Ja, 5 domeinnamen per e-mail adres. Oftewel: oneindig veel, want je krijgt per domein er een email adres (alias, forwarding, oke, maar dat boeit niet) erbijquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef Xalopalyps het volgende:
http://www.combell.com/actie/ (5 domeinen)
Dat zie je bij gratisbe.be staan ja, maar je hoeft niet per se het 2de jaar te nemen, ook bij gratisbe.be wordt je gecontacteerd of je het wilt doorzetten of niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef Troel het volgende:
Ja, en het tweede jaar betaal je natuurlijk wel.
Het blijft niet gratis. Het tweede jaar kost het in ieder geval 8 euro.
Wel even compleet spammen he
Best knap als ze mn naam en adres niet wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef Troel het volgende:
Ja, en het tweede jaar betaal je natuurlijk wel.
Het blijft niet gratis. Het tweede jaar kost het in ieder geval 8 euro.
Wel even compleet spammen he
No problemquote:
Wat wil je ermee dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Xalopalyps het volgende:
Fokken.be is vrij
Br33z4h.be is vrij
Nee, het beheer van de .be domeinen heeft dit gewoon gedaan, dit is vorig jaar ook gebeurd met .info domeinen en dit is ook perfect afgelopen bij mij.quote:
Die ene had ik net geregd mźn.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:04 schreef Xalopalyps het volgende:
www.bla-blabla-bla-bladiebladiebla-ik-ben-chatman-supersnel-met-msn.be is nog vrij - Add to basket
www.iwantedthelongestbelgiandomainnameintheworldandthishasto.be is nog vrij - Add to basket![]()
En wat zet je eropquote:Op woensdag 2 november 2005 17:08 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Die ene had ik net geregd mźn.
edit: Hmm, het lijkt erop dat ie het niet helemaal goed deed. Afijn ik heb hem nu.![]()
Ik stuur hem gewoon door naar de site onder m'n homepageknoppie.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:13 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Net zoiets als mijn www.GeenLeven.be?
Ik gebruik B2Evolution(.net)quote:Op woensdag 2 november 2005 17:18 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik stuur hem gewoon door naar de site onder m'n homepageknoppie.
PS Welk cms gebruik je? Ik zie Leaf.![]()
quote:Tel
(verplicht, niet laten beginnen met 0)
quote:ditisdelangstedomeinnaamvanbelgieendatdooreennederlander.be
ikaccepteerpaypal.be
jijzitopfokenjestinkt.be
keukenhof.be
mariobros.be
residentevil.be
residentevil5.be
segaforum.be
segaonline.be
harypoter.be
bierhier.be
supernintendo.be
ministerpresident.be
gexplorer.be
wezijnwelbijhetwk2006.be
sonicthehedgehog.be
basieenadriaan.be
robiewilliams.be
doe dan een gooogle.bequote:Op zaterdag 5 november 2005 01:43 schreef ImPrEzA het volgende:
Wow die andere twee zijn wat cheapass doorstuurdiensten, maar Combell is wel heerlijkZelf alle DNS-gegevens invoeren, wat onwijs fijn zeg
Ik heb er een zootje geregd voor mezelf, wat vrienden en wat algemene adresjes...
www.oceanicair.be (hee, laat ik eens een Lost site beginnen)
www.thesilentforce.be (hee, laat ik eens een Within Temptation site beginnen)
www.wtforum.be (hee, laat ik daar ook eens een forum bij doen)
www.deceptionpoint.be (hee, laat ik eens een Dan Brown fansite beginnen)
www.wt-music.be (hmm laat ik mensen die een typefout D/B maken eens opvangen..)
www.gooooooooooooooooooogle.be (ja wat nou als je O-toets hangt???)
En och, mocht het gebeuren, lijkt een brief met Google-logo op de deurmat me best eens interessant![]()
quote:Process of installation has come to the end with failure. Database tables have not been created...
Please, check it...
Details see in install.log file.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:50 schreef 1-of-6Billion het volgende:
www.jebent.be/lazerd
www.jebent.be/zopen
www.jebent.be/stolen
www.jebent.be/langrijk
www.jebent.be/hoorlijkgenaaid
![]()
Da's inderdaad erg jammer. Gelukkig zag ik het voordat ik de registratie bevestigde nog, dus ik heb zo'n andere genomenquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef Stretto het volgende:
Ik heb een aantal domeinen geregistreerd en kom er nu achter dat je de forward url bij gratis.be niet meer kunt wijzigen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ze even mailen, hopelijk krijg ik ze zover om dit te veranderen. Ik heb een aantal erg goede argumenten achter de hand.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg jammer. Gelukkig zag ik het voordat ik de registratie bevestigde nog, dus ik heb zo'n andere genomen
Ik zag op zo'n website dat vooral de Nederlanders verkeerde gegevens invullenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:28 schreef no1uknow het volgende:
Maarre, moet je persé je echte gegevens invullen
quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:58 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Ik ga vanavond btw een Fok!Sidebar voor Firefox uitbrengen, er komt een topic in Feedback te staan,
Het werkt echt perfect op het moment, ik zap van het ene naar het andere erg actieve topicquote:
Waar is het begin?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:46 schreef Xalopalyps het volgende:
Ik ben klaar met de radio! Ik ga nu verder met mijn lieve sidebar voor Firefox
[einde offtopic]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waar is het begin?
Toen je je registreerde op Fok!?
1 2 3 4 5 | modderfokker.be jamieclarkson.be valentinorossi.be plork.be |
Dat jaar is nog niet om... Dus wat niet is, kan nog komen...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:42 schreef Xalopalyps het volgende:
Overigens is dit vorig jaar ook gebeurd met 25 .info domeinnamen per persoon, dit is ook perfect gegaan en compleet gratis gebleven natuurlijk![]()
Moet het nuttig zijn dan?quote:Op zondag 6 november 2005 13:24 schreef __Saviour__ het volgende:
leuk dat jullie allemaal van die rare namen registreren, maar weten jullie ook iets nuttigs om erop te zetten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |