Pffft, dat wordt afkicken na ZOVEEL ANTM achter elkaarquote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn in ieder geval nog 4 afleveringen hierna. Maar dan moeten we weer zonder doen.
Waarop?quote:
Zullen we zelf iets verzinnen?quote:
Mn toetseNBORD DOET RAAr.quote:
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA DIE HEB JIJ OOIT VAN MIJ GEJAT!!!![afbeelding]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijtquote:Op donderdag 3 november 2005 20:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we zelf iets verzinnen?
Iets met snelle achtervolgingen, een pratend hondje en een Macaber Geheim!![]()
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zeg, een beetje de vriendelijkste, behulpzaamste mod (zover ik nu zie in de nominaties) beschieten.![]()
![]()
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Aandachtsgeileslettemod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Ben jij blij dat die niet meetellen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die Mmarsu heeft in dit topic wel verdacht veel stemmen gekregen van de laatste posters..
quote:Op donderdag 3 november 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, als daar een award voor was, had ik die makkelijk gewonnen..
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het moet wel macaber zijn want hij wil er niks over kwijt
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gelukkig kun je ook als user genomineerd worden voor meest aandachtsgeile user.
Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoordequote:Op donderdag 3 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of iets onwijs doms. Dat 'ie per ongeluk zijn inlogcode had weggegeven en zijn kleine zusje er mee bezig ging ofzo.![]()
En dan nog meer aandacht krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem daarbij maar op mij, want het klopt toch ook?
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk meer in de richting van '3 maanden in een afkick-kliniek' aangezien hij zn mail ook niet beantwoorde![]()
Hmmmm, intrigerendquote:Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik prefereer de "op zoek naar zijn erotische 'ik' middels een seksuele zoektocht zonder grenzen"-optie.![]()
Of "I superglued myself to... myself"!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmmmm, intrigerend![]()
ALS HIJ HET NOU GEWOON ZOU ZEGGEN!!!!
Voor hetzelfde geld is het '3 maanden logeren bij zn oma zonder internet'
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of "I superglued myself to... myself"!
En dat 3 maanden lang!Genant!
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]Of '3 maanden naar Hollywood om een carrière als internationaal acteur op te bouwen, wat natuurlijk jammerlijk mislukte zoals bij alle Nederlandse acteurs'
Ofzo
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!kenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Die is niet leuk. Er is toch wel internet in Amerika.
![]()
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alsof er tussen al die audities door tijd is om iets infantiels te doen als Fok!ken
Maar tis niet smeuig nee![]()
Dat ging sowieso al niet aangezien hij vastgelijmd zat aan zichzelfquote:Op donderdag 3 november 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof Dada tijd had voor audities tijdens zijn zoektocht naar zijn erotische 'ik'!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |