Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 maart 2006 13:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar lijkt me geweldig
quote:MMaRsu If I Ain't Gonna Be Part Of The Greatest, I Gotta Be The Greatest Myself zegt:
wat is een gamecube
Alice - Wat zeggen anderen? Zeg 'pssst' zegt:
De GameCube is de 4e (de Gameboys niet meegerekend) in een zeer succesvolle serie van door Nintendo uit gebrachte spelcomputers consoles.
MMaRsu If I Ain't Gonna Be Part Of The Greatest, I Gotta Be The Greatest Myself zegt:
wat is een xbox
Alice - Wat zeggen anderen? Zeg 'pssst' zegt:
De Xbox is een spelcomputer van Microsoft.
Simon "Have no fear, Simon Belmont is here" Belmont, ja.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef outcast_within het volgende:
wat een lief berichtje ^-^ simond belmond enzo toch
Whaha, goed topic!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef outcast_within het volgende:
Neem een engels forum: gooi daar een NL PU bericht neer.
En je krijgt een best grappig topic. Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen. Maar click toch maar
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=89880&page=1&pp=50
[afbeelding]
@degene boven mij. Idd niet nog een keer kijken. Kan alleen maar tegenvallen
Niet miyamoto beledigen hehquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
Deed me denken aan deze gast
[afbeelding]
iddquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef speknek het volgende:
Wij hebben toch wel de guitigste Japanners van de drie spelcomputers hoor.
Die tweede. Frederick Raynal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Onze held is onderscheden![]()
En mijn held ook![]()
Bron: http://www.ndomain.nl/text.php?id=5594
Coole fotoquote:
jah Roy, komt allemaal door die kut TTquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom bernie, we gaan hier slowchatten totdat hetXbox
SC topic weer weg is
Ik mag ook wel meedoen he?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom bernie, we gaan hier slowchatten totdat hetXbox
SC topic weer weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |