Wel eens met een heerlijk zonnetje, Bob Marley zacht uit de speakers, over de Franse provinciale wegen gereden?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Cyberdogg het volgende:
Leuk ding. Alleen de lol van open rijden ontgaat mij een beetje...![]()
Je bedoeld dat je je uitlaat beter hoortquote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel eens met een heerlijk zonnetje, Bob Marley zacht uit de speakers, over de Franse provinciale wegen gereden?
Open rijden is een heerlijk gevoel.
nee.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:25 schreef PeT het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je je uitlaat beter hoort
Tellen zonnedakjes ook mee![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk dakjes eraf, lekker toeren, tunneltjes pakken, heerlijk de turbo horen spoelen, de dumpvalve, de uitlaat..![]()
![]()
Dan heb je zeer waarschijnlijk nog nooit open geredenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Cyberdogg het volgende:
Leuk ding. Alleen de lol van open rijden ontgaat mij een beetje...![]()
ik vinnut klote om mensen buiten te sluiten maar alle crxjes hebben bijv all een sunroof en het moet geen crx clubje wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 09:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb alleen een 'sunroof'...., maar tis wel een Honda, maakt dat wat goed toevallig??
He, ik heb geen crx hequote:Op donderdag 3 november 2005 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik vinnut klote om mensen buiten te sluiten maar alle crxjes hebben bijv all een sunroof en het moet geen crx clubje worden
Als we uiteindelijk gaan meeten zijn alle Fokkers welkom natuurlijk. Geen discriminatie. Wel achteraan rijden
hij heeft een aero deck... weet je hoeveel bier daar in kan!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef Tha_Flash het volgende:
wel heel ver achteraan dan, sunroof is geen targa en al zeker geen cabrio
Mijn feroza is een ex-grijs kenteken, zonder achterbank dus, weet je hoeveel bier "daar" in gaat ?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
hij heeft een aero deck... weet je hoeveel bier daar in kan!
Ik zal op gepaste afstand volgenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:42 schreef Tha_Flash het volgende:
wel heel ver achteraan dan, sunroof is geen targa en al zeker geen cabrio
Ik heb nog wel een decoupeerzaag om het cabrio-gevoel te verkrijgen ?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zal op gepaste afstand volgen
oi! in een honda wordt niet gezaagd.quote:Op donderdag 3 november 2005 14:51 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een decoupeerzaag om het cabrio-gevoel te verkrijgen ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |