precies!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
overigens tel ik ook de reactie van Daniman en mij mee hoor ... dat is ook standaard onderhand.
Er geen zak mee te maken hebben, maar toch ff lekker mee ouwehoeren.
En zo heeft ieder zijn rol tovh?!
En jij komt altijd als laatste aankakken om ook nog even je mening te geven waar niemand op zit te wachten maar je hebt een plaat voor je kop dus je doet het toch maar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:02 schreef daniman het volgende:
precies!
Kijk ik bedoel het ook niet op een verkeerde manier, maar het valt me bijv. op dat BE vaak na een tijdje komt met posts als "Maar wij doen het toch nooit goed". Troel heeft de naam om altijd met dr neus vooraan te staan bij relletjes, enz.
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef daniman het volgende:
Ik denk dat er genoeg andere mensen zijn waar men zich aan stoort dan ik met die enkele keer dat ik hier nog langskom
Nou, nog 1 keertje dan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef daniman het volgende:
niet altijd; ik kom helemaal niet meer zo vaak op Fok hoor
Ik denk dat er genoeg andere mensen zijn waar men zich aan stoort dan ik met die enkele keer dat ik hier nog langskom
Maar goed, erger je maar lekker verder, ik zit er niet mee als er op mij gevit word
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zoquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Oew, mag ik jouw award overnemen dan?
Mwah, campagne voeren kost me teveel tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zohet stemmen zal er vast wel weer aankomen
ja ik ben benieuwd wanneer de awards dit jaar komen.... voor mijn gevoel waren die vorig jaar al eerder (maar wie zegt dat dat dit jaar herhaalt moet worden?)quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Tuuk, anders moet je ff een campagne starten of zohet stemmen zal er vast wel weer aankomen
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn![]()
ergo:quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, nog 1 keertje dan.
Ik stoor me juist meer aan dit soort vage opmerkingen van iemand die idd tegenwoordig nog maar af en toe langs komt dan van iemand die wel de discussies en de algehele gang van zaken volgt.
Op deze manier ben je net zo'n reldoos als de anderen die hier puur voor de 'sensatie' komen.
Bemoei je er gewoon niet mee zou ik zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |