Nee, het is om bepaalde woorden te laten verbiedenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:03 schreef Ireth het volgende:
Maar daar is het modtopic toch enigzins wel voor bedoeld dacht ik? Om eventueel dieper in te gaan op sluitingen nav reacties? Tenminste, dat dacht ik altijd?
maar soms wordt er ook wel in den treure over doorgegaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef Lois het volgende:
Je hebt gelijk Ireth daar is het modtopic inderdaad voor bedoeld.
Dat was exact waarom het weer in het modtopic uitkwam dus. Omdat ik die kreet haat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Troel het volgende:
Neem nou dat knufkuskroel, dat is al tijden zo'n kreet die te pas en te onpas gebruikt wordt als er weer eens onenigheid is.
Waarom moet dat nou weer in zo'n modtopic komen, en dan wel op zo'n manier. Kijk, als het nou zinnige reacties waren
ja dus? Daarom zet je het in het modtopic? Ik hou ook niet van alles wat hier gegild wordt, maar dan hoef je toch niet meteen naar het modtopic te lopen? Jouw opmerking in het modtopic sloeg werkelijk nergens op. Dus omdat ik het woord sugar niet mag, moet het maar verboden worden?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:56 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat was exact waarom het weer in het modtopic uitkwam dus. Omdat ik die kreet haat.
Dussssssssssssssss![]()
ik zet het niet in het modtopic, ik geef een voorbeeld.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef Sugar het volgende:
Maar waarom zet jij het dan in het modtopic?
Volgens mij heb jij het de laatste tijd zelf het meeste gebruikt hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Sugar het volgende:
Nee, er werd het argument "moet alles dan knuf, kus, kroel zijn?" gebruikt. Daar wilde ik graag een verbod op.
Oh ja.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:07 schreef Troel het volgende:
ik zet het niet in het modtopic, ik geef een voorbeeld.
Huh? Waar?quote:Op woensdag 2 november 2005 22:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het de laatste tijd zelf het meeste gebruikt hoor.
ja, om jou duidelijk te maken hoe idioot zo'n voorstel is.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:09 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh ja.
In het modtopic. Een voorbeeld van iets wat je stoort.
Da's idd een heel ander verhaal.
[..]
Huh? Waar?
Ow ja hoor, maar blijjkbaar snappen jullie niet wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 november 2005 22:13 schreef jessie het volgende:
Nou Troel doe niet zo kinderachtig. Je snapt toch hopelijk wel dat Sugar dit niet letterlijk bedoelt.
Nee, je snapt het dus niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:17 schreef jessie het volgende:
Ja hoor. Jij bedoelt dat Sugar letterlijk het woordje knuf kroel kus vaak aanhaalt terwijl ze het wil verbannen. Maar jij snap toch wel dat ze dit niet zo letterlijk bedoelt. Je stelt je echt op als een peuter nu!
Sugar heeft er één opmerking over gemaakt, het ging al lang niet meer daarover, en JIJ bent nu degene die er steeds op terug komt, hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Troel het volgende:
maar soms wordt er ook wel in den treure over doorgegaan.
Neem nou dat knufkuskroel, dat is al tijden zo'n kreet die te pas en te onpas gebruikt wordt als er weer eens onenigheid is.
Waarom moet dat nou weer in zo'n modtopic komen, en dan wel op zo'n manier. Kijk, als het nou zinnige reacties waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |