Who died and made you jury?!quote:Op donderdag 3 november 2005 13:59 schreef Bupatih het volgende:
Jury beslist unaniem:
Sven - Zhenar:
1-0
Heb jaquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier heb je dan je persoonlijke antwoord!!
LIK ME DAN AF LUL!!!!1!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!11!1!11!
![]()
:r:r;;R;R
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!quote:
Orgie nog wel?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is het moment waarop een ruzie in een geile orgie verandert!![]()
![]()
![]()
Met diverse smileys!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Orgie nog wel?
Met wie allemaal?
Oehquote:
quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En niet aankomen met een smoesje als 'Oh, typefout' want de b zit helemaal niet in de buurt van de y!
Ah, je bespotte dus Zhenar.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jij bent scherp, je pakt zelfs jezelf voor fouten voordat anderen dat kunnen.![]()
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal opquote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ah, je bespotte dus Zhenar.![]()
Ik let wel op.![]()
Heet ik Zhenar?quote:
Het is verbetertquote:Op donderdag 3 november 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm.... volgens mij let je toch niet helemaal op
Ik betrapte de grote Bupatih-die-nooit-fouten-maakt-en-iedereen-altijd-verbeterd op een fout en voorkwam dat hij het af zou doen met een smoesje![]()
Sorry Buup
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!quote:
Ik hou nog wel van je, hoor.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
NOU EN HET IS OOK HEY IN PLAATS VAN HEB!!!!1!1111!11!!!!!!!!!![]()
Shit
Ik heb ook van jouquote:
WAAROM ZOU DATquote:
Oh, trut!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAROM ZOU DATen
ZIJN?!?!?/1!/!!?1/!?!/!1
![]()
![]()
![]()
!!!!??!?!?!!111/1/??!???!/!/!!?!?11!!?
!
* LeBeau rent rondjes om Zhenarquote:Bovendien word ik nooit bespot!![]()
Exactly where you like it! [ruk smiley]quote:Op donderdag 3 november 2005 14:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, trut!Die was gewoon ónder de gordel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |