Gelders dialect zou mee moeten vallen in Utrechtquote:Op woensdag 2 november 2005 17:17 schreef vamos1 het volgende:
echt korter?
maar toch... daar wil ik toch echt niet wonen....
ik ben al blij van mijn Gelders dialect af te zijn
en ik heb geen idee of er wel kamers zijn in Purmerend..
ik praat nu meer richting amsterdams (niet plat)... en dat wil ik houden zoquote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef Litpho het volgende:
Gelders dialect zou mee moeten vallen in Utrecht.
elke dag om 6 uur in de ochtend is niet fijn... vanwege mijn vaders werk waren we hierheen gegaan en utrecht is verder dan schiphol volgens mij (oude werkplek)quote:Op woensdag 2 november 2005 17:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Trouwens, voor je moeder is het ook maar een uurtje reizen, waarom zou je daar voor gaan verhuizen
dat zou idd een heel goed idee kunnen zijn hahahaquote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef bonke het volgende:
laat je vader een maatschappelijk werker inschakelen en laat hem zeggen dat je thuis niet meer te handhaven bentof je laat et door je moeder doen natuurlijk
ik ben jammergenoeg geen meid,quote:Kamer 16M2 met gebruik van zeer luxe badkamer , luxe keuken ,wasmachine en droger
Bij twee andere gezellige meiden in een eengezinswoning in de Gors zuid
Kabel tv en adsl verbinding op de kamer aanwezig
goede verbinding per bus naar amsterdam centraal
2 minuten lopen en 15 minuten met verschillende buslijnen
Dus ben jij een pittige , gezellige en opgeruimde meid en op zoek naar een kamer met veel vrijheid en geen zuurpruim als hospita
trek in bij ben..quote:Op woensdag 2 november 2005 17:35 schreef vamos1 het volgende:
iemand ervaring daarmee? op die manier een huis/kamer proberen te krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |