Is het een uitdeelzakchips?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:45 schreef dutchie het volgende:
Ja hoor, mijn rol is die van mijn zijlijnkijker met chips & cola-rol. Bevalt me prima. Geweldige soap hier!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ireth het volgende:
vraag in kleine letters
Ja ik wilde de goede sfeer niet bederven door ineens inhoudelijk en ontopic te gaan lopen postenquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:52 schreef easy-going het volgende:
[..]
het gaat hier helemaal nergens over, en een vraag die hier wel in thuis hoort wordt in kleine letters gesteld
![]()
Ik heb de cola meequote:Op vrijdag 4 november 2005 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is het een uitdeelzakchips?![]()
*klapstoeltje neerzet*
Hier moet ik echt nog ff op reageren.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, en kap ik het af heb ik gelijk weer een mailbox vol met mailtjes dat we het niet goed doen.
Haal Thomas (12-8-04) en Indy (6-1-03) er ook maar uit. Ik reageer hier veel te weinig en net als wat Ireth zegt, het voelt dan een beetje raar om toch in de lijstjes te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:48 schreef Ireth het volgende:
ow en even een inhoudelijke vraag: is het mogelijk dat zowel Suus(06-11-2003) als ik (03-011975) uit de verjaardagslijst gehaald kunnen worden? Ik vergeet er zelf altijd in te kijken (lees: ik vergeet dus altijd iedereen te feliciteren) en aangezien de verjaardag van Suus er aan zit te komen bedacht ik me net ineens dat dat best wel hypocriet is en dan voel ik me daar weer lullig en schuldig over enzo... vandaar..![]()
OK, donequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haal Thomas (12-8-04) en Indy (6-1-03) er ook maar uit. Ik reageer hier veel te weinig en net als wat Ireth zegt, het voelt dan een beetje raar om toch in de lijstjes te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |