noujaquote:Een blikseminslag heeft aan 68 koeien op een Australische boerderij in het noorden van New South Wales het leven gekost. De dieren zochten beschutting onder een hoge boom, toen de bliksem de boom raakte.
Boer Warwick Marks (57) is er kapot van. Bijna de helft van zijn 150 koeien is dood. "Ik verwachtte het ergste, maar niet zo erg." Volgens de boer zijn de dieren door een enkele bliksemschicht gedood. Hij arriveerde enkele minuten na de fatele klap bij het weiland. De schade bedraagt 70.000 Australische dollar, ruim 43.000 euro.
Tja, als ze met z'n allen onder bomen gaan staan, gebeurt dat wel eens he.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
Laatst ook al ergens 22 paarden door de bliksem gedood. Bizar.
dat stonden ze dus niet, dat was juist het vreemde. In eerste instantie wisten ze niet wat er was gebeurd.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tja, als ze met z'n allen onder bomen gaan staan, gebeurt dat wel eens he.
ik neem aan dat je het nu over die knollen hebt?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat stonden ze dus niet, dat was juist het vreemde. In eerste instantie wisten ze niet wat er was gebeurd.
yepquote:Op woensdag 2 november 2005 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het nu over die knollen hebt?
Logisch ook, een staatslot koop je pas als er een duif op je kop schijt.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:30 schreef zoalshetis het volgende:
en wat denk je? niets gewonnen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:31 schreef What het volgende:
[..]
Logisch ook, een staatslot koop je pas als er een duif op je kop schijt.
lol. ben wel een keer ondergescheten in mijn haar en schouders toen ik stond te pinnen. je snapt dat de poep mij minder deed dan de lachende omstanders...quote:
Direct daarna was het wel een 'staatslot-aankoopmoment' geweest.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ben wel een keer ondergescheten in mijn haar en schouders toen ik stond te pinnen.
maar dat wist ik toen nog nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:43 schreef What het volgende:
[..]
Direct daarna was het wel een 'staatslot-aankoopmoment' geweest.
Met jackpot dan hè, je schouder zaten ook onder....quote:Op woensdag 2 november 2005 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
maar dat wist ik toen nog nietin het vervolg zal ik het natuurlijk wel kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |