Ik heb een gedeelte gezien van 1 van die delen. Voorspelbare kinderfilmsquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb nog geen harry boek of film gezien. Nou hoor ik er niet meer bij he
Wat een falersquote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom ben ik weer eens een speciaal geval?
Ik moest vandaag voor mijn medisch onderzoek voor bloeddonatie. Kunnen ze mijn aderen niet vinden. De tweede vrouw kon met veel moeite er een naald in prikken in mijn linkerarm. Affijn, het komt er op neer dat dat na 3 seconde stopte met bloeden. Dus dan maar in mijn rechterarm. Na enig geprik vonden ze daar wel een goede ader die bleef lopen
En mijn bloeddruk is te hoog. Maar mijn ijzergehalte was volgens hun perfect en mijn hartslag ook (dus mijn conditie was gewoon goed). Heel erg raar
goed bezig Annie!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moest vandaag voor mijn medisch onderzoek voor bloeddonatie. Kunnen ze mijn aderen niet vinden. De tweede vrouw kon met veel moeite er een naald in prikken in mijn linkerarm. Affijn, het komt er op neer dat dat na 3 seconde stopte met bloeden. Dus dan maar in mijn rechterarm. Na enig geprik vonden ze daar wel een goede ader die bleef lopen
En mijn bloeddruk is te hoog. Maar mijn ijzergehalte was volgens hun perfect en mijn hartslag ook (dus mijn conditie was gewoon goed). Heel erg raar
Ja, dit waren nog alleen die 5 buisjesquote:Op woensdag 2 november 2005 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
goed bezig Annie!sommige mensen zijn moeilijker te prikken, ik heb het ook een keer gehad dat ie niet liep.. moest ik de hele tijd in zo'n balletje knijpen. Maar dit waren alleen die 5 buisjes voor onderzoek?
en er is een mooi topic waar je dan kan pimpen met je donorschapquote:Op woensdag 2 november 2005 19:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
Een van de gaafste dingen is dat je na afloop een kopje soep krijgt, of iets anders versterkends![]()
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ookEven naar mijn vriendin
Relaxed. Het lijkt me wel gaaf om te doen. Ze kunnen het goed gebruikenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
en er is een mooi topic waar je dan kan pimpen met je donorschapik zoek em even op
Bloedgeven (2) deze dus
Ik hoorde dat het meevalt. Je moet gewoon goed fit zijn voordat je bloed geeft en dan komt het wel goed. Maar volgens mij mag je dan geen bloed geven metquote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef Wolkje het volgende:
Ben je niet duizelig na afloop?
Ik ben nogal een fragiel tiepje, volgens mij zou ik er wel duizelig van worden met mijn 45 kilo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef Pheno het volgende:
Kut TT
quote:Wanneer mag u bloed geven
U kunt bloed geven als u 18 jaar of ouder bent. Het bloeddonorschap eindigt bij het bereiken van de 70 jarige leeftijd. Donor worden is niet meer mogelijk vanaf uw 65e. Uw gewicht moet minimaal 50 kg zijn
Say what?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ookEven naar mijn vriendin
afgelopen keer wel, maar de keren daarvoor niets aan het handje..quote:Op woensdag 2 november 2005 19:52 schreef Wolkje het volgende:
Ben je niet duizelig na afloop?
Ik ben nogal een fragiel tiepje, volgens mij zou ik er wel duizelig van worden met mijn 45 kilo.
Sorry, was een geintjequote:
Snel doorpostenquote:
Mijn bloed willen ze toch niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen bloedprikken anders had ik t misschien ook wel gedaan
Oh ik dacht misschien heb ik iets flink gemist ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Sorry, was een geintje. Kijken of jullie nog wakker waren
.
Wil jij mijn handje vast komen houden?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn bloed willen ze toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |