Wat Dutchie zegt.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:26 schreef dutchie het volgende:
Topic is opgeschoond. Dit is een topic over het suikerfeest en geen religie-discussie. Hou daar rekening mee.
Met suikerfeest, veel zoete dingen. Turken eten veel baklava en marokkane hebben zoete broetjes, schapen worden eerder bij slachtfeest geslacht en niet bij suikerfeest denk dat je het doorelkaar haaltquote:Op donderdag 3 november 2005 20:52 schreef Nastybtch het volgende:
Maar met suikerfeest, wat voor spulletjes worden er dan gegeten?
En hoe zit dat met schapen die vermoord worden op een bepaalde manier enzo?
Groetjes en happy zukerfest
xxx
bayramin mubarek olsunquote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef Emel het volgende:
ik heb heerlijk gegeten en veel!!
baklava![]()
Ik ben een half marokkaans opgeleid door Turkenquote:Op donderdag 3 november 2005 21:07 schreef Nastybtch het volgende:
Hai,
sorry, ik wil er zo graag veel over lerenTriggershot, ben jij turks of marrokaans? *dan lig ik aan je voeten
* Nee maar, wanneer is slachtfeest dan?
Ik ga zeker ramadannen volgend jaar, ik wil het echt meemaken, en ik wil zoete dingen eten
Blij dat iedereen zich weer helemaal volgestopt heeft![]()
Niet nou vannacht gaan overgeven he
tesekkur ederimquote:
az biliyorum ben turkcequote:Op donderdag 3 november 2005 21:13 schreef Emel het volgende:
[..]
tesekkur ederim
seninde bayramin mubarek olsun!
ben iyiyim, sen?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
az biliyorum ben turkce![]()
(vertaling voor non turkse fokkers: ik spreek amper turks )
Nasilsinis
benim adim Emelquote:Op donderdag 3 november 2005 21:23 schreef Mirage het volgende:
Benim adım Mirage
iyi akşamlarquote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat is mooi, nu kunnen Aisattie en Ibrahim Afallay weer op volle toeren spelen voor PSV!![]()
ik ook!!!!!quote:
haha ik begrijp wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2005 21:39 schreef Mirage het volgende:
stout ik stout... slowchat...
Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn, maar vorig jaar ben ik wel uitgenodigd voor een klein feestje (suikerfeest). Er waren idd heerlijke hapjes, we waren als dames onder elkaar.
gekletst, gegeten en gedanst !
Op de één of andere manier (en ik geloof dit echt) zitten verschillende volken anders in elkaar geschroefd. Probeer als b.v. Hollandse dame maar eens dezelfde bewegingen te maken als b.v. een Turkse dame (en andersom). Heel leuk en grappig, maar bovenal gezellig.![]()
super (multitaligquote:Op donderdag 3 november 2005 21:19 schreef Emel het volgende:
[..]
ben iyiyim, sen?
met mij gaat ok. Hoest met jou?:)
mooi zoquote:
hey hallo bekendequote:Op donderdag 3 november 2005 22:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is dat geen groot orgie-feest na een maand van "onthouding"?
Okquote:
Hey hallo, jij grote afwezige..quote:
nee hoor je bent niet de enigste, ik ben er ook erg in geinteresseerdquote:Op donderdag 3 november 2005 13:58 schreef Nastybtch het volgende:
Ik vind het zo interessant, ik heb soms het gevoel dat ik de enige nederlander ben die geinteresseerd is in de islam en vooral de mensen die aanhangers zijn. Helaas ken ik niet zulke mensen
Maar ik denk dat ik volgend jaar ga meedoen aan de ramadan, zal ik jullie dan uitgebreid verslag doen. Dat wordt echt een verslag van een drugsverslaafde want zo lang geen chocola op een dag![]()
maar ja, ik heb heel veel bewondering voor mensen die daaraan meedoen.![]()
Kan altijdquote:Op donderdag 3 november 2005 23:27 schreef Nastybtch het volgende:
Hmm,
ik ben niet moslim maar ik zou gewoon graag willen meemaken, hoe dat is enzo. Ik zou ook zo graag een keer in de moskee willen kijken hier, maar ja, dat kan toch niet echt ben ik bangIk moet maar buitenlandse vriendinnen en vrienden zoeken hier maar ja, dat is ook zo makkelijk
not. haha.
hoelang duurt de ramadan ook alweer?
Hoe is het?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey hallo, jij grote afwezige..
Turksequote:
Nu nog beter aan je timing werken voor wat betreft het posten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 07:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoe is het?leuk om je weer te spreken
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nu nog beter aan je timing werken voor wat betreft het posten.
Je leert het al...quote:
Erg leuk!! veel gegeten, gekletst, gedanst..en gegeten..ohja en weer gegetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je leert het al...
Hoe was je suikerfeest verder trouwens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |