Even roken!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig tijdstip om een topic te openen.![]()
fc twentequote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef Elvislives het volgende:
(Maarten) Admodikoro (of hoe spel je t?) mooie naam!
en was er niet ooit een voetballer die prince polly ofzo heette? mijn gehuegen laat me in de steek....
Ellemieke Vermolen.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atmodikoro, die had ooit Sylvie als neukerdje toch?
Ja, en maar ontkennen dat ze iets van voetbal en spelers afwist.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Atmodikoro, die had ooit Sylvie als neukerdje toch?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:42 schreef PogueMahone het volgende:
Die Turkmenen hebben trouwens prachtige namen:
Bayramniyaz
Didargylych
Gahrymanberdi
Bayramdurdy
Guvanchmuhamed
Dayanchgylych
Gurbangeldi
Iets van Sjlaihiuata of zoiets (kan me vaag iets herrineren van CM2)quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Bij Helmond Sport speelde medio jaren 90 eens een Molukker met een erg fraaie naam.
Het was iig geen Jerry Taihuttu en ook volgens mij ook geen Latupeirissa.
Weet iemand wie ik bedoel. Speelde weinig in de basis.
Idd, iets in die richting.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Iets van Sjlaihiuata of zoiets (kan me vaag iets herrineren van CM2)
Braziliaans voor poep wanneer de klemtoon op de eerste lettergreep ligt. Daarom had hij de klemtoon maar op de tweede lettergreep gelegd.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:11 schreef placebeau het volgende:
kaka
In Brazilië spreken ze toch Portugees?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:14 schreef Leatherface het volgende:
Braziliaans voor poep wanneer de klemtoon op de eerste lettergreep ligt.
Braziliaans-Portugees. Zit toch redelijk wat verschil tussen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
In Brazilië spreken ze toch Portugees?
Klinkt eigenlijk als een Suske & Wiske titel...quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:49 schreef Erasmusch het volgende:
Warry van Wattum
de wondere wereld van warry van wattumquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als een Suske & Wiske titel...
Hij werd dan ook 'Guly' genoemd...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Andreas Gugliminpietro was ook een lekkere voor de voetbalcommentatoren.
In Argentinië ergens. Zal even kijken voor je.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef gras het volgende:
[..]
Hij werd dan ook 'Guly' genoemd...
Maar waar voetbalt die jongen nu eigenlijk? Was toch wel een meer dan behoorlijke voetballer.
Ik wou hem net gaan noemen. Voetbalt nu bij Appingedam geloof ik.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat jullie Sijahailatua bedoelen.
Ook leuk: Bob Pontjodikromo
Bouarfa Yahiaouiquote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Leatherface het volgende:
Bij Helmond Sport speelde medio jaren 90 eens een Molukker met een erg fraaie naam.
Het was iig geen Jerry Taihuttu en ook volgens mij ook geen Latupeirissa.
Weet iemand wie ik bedoel. Speelde weinig in de basis.
Fachri Tuasamu dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dat was een Marokkaan. Net als Yunus Altunel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |