21 november.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Wanneer komt dat gigapack uit?
Je loopt te klagen overquote:Op woensdag 2 november 2005 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
(Ja, je moet je PSP hiervoor dwars houden)
O ja. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:11 schreef BaggerUser het volgende:
the PSP Giga Pack will be available in the UK and Ireland on 21st November and throughout Europe, the Middle East and Africa on 28th November 2005.
oh ik las eigenlijk de 28ste ?
nopquote:Op donderdag 3 november 2005 18:45 schreef warmbloedig het volgende:
Op mijn school kan je dus van wireless internet gebruik maken via SecureW2 Client. is de psp hier ook compatible mee?
Ik heb hem ook niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik die UMD ook niet ga krijgen.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:52 schreef spenky het volgende:
ik heb dus me spidermand UMD nog niet... ik denk ga maar even kijken of ik me wel goed heb geregistreerd... Is me huisnummer niet doorgekomen![]()
Die loopt al een dikke maand niet meerquote:Op woensdag 2 november 2005 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Loopt de Played It Trade It actie van de FRS nog? En is dit ook voor PSP games?
15.4MB Ik weet genoeg!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Totdat ik de installatieprocedure zag!
Damn, wat een gedoe zeg! Een TV-out zou toch ook wel via de USB-poort te regelen moeten zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
Totdat ik de installatieprocedure zag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |