Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeauquote:Op donderdag 3 november 2005 14:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die tekening is anders wel op waarheid gebaseerd.
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij maar enge armpjes hebt LeBeau
[afbeelding]
In mijn hoofd wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gebaseerd, het is niet 100% hetzelfde.M'n hoofd is ook niet even lang als m'n benen.
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!quote:Op donderdag 3 november 2005 15:11 schreef LeBeau het volgende:
Als ik wat had dan zou het erin staan.
En ik heb geen zin om iets te zoeken, scannen, blablabla.
Bingo.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:10 schreef MissBliss het volgende:
Ja LeBeau, nu zie ik je voor me als een raar, misvormd mannetje...
Jammer dat de Efteling dicht is.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, het moet natuurlijk wel een mooie (lees: geile) foto worden, dus daar moet je wel ff moeite voor doen! HOPPA!![]()
![]()
Nou, ik kende 'm nog niequote:Op donderdag 3 november 2005 14:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!1!1111
Dude, die is zó oud
Ik spring vaak van de hak op de tak in gesprekken.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik snapte die opmerking niet in de context van de overige gesprekken... sorry hoor
Met je glanzende dinges.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik spring vaak van de hak op de tak in gesprekken.
Jaja. En Ricky Lake op een olifant.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nou, ik kende 'm nog nie![]()
.
Zeggeh... wist je dat ik op Justin Timberlake.
(die is dan wel weer heel oud)
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Eenproject
initiatie
document
natuurlijk
PID
Wat staat daar allemaal in?quote:Op donderdag 3 november 2005 16:55 schreef MissBliss het volgende:
Eenproject
initiatie
document
natuurlijk
PID
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |