Wat een onzin.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAAR praat enJE DAN OVER!?!?!?? !!!!
![]()
![]()
Sorry... ik weet niet waar dát vandaan kwam!![]()
Of nee: Dat is als Bupa uitleggen wat er interessant is aan drugs. (Hierin kan BVO zich wellicht inlevenquote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je goed recht.
En geloof me, de tijd dat ik nog heb geprobeerd ontgroeningen te verdedigen is lang vervlogen. Dat is toch altijd als praten tegen een nachtkastje.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En geloof me, de tijd dat ik nog heb geprobeerd ontgroeningen te verdedigen is lang vervlogen. Dat is toch altijd als praten tegen een nachtkastje.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
. Alsof je lid moet zijn geweest van de NSB om die af te keuren.
.
quote:
KOM JIJ DAN EENS MET IETS VERHEFFENDS! :Rquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:19 schreef BVO het volgende:
Hoezo?. Ik geef alleen maar aan dat ik heus wel weet waar ik over praat.
HEUS WEL :RRR:R :Lr
![]()
![]()
:!!!!!!!!!!
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.quote:Beste discussievoerder op Fok!: BVO
TERING JE HOEFT NIET TEGEN ME TE SCHREEUWEN JIJ SCHREEUWLELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JULLIE ZOEKEN HET MAAR UIT IK BEN HET ZO ZAT MET DIE ONNOZELE DISCUSSIES HIER GOTVER DE GOTVER DE GOTVER ;RE;r:r:rr:R;r:R;R::rrr;r;: r:r: r:quote:Op donderdag 3 november 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
KOM JIJ DAN EENS MET IETS VERHEFFENDS! :R:R
:R
![]()
!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
[..]
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:14 schreef bar_rel het volgende:
Nou ik heb om de 2 weken een feest maar ik doe niet aan rare praktijken om bijvoorbeeld om snachts om 4 uur uit me bed te moeten gaan en dan in me nakie te zwemmen ofzo....
heeft niks met jouw verhaal temaken he?![]()
Mafkeesquote:Op donderdag 3 november 2005 22:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik voor de lol.
OK, één keer gedaan, maar toch...
Dido... mweh.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:23 schreef BVO het volgende:
[..].
Oh, en nog even dit:![]()
Dido
![]()
.
Moest ik even kwijt.
Heb je al gestemd dan?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
[..]
Blijf ik natuurlijk gewoon bij.![]()
In een geopend Word-bestand.quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Waar staat jouw lijst dan Zhenar?
Ja oke, maar met 'de Amsterdamse leuke meid Chantal' zou je toch ook zo denken dat álle Amsterdammers irritante zeikerds zijn?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dido... mweh.Ik tolereer haar.
MaarLieske
! (over studentenverenigingen in Groningen gesproken!)
Al is zij wel het toonbeeld van alles dat men aan studenten(verenigingen) haat. Ze hebben ook wel het zogenaamde stereotype met haar uitgekozen zeg. Zo ontdekt nooit iemand dat er vooral ladingen hele leuke, hele diverse mensen lid zijn!![]()
Maar ja, alleen de negatieve berichten komen halen de publiciteit hè?
Net als bij de NSB trouwens.![]()
Maar tochLiekse
![]()
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...quote:
OMGquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...TRUT!!!!!!1!!~!!!@!@!!!
![]()
![]()
MOET IK IN DE TOEKOMST KIJKEN OFZO? STOMME DEBIELquote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
LEES DAN OOK WAT ER IN HET BERICHTJE ONDER HET JOUWE STAAT DAT JE EIGENLIJK NOG NIET KON ZIEN OMDAT DAT PAS LATER GEPOST WERD MAAR TOCH...TRUT!!!!!!1!!~!!!@!@!!!
![]()
![]()
Dat zijn ze toch ook?quote:Op donderdag 3 november 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja oke, maar met 'de Amsterdamse leuke meid Chantal' zou je toch ook zo denken dat álle Amsterdammers irritante zeikerds zijn?
Ja, stel dat ze uit Sexbierum kwam, zeggen ze dan steeds: 'Die leuke Sexbierumse...' ?:rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |