Ik heb met nog 2 anderen handvaardigheid en 1 daarvan is een uitblinker zeg maar en die leraar vind haar dus geweldig en heeft mij vorig jaar hard aflopen kraken (als jij nou 1 procent van haar had etc blabla) terwijl ik zo hard werkte om iets te maken. Ik had een 4 op mn rapportquote:Op woensdag 2 november 2005 15:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Van handvaardigheid ben ik nu gelukkig al 3 jaar af.Was daar ook absoluut niet goed in. Stond dankzij de lerares nog net n 6je.
![]()
Hm ja.. Wel slim van je dat je daar naartoe bent gegaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Mn ouders willen dat niet, die schamen zich ervoor ofzo, ze willen de vuile was niet buiten hangenheb het al vaak voorgesteld. En dat is de reden dat ik naar de maatschappelijk werkster op school bne gegaan omdat ik het echt niet meer aankon en bang was dat dat mn examen niet goed zou doen. En omdat hwet thuis zo is is het voor mij echt belangrijk om te slagen en dan op kamers te gaan,
SSTT! dat zou je niet zeggen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef Maikuuul het volgende:
Viespeuk, je wilt gewoon aan haar geschoren pruim voelen !
McDonaldsquote:
ik denk dat je het best bij hem kan gaan krassen als hij slaaptquote:Op woensdag 2 november 2005 15:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hm ja.. Wel slim van je dat je daar naartoe bent gegaan.Ik snap je ouders best wel, maar dat je broer zich zo gedraagt is best erg.
Kunnen ze hem niet naar een psycholoog ofzo sturen? Hoeft niemand toch achter te komen?
Mja.. moet hij t wel willen he.
![]()
Leuke leraarquote:Op woensdag 2 november 2005 15:16 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik heb met nog 2 anderen handvaardigheid en 1 daarvan is een uitblinker zeg maar en die leraar vind haar dus geweldig en heeft mij vorig jaar hard aflopen kraken (als jij nou 1 procent van haar had etc blabla) terwijl ik zo hard werkte om iets te maken. Ik had een 4 op mn rapport. Dus zie erg tegen mn examenopdracht op
Sorry allergoeiste vriend van mequote:
Die broer gaan krassen?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik denk dat je het best bij hem kan gaan krassen als hij slaapt![]()
Braaf.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry allergoeiste vriend van me
Een jongen uit mijn klas zei sjiek tijdens n presentatie gisterquote:Op woensdag 2 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Owjavandaag is iemand uit onze klas van school gekicked
hij zat half te slapen in de les, kwam vaak niet opdagen, rookte me hendig vaak wiet tijdens de pauzes enzo dus hij mocht vandaag vertrekken, whehe zo pwned like a n00b
Hadden wij vorig jaar, zo'n Turk, werd gewoon door de decaan midden in de les eruit gehaald met de mededeling : Furkan, je mag vertrekken, geniet ervan bij het vuilnis.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:19 schreef Maikuuul het volgende:
Owjavandaag is iemand uit onze klas van school gekicked
hij zat half te slapen in de les, kwam vaak niet opdagen, rookte me hendig vaak wiet tijdens de pauzes enzo dus hij mocht vandaag vertrekken, whehe zo pwned like a n00b
viesventjequote:
Dat zeggen al die limburgers tochquote:Op woensdag 2 november 2005 15:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Een jongen uit mijn klas zei sjiek tijdens n presentatie gisterGing over vuurwerk.. zegtie zo van: "Ja, dat is zo >blablabla>.. Dus dat is wel sjiek!
"
![]()
Ja alleen ben ik nu echt superonzeker dus als ik een idee heb ofzo durf ik t niet meer zo goed uit te werken en ben ik bang dat hij meteen alles weer gaat afkraken.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Leuke leraarIk zou dan zo pissig worden... Doe je nog zo je best..
Heb de laatste tijd es erop gelet en dat is eig wel zo jaquote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zeggen al die limburgers toch![]()
'Zuid Nederlandquote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd es erop gelet en dat is eig wel zo jaZelfs ík zeg t steeds vaker
![]()
Omgquote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik nu echt superonzeker dus als ik een idee heb ofzo durf ik t niet meer zo goed uit te werken en ben ik bang dat hij meteen alles weer gaat afkraken.
Dit jaar ook we kregen het onderwerp schokkend dus ik dacht ik maak een elektrische stoel (niet zomaar 1 maar met heel achterliggend verhaal en ontwerp etc. te lang om te typen) vond hij niet zo'n goed idee. De vriendin van die uitblinker (die nooit komt) kwam paar weken later met hetzelfde idee en dat vond hij geweldig![]()
Delft ligt in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:24 schreef B_BOY het volgende:
volgende week donderdag ga ik naar de opleiding media en entertainmentmanagemt in rotterdam meer mensen daar ergens in de buurt??
ja dat zei je toen we naar ajax zijn geweest. toen zei je " ik moet nog even naar de mac toe voor we naar huis gaan"quote:
Ik heb t tegen de lerares van kunstgeschiedenis gezegd in tranen omdat ik het echt erg vind en die ging emt m praten, ben benieuw. Morgen heb ik weer 2uur lang "hel" handvaardigheid.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
OmgDat is dus echt zo kut.
Moet je eig tegen die leraar zeggen. Dat je dat gewoon niet meer pikt.
![]()
Ja bij Urmond in de buurtquote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik woon iig in t midden van limburg
Wel t zuiden van t midden maar goed.
![]()
Ik stel voor daar heen te gaan en die leraar een rotschop te geven of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik heb t tegen de lerares van kunstgeschiedenis gezegd in tranen omdat ik het echt erg vind en die ging emt m praten, ben benieuw. Morgen heb ik weer 2uur lang "hel" handvaardigheid.![]()
Heb een apart beeld bij onze zuidelingen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik woon iig in t midden van limburg
Wel t zuiden van t midden maar goed.
![]()
Aah, oke.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:27 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik heb t tegen de lerares van kunstgeschiedenis gezegd in tranen omdat ik het echt erg vind en die ging emt m praten, ben benieuw. Morgen heb ik weer 2uur lang "hel" handvaardigheid.![]()
Ik maak die stoel ook levensgroot en speciaal voor hemquote:Op woensdag 2 november 2005 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik stel voor daar heen te gaan en die leraar een rotschop te geven of zo![]()
Kirsten woont in Urmond.quote:
?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb een apart beeld bij onze zuidelingen.
Joh, jaquote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Kirsten woont in Urmond.![]()
Trut
![]()
[..]
?![]()
ja 1 meisje uit vwo5 die is blijven zitten vorig jaar dus oud-klasgenootje en die heeft ent zo'n hekel aan hem als mijquote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
Aah, oke.![]()
Heb je mensen in die les die je goed kent? Moet je anders vragen of die je willen steunen enzo.![]()
Ja..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:30 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul is blij op zijn nieuwe profiel + onze hond ligt me hendig sjiek op de grond
Wel lolleromfg he Imberr toen hij sjiek zei, dacht je toen meteen aan mij ?
M3rc!quote:
Vraag maar niks.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joh, ja
Kirsten
nu
ehh ja
nu je het zegt ja![]()
Dan is t tenminste heel klein beetje minder erg he.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:31 schreef AmyLee het volgende:
[..]
ja 1 meisje uit vwo5 die is blijven zitten vorig jaar dus oud-klasgenootje en die heeft ent zo'n hekel aan hem als mij
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja..Schoot toen nog in de lach ook.
Je zag iedereen denken: 'waar heeft die last van?
'
Jup.. alleen me nederlands toets verneuktquote:Op woensdag 2 november 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mercury alles lolleromfg ?
Nee.. dat heb ik maar achterwege gelaten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
en had je toen verteld van, ja op Fok is zoeen jongen die maakt altijd hendig sjieke slippen ? tegen je vrienden dan he
1. Preuts.quote:
Die leraar ook laatst: ik zag laatst iets schokkends, een foto en een lief meisje in mooie kleertjes hield een knuffel vast maar dat was geen knuffel maar een gevilt konijntje nog onder het bloed dat is ook een ideequote:Op woensdag 2 november 2005 15:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
M3rc!![]()
[..]
Vraag maar niks.![]()
[..]
Dan is t tenminste heel klein beetje minder erg he.![]()
![]()
leraren moet je niks van aantrekken. ik heb nog steeds ruzie met een leraar over iets wat 3 jaar geleden gebeurt is.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:23 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ja alleen ben ik nu echt superonzeker dus als ik een idee heb ofzo durf ik t niet meer zo goed uit te werken en ben ik bang dat hij meteen alles weer gaat afkraken.
Dit jaar ook we kregen het onderwerp schokkend dus ik dacht ik maak een elektrische stoel (niet zomaar 1 maar met heel achterliggend verhaal en ontwerp etc. te lang om te typen) vond hij niet zo'n goed idee. De vriendin van die uitblinker (die nooit komt) kwam paar weken later met hetzelfde idee en dat vond hij geweldig![]()
Ooh.. en daarom zijn alle limburgers zo?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
1. Preuts.
2. Zachte G, onverstaanbaar
3. Denken vaak dat ze heel wat zijn
4. Denken uitstekend te weten of ze gewild zijn ofniet
Was zo mooi, was op zomervakantie zo'n kneus uit Roermond ofzo.
Die heeft een vriendin, maar tijdens vakantie vond die mijn vakantievriendin en nog een meisje ook wel leuk, ging die ze versieren, zijn openingszin was: Jij bent mijn sterretje in de donkere nacht
Het grote AFC AJAX topic #213: Toen was Thun niet meer btw
OMG!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Die leraar ook laatst: ik zag laatst iets schokkends, een foto en een lief meisje in mooie kleertjes hield een knuffel vast maar dat was geen knuffel maar een gevilt konijntje nog onder het bloed dat is ook een idee![]()
Ik: Ja hallo dat is echt te erg en zielig ik ga toch geen konijnen villen, of denkt u van alles voor de kunst?
Hij: ja eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
Dus hij is gewoon gek die vent
Wat een klootzakken ook lerarenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
leraren moet je niks van aantrekken. ik heb nog steeds ruzie met een leraar over iets wat 3 jaar geleden gebeurt is.
Mijn oma is 2 dagen na het 25 jarighuwelijk van me ouders overleden. ik had dus een begravenis op een tentamen. ik had dat keurig vooraf gemeld aan de mentor. Toen ik de dag daarna weer op school kwam vroeg een leraar waar ik was., ik zei dat ik een begravenis van me oma had. Hij zij letterlijk SMOESJES je probeert gewoon onder een tentamen uit te komen. ik ben toen uit me slof geschoten. Hij wou een rouwkaartje zien. die heb ik laten zien hij zei je bent goed met photoshop.
ik ben dat jaar nooit meer bij hem in de les geweest.., en hij heeft nooit zijn excusses aangeboden.ik kom hem nog wel vaak tegen hij zegt wel hoi, maar ik weiger wat terug te zeggen.
Dan krijg je een beeld hequote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ooh.. en daarom zijn alle limburgers zo?![]()
![]()
![]()
1) nee is niet grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, maar Limburgers maken wel de sjiekste slippen, zoeen sjieke slippen hebje nog nooit gezien gek, boh !
No comment.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja maar.. Snop, Eix, TLK en ik zijn tof![]()
![]()
Ik doe met je mee danquote:Op woensdag 2 november 2005 15:39 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ooh.. en daarom zijn alle limburgers zo?![]()
![]()
![]()
[..]
OMG!!![]()
Als hij konijnen gaat villen ga ik hem villen.
Ookal ken ik em niet
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja maar.. Snop, Eix, TLK en ik zijn tof![]()
![]()
Carnavalquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik doe met je mee dan![]()
Het is gewoon een gevoelloos persoon
Check Randstad...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
1. Arrogant
2. Onverstaanbaar, da geknauw is stikirritant en dat straattaaltje is wannabe
3. Denken vaak dat ze heel wat zijn![]()
4. Denken dat ze gewild zijn
5. Denken dat Brabant, Zeeland en Limburg in Belgie of Duitsland liggen
6 Denken dat ze grappig zijn was op zomervakantie zo'n kneus uit Roermond ofzo.
Veeeel bierquote:
je bedoeld bierquote:Op woensdag 2 november 2005 15:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lekker uitleven, garantie voor een goeie avond![]()
Doe es even normaal heyquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Veeeel biertoffe sfeer
mensen weer terug zien die je alleen met carnaval ziet
Halfnaakt rondhuppelen zonder voor hoer uitgescholden te worden
(niet dat ik dat doe ofzo, maar dat is tof voor die vmbo-sletjes
)
jup, ik heb dat jaar trouwens ook niet afgemaakt. ben toen naar het grafisch lyceum verhuisd waar ik het nog naar me zin heb.. goeie leraren waar je mee kan lachen. en die goed zijn.quote:
Het is carnaval, geen mardi grassquote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Veeeel biertoffe sfeer
mensen weer terug zien die je alleen met carnaval ziet
Halfnaakt rondhuppelen zonder voor hoer uitgescholden te worden
(niet dat ik dat doe ofzo, maar dat is tof voor die vmbo-sletjes
)
Nee, maar je viel mensen aan en de mensen uit de onderste 3 provincies zijn sowieso tof, dus de Limburgers ook...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet in de randstad
Mardi grass dat hebben we hieer ni, heb een zonnebril op dus die chickies die ziien ni dat ik space op die assiequote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is carnaval, geen mardi grass![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is carnaval, geen mardi grass![]()
Ik viel ze niet aan, ik gaf aan hoe ik over ze dacht ik het algemeen, dat betekent niet dat er geen toffe mensen wonenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:47 schreef Palau het volgende:
[..]
Nee, maar je viel mensen aan en de mensen uit de onderste 3 provincies zijn sowieso tof, dus de Limburgers ook...
je bent niet tof, face itquote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr vind mij niet tof,
* Maikuuul pakt scheermesjes en snijd in zijn polsen![]()
Ik noem ze zo.. Ik zeg niet dat anderen dat ook doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En half naakt rondhuppelen zonder voor hoer uitgemaakt te worden, en dan tegleijkertijd wel voor slet worden uitgemaakt beetje dubieus![]()
Ze voelden zich aangevallen en tis wel raar dat je met 1 voorbeeld al zo over een groep denktquote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik viel ze niet aan, ik gaf aan hoe ik over ze dacht ik het algemeen, dat betekent niet dat er geen toffe mensen wonen
Komt helemaal goed met jou examen Nederlandsquote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mardi grass dat hebben we hieer ni, heb een zonnebril op dus die chickies die ziien ni dat ik space op die assie
post danquote:Op woensdag 2 november 2005 15:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik noem ze zo.. Ik zeg niet dat anderen dat ook doen.
Ik heb trouwens een foto van die kirsten.![]()
Die heb ik ruim 2 jaar geleden al gehaald met een 8,5quote:Op woensdag 2 november 2005 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Komt helemaal goed met jou examen Nederlands![]()
Rechte lijn hequote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Imberr vind mij niet tof,
* Maikuuul pakt scheermesjes en snijd in zijn polsen
Not acros the street, but through the jugularquote:
verkapte, leg verdomme je zin uit ik snap em nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:50 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Die heb ik ruim 2 jaar geleden al gehaald met een 8,5
Ken wel meer zuidelingenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:50 schreef Palau het volgende:
[..]
Ze voelden zich aangevallen en tis wel raar dat je met 1 voorbeeld al zo over een groep denkt
Das een zin uit een liedje van Party Squad - Wat wil je doen dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
verkapte, leg verdomme je zin uit ik snap em niet![]()
Je zingt het helemaal verkered gek het gaat van : Mardi Grass dat hebben we hier niet, fock dat you reaver paas me die bier hier, kheb een zonnebril op me kop dus die chickies die zien niet dat ik spacequote:Op woensdag 2 november 2005 15:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Mardi grass dat hebben we hieer ni, heb een zonnebril op dus die chickies die ziien ni dat ik space op die assie
ow, ja dat luister ik nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Das een zin uit een liedje van Party Squad - Wat wil je doen dan.
Breezer muziek
Ze ziet eruit als een 12 jarig meisje die het niet meer weetquote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat is der plaatje op msn
Ohquote:Op woensdag 2 november 2005 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zingt het helemaal verkered gek het gaat van : Mardi Grass dat hebben we hier niet, fock dat you reaver paas me die bier hier, kheb een zonnebril op me kop dus die chickies die zien niet dat ik space
1+1 = 2quote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Trouwens, mijn vakantievriendin komt ook uit n-b , dus er sowieso wel toffe mensen
Dat is het enige excuus van die mensen wat je constant hoortquote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
in brabant kan men tenminste feeste.
Jaja das waar, party over here ja Das waar (8)quote:Op woensdag 2 november 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
in brabant kan men tenminste feeste.
Die moet je gewoon niet opslaan in je geheugen..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn ook genoeg mensen die niet tof zijn hoor
Brabant ligt dichter bij belgie, waardoor dichter bij parijsquote:Op woensdag 2 november 2005 15:56 schreef Palau het volgende:
Om Brabant is gevochten...
Brabant heeft meerdere studentensteden
Brabant heeft een hele mooie oude stad
In Brabant praat men mooi
In Brabant is het meestal mooier weer dan in het noorden van het land
Doorgaan?
Delft is de enige ECHTE studenten stad in Nederlandquote:Op woensdag 2 november 2005 15:56 schreef Palau het volgende:
Doorgaan?
Om heel Nederland is gevochten.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:56 schreef Palau het volgende:
Doorgaan?
Je bent pas tof als je toffe topics opendquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul vraagt zich af waarom hij niet in het lijstje stond van toffe fokkers![]()
Haha, Delftquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Delft is de enige ECHTE studenten stad in Nederland![]()
Jullie praten raar, niet mooi
Brabant is om gevochten omdat we die sukkels toch ergens kwijt moesten
Ja dat weer kan ik niks aan doen
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul vraagt zich af waarom hij niet in het lijstje stond van toffe fokkers
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik hoorde dat ze ouder is dan 12, nietmeer interessant dus
ik respecteer je hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef Chanandler het volgende:
Nou Nou, brabant is best gezellig zeg nou zelf. En Nederlanders zijn Nederlanders dus een beetje respect voor elkaar kan geen kwaad![]()
Ik heb destijds dat brommer topic gestart, en ze zijn al bij deeltje 4quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent pas tof als je toffe topics opend![]()
Like mequote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om Brabant en Zeeland en Limburg is vaker gevochten.. kzal het voortaan duidelijker zettenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Om heel Nederland is gevochten.
Er zijn verschillende provincies met meerdere studentensteden.
Elke provincie heeft een eigen mooie stad in hun beleving.
In Bathmen ook hoor
Over dat weer is een vooroordeel.
Als we niet vechten zijn we het kwijt, dus moeten al die brabanders hier ergens komen, zitten wij er weer mee opgescheeptquote:Op woensdag 2 november 2005 16:00 schreef Palau het volgende:
[..]
Haha, Delft
Wij praten meer ABN dan ze in de Randstad kunnen leren
Waarom vechten als je iets kwijt wil? Slaat dus nergens op....
Zwollequote:Op woensdag 2 november 2005 16:02 schreef Chanandler het volgende:
Weetje wat pas een leuke stad is? Zwolle! YEAH!
Hoi Chan ofzowquote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef Chanandler het volgende:
Hey m3rcu1337
Mijn topic over kampers was toch tof/sjiek ?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb jij met Zwolle?quote:
Is dat jou tofste topicquote:Op woensdag 2 november 2005 16:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
PubSC #372: Imberr krijgt nog steeds Massage van me
Ik woon erquote:
Stadshagenquote:
Ketsjijstiekummetmo?quote:
zit ik niet ver vandaanquote:
Wojoo. Ik ben geboren in Delft!!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:05 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Zwolle is tofDelft is nog toffer
Ik heb nog niks te eten in huisquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk mijn zuurvlees eten wat ik gewonnen had bij het c1000 personeelsfeest
Wat is nou weer zuur vlees ? is dat lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef Maikuuul het volgende:
Dalijk mijn zuurvlees eten wat ik gewonnen had bij het c1000 personeelsfeest
dat is limburgs of brabands of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:07 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Wat is nou weer zuur vlees ? is dat lekker![]()
die kippenhokken wijk bedoel jequote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wojoo. Ik ben geboren in Delft!!En nu woon ik in Zwolle
zuurvlees is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is limburgs of brabands of zo![]()
Ben je wel eens in Zwolle geweest dan? ALs je weer gaat moet je dat even meldenquote:
Paar jaar terug een paar x.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Zwolle geweest dan? ALs je weer gaat moet je dat even melden
Wat ga je studeren ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jij snapt het
Ik ga in delft studeren
Ja echt vrolijk word ik er ook niet van. Maar er staan ook wel mooie huizen hoor. En veel hangjeugd ookquote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die kippenhokken wijk bedoel jewat een bagger huizen zeg
![]()
Ja in Limburg en brabandquote:Op woensdag 2 november 2005 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
zuurvlees is toch algemeen bekend?![]()
2 huisgenootjes van me doen dat ookquote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Luchtvaart- en ruimtevaarttechniek![]()
Patat is belgisch manquote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in Limburg en braband![]()
Net als dat wij hier patat eten en jullie frietjes![]()
nee, ik woon in zwartsluis. Maar ik zit in zwolle op school (Deltion College dat rooie gebouw bij holterbroek) ik loop stage bij natuur milieu overijssel en dat zit vlak bij NS station (op 3 minuten loop afstand als je richting stad en wezelanden gaat)quote:Op woensdag 2 november 2005 16:06 schreef Chanandler het volgende:
Woont er nog iemand in Stadshagen dan?
hmm.. dat gebruik ik ook altijd door elkaarquote:Op woensdag 2 november 2005 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja in Limburg en braband![]()
Net als dat wij hier patat eten en jullie frietjes![]()
Patat is Nederlandsquote:Op woensdag 2 november 2005 16:11 schreef Imberr het volgende:
[..]
Patat is belgisch man![]()
'patattekes'![]()
Tof.. waar woon je dan ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 huisgenootjes van me doen dat ook![]()
Jij was toch wegquote:Op woensdag 2 november 2005 16:11 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, ik woon in zwartsluis. Maar ik zit in zwolle op school (Deltion College dat rooie gebouw bij holterbroek) ik loop stage bij natuur milieu overijssel en dat zit vlak bij NS station (op 3 minuten loop afstand als je richting stad en wezelanden gaat)![]()
Ik zei het tochquote:Op woensdag 2 november 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
omgals je op zuurvlees googled krijg je idd de hele tijd: 'Limburgs recept voor zuurvlees' enz.
waarom datquote:Op woensdag 2 november 2005 16:13 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Keej.. ga waarschijnlijk in rijswijk wonen ofzow
Typisch Limburgs ofzowquote:Op woensdag 2 november 2005 16:13 schreef Imberr het volgende:
omgals je op zuurvlees googled krijg je idd de hele tijd: 'Limburgs recept voor zuurvlees' enz.
Ik vind patat zo belgisch.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Patat is Nederlands
Franse frietjes etc.
omdat je nooit in de randstad komt of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind patat zo belgisch.Ik hoor altijd alleen belgen dat zeggen. Ik zeg gewoon frieten.
![]()
![]()
Dan zou het wel zuid-Nederlands zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind patat zo belgisch.Ik hoor altijd alleen belgen dat zeggen. Ik zeg gewoon frieten.
![]()
![]()
Ik zit ook op et Deltion, alleen dan achter het ziekenhuis. Wat een kut school man. Die lui kunnen echt niets organiserenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:11 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, ik woon in zwartsluis. Maar ik zit in zwolle op school (Deltion College dat rooie gebouw bij holterbroek) ik loop stage bij natuur milieu overijssel en dat zit vlak bij NS station (op 3 minuten loop afstand als je richting stad en wezelanden gaat)![]()
Huisquote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op![]()
In rijswijk gaan wonen is pauper
hoe duur is een kamer daar dan![]()
Dude, daar woon ik practisch tegenover.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:11 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet je voor het ziekenhuis gaan kijken waar de landstede zitquote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ik zit ook op et Deltion, alleen dan achter het ziekenhuis. Wat een kut school man. Die lui kunnen echt niets organiseren![]()
Whehequote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk ditom je kapot te lachen
http://www.ebaumsworld.com/videos/waterbed.html
Zo lache
hee wij zeggen ook patatquote:Op woensdag 2 november 2005 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
omdat je nooit in de randstad komt of zo![]()
Hahahquote:Op woensdag 2 november 2005 16:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet je voor het ziekenhuis gaan kijken waar de landstede zitdie lui kunnen niks..., dan is Deltion 10 keer beter
![]()
Ik zeg het allebeiquote:
Die bolle die er niet uitkomtquote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk ditom je kapot te lachen
http://www.ebaumsworld.com/videos/waterbed.html
Zo lache
Huur gewoon een kamerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Huisdelft lag de gem prijs rond de 1000 euri ofzow
in rijswijk maar rond de 500
met zijn 4en
Nog een reden.. rijswijk is dichter bij den haag, en den haag heeft snowdomeen in snowdome kan je snowboard leraar worden
Nixquote:Op woensdag 2 november 2005 16:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Huur gewoon een kamerwat is daar mis mee
![]()
Een huis..quote:Op woensdag 2 november 2005 16:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoe kom je ooit bij die prijs van 1000 euro
een studendenkamer heb je tussen de 180-280 p/m
Doe dat eensquote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mooi zozal ik weer is op msn online komen?
![]()
Nee dat is niks inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef Boeman het volgende:
[..]
ja ik zou ook nie in een amer willen wonen
Omdat we met zijn 4en zijnquote:Op woensdag 2 november 2005 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom wil je in godsnaam een huis![]()
Een studentenhuis heeft ook een woonkamerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Omdat we met zijn 4en zijnen we hebben dan een toffe woonkamer
![]()
Maar een eigen woonkamerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een studentenhuis heeft ook een woonkamer![]()
Wat krijg je?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul verheugt zich op het eten dat hem dalijk voorgeschoteld word
spruut'nquote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul verheugt zich op het eten dat hem dalijk voorgeschoteld word
Je gaat zowiezo veel duurder uit zijn dan gewoon een kamerquote:Op woensdag 2 november 2005 16:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar een eigen woonkamerag laat ook maar
ik kan toch niet winnen in discussies
@ Lizz-n .. yeah.. kank je eindelijk weer spreken![]()
ik moet aan ergens in mei ook een kamer gaan zoeken, als alles goed gaat tenminstequote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat zowiezo veel duurder uit zijn dan gewoon een kamer![]()
Je vergeet dat bij een gewoon huis je ook nog alle andere extra kosten zoals water gas stroom enz moet betalen.
Maar ga echt in een studentenhuis, dat is zo veel toffer, anders zit je nu met dezelfde 4 mensen die je al kende, zo leer je amper nieuwe mensen kennen, je zit niet in Delft enz
maja je moet het zelf weten, uiteindelijk kom je er wel achter![]()
Wat ga je studerenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:34 schreef Boeman het volgende:
[..]
ik moet aan ergens in mei ook een kamer gaan zoeken, als alles goed gaat tenminste
*edit: O je bent er weer![]()
In Enschede btw
Moeilijk aan een kamer te komen trouwens ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je gaat zowiezo veel duurder uit zijn dan gewoon een kamer![]()
Je vergeet dat bij een gewoon huis je ook nog alle andere extra kosten zoals water gas stroom enz moet betalen.
Maar ga echt in een studentenhuis, dat is zo veel toffer, anders zit je nu met dezelfde 4 mensen die je al kende, zo leer je amper nieuwe mensen kennen, je zit niet in Delft enz
maja je moet het zelf weten, uiteindelijk kom je er wel achter![]()
Nou,quote:Op woensdag 2 november 2005 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah, vertel ..
* voorziet reactie : "Lang verhaal" *
Heb de tijd.
Mwoa valt mee, zorg in eider geval dat je voor de zomervakantie begint met zoeken, vanaf de zomervakantie tot die maanden erna is het echt topdrukte dan.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Moeilijk aan een kamer te komen trouwens ?
Dank je, die site kende ik al.. ik hoorde ook iets over studenten verenegingen mailen ofzow ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mwoa valt mee, zorg in eider geval dat je voor de zomervakantie begint met zoeken, vanaf de zomervakantie tot die maanden erna is het echt topdrukte dan.
www.duwo.nl
daar staat het aanbod van de kamers![]()
actueel aanbod---> Delft---> instemmingen bekijkenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mwoa valt mee, zorg in eider geval dat je voor de zomervakantie begint met zoeken, vanaf de zomervakantie tot die maanden erna is het echt topdrukte dan.
www.duwo.nl
daar staat het aanbod van de kamers![]()
Maar het verhaal is nog niet ten eindequote:
Ik zit niet bij een studentenvereniging, zou ik je ook niet aanraden, gaat alleen veel geld en veel tijd inzitten, als je gewoon in Delft woont is dat nergens voor nodig want dan leer je vanzelf wel mensen kennenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Dank je, die site kende ik al.. ik hoorde ook iets over studenten verenegingen mailen ofzow ?
en welke zit jijdan gaak ook daarbij
dan ziek dribbel in het echt
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar het verhaal is nog niet ten eindeWe zijn nog steeds met de jacht bezig om over de zee heen te gaan
![]()
![]()
Toegepaste Communicatie Wetenschap aan de UT in Enschede dus.quote:
Dank jequote:Op woensdag 2 november 2005 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
actueel aanbod---> Delft---> instemmingen bekijken![]()
![]()
Dan kom ik gewoon een x bij jou op bezoek ofzowquote:Op woensdag 2 november 2005 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een studentenvereniging, zou ik je ook niet aanraden, gaat alleen veel geld en veel tijd inzitten, als je gewoon in Delft woont is dat nergens voor nodig want dan leer je vanzelf wel mensen kennen![]()
![]()
En als je toch lid wil worden, niet bij het Crops (DSC) of bij virgiel![]()
UT Twentequote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatie Wetenschap aan de UT in Enschede dus.
Zegmaar een brede communicatiestudie, met Psychoogie, Marketing etc
Erg vaag![]()
![]()
Best vaag inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 16:42 schreef Boeman het volgende:
[..]
Toegepaste Communicatie Wetenschap aan de UT in Enschede dus.
Zegmaar een brede communicatiestudie, met Psychoogie, Marketing etc
Erg vaag![]()
![]()
welk deltion?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
HahahMijn Ma werkt bij Deltion, die zegt dat Landstede veel beter is
Dat zei je een uur gelden ook alquote:Op woensdag 2 november 2005 16:45 schreef JPM01 het volgende:
[..]
welk deltion?
btw mensen ben nu echt weg
Ow dus je bent nog wel stiekem bezig, we hadden toch afgesproken gewoon met de auto te gaan, of fiets, wat beter uitkomtquote:Op woensdag 2 november 2005 16:40 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Maar het verhaal is nog niet ten eindeWe zijn nog steeds met de jacht bezig om over de zee heen te gaan
![]()
![]()
delft is ook nie groot natuulkquote:Op woensdag 2 november 2005 16:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een studentenvereniging, zou ik je ook niet aanraden, gaat alleen veel geld en veel tijd inzitten, als je gewoon in Delft woont is dat nergens voor nodig want dan leer je vanzelf wel mensen kennen![]()
![]()
En als je toch lid wil worden, niet bij het Crops (DSC) of bij virgiel![]()
Owjaahquote:Op woensdag 2 november 2005 16:46 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ow dus je bent nog wel stiekem bezig, we hadden toch afgesproken gewoon met de auto te gaan, of fiets, wat beter uitkomt![]()
Ja, of op de aanhang wagen, kun je hem mij toch nog laten zienquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Owjaahvergeten
dan gaat ie maar in de schuur
als dat past ofzow
Jaaaaahquote:Op woensdag 2 november 2005 16:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ja, of op de aanhang wagen, kun je hem mij toch nog laten zien![]()
moet werkequote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef Messenga het volgende:
Wie gaat er vanavond voetbal kijken ?
Watskeburt in de schuur ?quote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Owjaahvergeten
dan gaat ie maar in de sguur
als dat past ofzow
Jaaahquote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vorige week was toch open dag in Delft![]()
Heb ik gister al gedaanquote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef Messenga het volgende:
Wie gaat er vanavond voetbal kijken ?
Ken gebeurenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Jaaahmaar daar kon ik niet heen vanwege een scheikunde pta
Een betere wedstrijd zie je vanavond toch niet, en als je pech hebt vallen er nog minder doelpunten dan gisterquote:
Haha!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Een betere wedstrijd zie je vanavond toch niet, en als je pech hebt vallen er nog minder doelpunten dan gister(maar ik moet weg + nog leren dus ik kan niet eens kijken
)
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wiltquote:Op woensdag 2 november 2005 16:56 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik was er toch al 3x geweest ofzowis het trouwens tof geregeld met sport ?
Zolang er maar geen sjiek in de TT voorkomtquote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik open de volgende ?
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor 60 euro per jaar mag je alle sporten doen wat je wilt![]()
![]()
Voor 70 euro extra ook fitness, is mooie fitness zaal, profeccionele shit enzo, dus niet duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |