Nee, die opmerkingen spelen al veel langer. Er is ook al eens zo'n hele discussie geweest over het woord meis.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Sugar heeft er één opmerking over gemaakt, het ging al lang niet meer daarover, en JIJ bent nu degene die er steeds op terug komt, hoor.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Troel het volgende:
overigens, ik heb totaal geen probleem met kusjes knuffels en kroeltjes hoor.
Tja, als jij werkelijk vind dat jij zoveel niveau's boven me staat, waarom reageer je dan uberhaupt nog op me?quote:
Nee maar je hebt er wel problemen mee (blijkbaar) als andere mensen opmerken dat ze dat wel vervelend vinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef Troel het volgende:
Nee, die opmerkingen spelen al veel langer. Er is ook al eens zo'n hele discussie geweest over het woord meis.
overigens, ik heb totaal geen probleem met kusjes knuffels en kroeltjes hoor.
Ja sorry hoor Troel, maar op dit moment kost het me teveel aan inlevingsvermogen om op jou niveau te gaan zittenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, als jij werkelijk vind dat jij zoveel niveau's boven me staat, waarom reageer je dan uberhaupt nog op me?
ik vind het nogal raar om dan meteen te gaan vragen of het verboden kan worden enzo ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nee maar je hebt er wel problemen mee (blijkbaar) als andere mensen opmerken dat ze dat wel vervelend vinden.
En de vorige keer dat er iets werd gezegd over kusknufkroel opmerkingen is toch ook alweer maaaanden geleden, dus over ouwe koeien gesproken....
Tja, ik snap best dat een hoger niveau best moeilijk voor je is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor Troel, maar op dit moment kost het me teveel aan inlevingsvermogen om op jou niveau te gaan zitten![]()
Nogal ja. En een hele sterke binding tussen de users onderling.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:58 schreef texelonia het volgende:
OUD is sowieso een geval apart toch?Met al die hormonen enzow
En jij bent er zoals altijd weer als de kippen bij om olie op het vuur te gooien.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef moussy het volgende:
En voor troel...
[afbeelding] er valt wat te zeiken en je staat weer vooraan, zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |