box staat als eerste op mijn sinterklaasverlanglijstje.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
de vereniging tegen enge buren
zag je ze net bij Nova over de toespraak van Balkenende
die cd box moet ik hebben, want de lp's heb ik niet meer
moet je wel lief ín bed gaan liggen, want grondslapers daar houdt de Sint niet vanquote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die box staat als eerste op mijn sinterklaasverlanglijstje.
mijn sint heeft daar geen probleem me, sterker nog, nog voor de intocht heeft ze het al in huis gehaald.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:26 schreef milagro het volgende:
[..]
moet je wel lief ín bed gaan liggen, want grondslapers daar houdt de Sint niet van![]()
altijd maar afgeven op het geloof maar zo tegen 5 december zijn we ineens religieus bezig, hèquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn sint heeft daar geen probleem me, sterker nog, nog voor de intocht heeft ze het al in huis gehaald.![]()
ik geef nooit af op bekende gebruiken. religieus is een bijzaak.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:31 schreef milagro het volgende:
[..]
altijd maar afgeven op het geloof maar zo tegen 5 december zijn we ineens religieus bezig, hè![]()
nou, ga maar gauw op de grond liggen weer, dit wordt me te serieus ineensquote:Op donderdag 3 november 2005 00:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geef nooit af op bekende gebruiken. religieus is een bijzaak.
ja ik miste je al in zinnige discussies. word niet te onserieus.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:36 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ga maar gauw op de grond liggen weer, dit wordt me te serieus ineens![]()
geen zin meer an in NWSquote:Op donderdag 3 november 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ik miste je al in zinnige discussies. word niet te onserieus.
je weet hoe ik slaap ook al vind je het raar. overigens vermaeck ik me prima in nws, pol en aanverwanten.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
geen zin meer an in NWS
het BB effect, steeds dezelfde mensen , dezelfde discussies
bovendien serieuze zaken zat in het leven, fok is toch vooral ter vermaeck
ik heb 1 kussen en dat is mijn kussen en daar slaap ik op
als je alleen slaapt, slaap je dan links (voor de kijkers rechts) of rechts (voor de kijkers links) of in het midden?
ik slaap rechts (voor de kijkers links)
hoe hoog tussen je benen?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:40 schreef moemoe het volgende:
1 voor mijn hoofd en 1 voor tussen mijn benen![]()
kijk! dat lees ik graag. je hebt geen vriendje en niet zovaak sex lees ik hier uit af.quote:
ik gebruik dan altijd mijn lippen.quote:
Ik heb het gewoon graag warmquote:Op donderdag 3 november 2005 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk! dat lees ik graag. je hebt geen vriendje en niet zovaak sex lees ik hier uit af.
Ik ook, niks lekkerder dan eens alleen liggen en jezelf diagonalistisch instellen........al duurt het nu wel wat lang.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Als ik alleen slaap, lig ik op twee kussens en lig ik diagonaal in bed
Ik kan wel iets lekkerders bedenkenquote:Op donderdag 3 november 2005 01:53 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Ik ook, niks lekkerder dan eens alleen liggen en jezelf diagonalistisch instellen
de febo aanbieding? waar een rundvleeskroket nu maar 60 cent kost? om lovehandles te kweken/consolideren is dat prima.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan wel iets lekkerders bedenken
Je lippen? Dit komt toch pas na de tijd?quote:Op donderdag 3 november 2005 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik gebruik dan altijd mijn lippen.
kussen na het vechten?quote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Je lippen? Dit komt toch pas na de tijd?
Nee joh niet gaan slapen, heel de nacht doorquote:Op donderdag 3 november 2005 02:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Je lippen? Dit komt toch pas na de tijd?
Het lijkt me verstandig, dat ik nu ga slapen
je moet niet het eind van m'n txt wegknippen he, dat spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:54 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik kan wel iets lekkerders bedenken
Bij gebrek aan vriendin?quote:Op donderdag 3 november 2005 08:45 schreef aldo71 het volgende:
Ik heb twee kussens, 1 harde latex waar ik met mijn hoofd op lig en een zacht kussen dat ik in mijn armen houdt. Waarom weet ik eigenlijk niet.
Vanacht heb ik dat weer gedaan, heerlijk warm. Alleen als ik naar de plee ga is zo'n kussen om je hoofd een sta in de weg.quote:Op donderdag 3 november 2005 02:10 schreef Apekoek het volgende:
Ik slaap altijd met mijn hoofd in het kussen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik altijd mijn kussen, zonder kan ik niet slapen.
en mijn hoofd ligt er dan wel op ja.
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Hoofd op het kussen.
idemquote:Op woensdag 2 november 2005 22:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik altijd mijn kussen, zonder kan ik niet slapen.
en mijn hoofd ligt er dan wel op ja.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:34 schreef Maisnon het volgende:
omgedraaid, met mn voeten op het kussen.
Maar serieus dus, op het randje van een kussen met mn hoofd, terwijl ik op mn buik lig. Vroeger sliep ik altijd op mn rug, maar dat kan ik nu niet meer
Ik ook, en mn hoofd ligt gewoon op het matras.. Mn kussen heeft wel kussen-functie als ik TV kijk.. Dan rol ik de bovenkant een beetje op en zet het in mn nek zodat mn hoofd niet omvalt..quote:Op woensdag 2 november 2005 22:49 schreef Ra-z het volgende:
ik gebruik me kussen als barriere tussen mijn hoofd en de muur.
Hoe doe je dat dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Lief-visje het volgende:
ik begin met slapen op een kussen en ik eindig met een dekbed onder mijn hoofd. ( heb een 2 persoonsbed met 2 losse dekbedden)![]()
ik iets korter, een minuut of 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:58 schreef Roellio het volgende:
Ik stomp mijn kussen altijd eerst 10 minuten in elkaar, en dan met hoofd erop!
quote:Het Lord Inlett kussen is het neusje van de zalm op het gebied van donskussens.
Het kussen heeft een handgemaakte hoes met de allerfijnste Egyptische satijnen stoffen en gevuld met de allerbeste donssoorten ter wereld.
Dit kussen is geschikt voor zijslaper of voor mensen die van een medium donskussen houden.
Het is zo ontwikkeld dat de opstaande buitenwanden voldoende volume behouden om de nek te ondersteunen.
Het kussen is gevuld met 100% boeren ganzendons uit Mazurie, Kwaliteitsklasse 1.
In mijn slaap pak ik schijnbaar steeds een stuk dekbed en slaap daar op verderquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Lief-visje het volgende:
ik begin met slapen op een kussen en ik eindig met een dekbed onder mijn hoofd. ( heb een 2 persoonsbed met 2 losse dekbedden)![]()
en dan leg ik mij op jouquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Biancavia het volgende:
Ik slaap op twee kussens die ik kunstig in elkaar vouw tot de ideale slaapstand.
En dan leg ik mijn hoofd erop.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2005 23:04 schreef -Marjo- het volgende:
Hoofd op het kussen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |