sorry hoor...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen aan hoofdstuk 1, en weet nu al hoe het afloopt!
bedankt...
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
Een maskertje op zijn tijd is goed voor de huid.. en heel relaxing...
MANNEN! tssssss..
kijk.. een medestander! heeft er hier trouwens iemand die reclame gezien van die vrouw met een blikje bier die dr man het hele huis schoon laat likken?quote:
Nee ken ik niet helaasquote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb hier trouwens drie kratten bier naast me staan, maar die kan ik nog niet drinken
Ik kom ook net onder de douche vandaanquote:Op woensdag 2 november 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
En lush is lekker.. ik kom net onder de douche vandaan.. lekker puh!!
het is eigenlijk een naamtopic he... en die mogen nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Pheno het volgende:
leuke harry potter spoilers hierboven voor de mensen die het boek nog moeten lezen zoals Kimmie
zou zo maar kunnen, dat boek heb ik ergens hier zien rondslingerenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
Je vrouwtje blijkbaar ook
Ik zal je binnenkort onderwijzenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb nog geen harry boek of film gezien. Nou hoor ik er niet meer bij he
gefeliciteerd twistmeis, nu hoor je bij de toffe mensenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb nog geen harry boek of film gezien. Nou hoor ik er niet meer bij he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |