Siamese tweeling?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:14 schreef Molluck het volgende:
2 kussen, 1 hoofd erop, 1 hoofderonder
Jaaah..Ik ook...Maar meestal lig ik in het begin op m'n zij met opgetrokken knieenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:19 schreef -AnneX- het volgende:
op m'n buik, hoofd op kussen, handen eronder
en dan een lekker dik kussen
Whehe, dat was mij nog niet eens opgevallen.quote:
... - hoofdquote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef appelsap het volgende:
Kussen - hoofd - kussen
Gelukkig ben ik bij dergelijke gelegenheden, waar ik geen kussen heb, meestal toch wel dronken. Lowlands bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:36 schreef teknomist het volgende:
Ik zou nou echt niet meer zonder kussen kunnen slapen. Tenzij ik heel dronken ben...
Vraag je moeder eens om een laken dan, dwaas.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik gooi meestal gewoon ergens een matrasje neer en daar ga ik op slapen. Lazer op met die lakens, kussens en dekens. Een echte barbaar slaapt gewoon op een matrasje ergens op de tocht!![]()
ik vind je raar ineensquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik slaap meestal naast het bed op mijn vloer.
Niet iedereen is zwerver.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:54 schreef Sturmvogel het volgende:
Ik gooi meestal gewoon ergens een matrasje neer en daar ga ik op slapen. Lazer op met die lakens, kussens en dekens. Een echte barbaar slaapt gewoon op een matrasje ergens op de tocht!![]()
Maar wel met een kussen?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik slaap meestal naast het bed op mijn vloer.
lees mijn eerste post.quote:
ok luilakje, zonder kussen en het liefst zonder matras. althans ik word altijd wakker op de vloer.quote:
maar niet eng gelukkig.quote:
Waarom kijk ik daar nou niet van opquote:Op woensdag 2 november 2005 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 kussen onder mn kop en de 2e onder de dekens met mn armen er omheen
Dat deed mijn oom ook altijd... hij is overleden aan levercirrose.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok luilakje, zonder kussen en het liefst zonder matras. althans ik word altijd wakker op de vloer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |