SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Who knows. Johnny Allen Returns in the Square () En Dot met haar appeltaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En kan die pap van Dawn aub in EE blijven, al is het alleen maar om Keith jaloers te maken( Die mIke weet tenminste hoe je moet afwassen enzo,) En gut gut gut lapzwans Keith heeft Demi, Darren en Dawn betrapt met hun 'poen'. Daar kun je nu lekker een nieuwe luie stoel voor je gast kopen Keith!, als je daar niet te moe voor bent, en je je programma eens een keer kent missen![]()
![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door Cecelia34 op 08-01-2006 19:56:08 (taalfouten !!) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Och ik zal vnaaf met de tissues voor de buis zitten, en dan moeten ze wel neit Goodbye My Lover gaan draaien op de achtergrond, of She Will be Loved, maar EE kennende...................Man ik hoop dat er een of andere pestepidemie uitbreekt in Albert Square, dat alle ratten verwijdert ( bye bye Johnny + Phil, het ga jullie 'goed '
).. Of iets anders bijvoorbeeld, misschien neemt Pauline wel rijles
. en rijdt ze hen wel omver ( zie eht al helemaal voor me en heeft zij niks om over te klagen/ roddelen op het Plein.). Echt een viswijf af en toe. * zucht zucht zucht * Overigens is schoonmama hier ( kijkt niet happy, want die tetterd door EE heen en de ondertitieling is hier zo bar slecht, die kan zich maar beter naast Pauline en Dot zitten, want zij zweert bij de bijbel, en roddelt net zoveel als Mrs Fowler
), met schoonbroer en schoonzus, voor een vakantie, wat inhoud een paar maanden bij ons inwonen, net zoals Mike
. Krijgen we weer heerlijke ( lees disgusting) appeltaart à la Dean. ( gelukkig is er altijd nog zoiets als een wc ( lacht )
[ Bericht 30% gewijzigd door Cecelia34 op 09-01-2006 10:32:47 (Wat vergeten te posten, happens all the time here!) ]
Lijkt wel of ze deze verhaallijn moet verdedigen of zo, vrijwel niemand vindt die Juley leuk en al helemaal samen met Ruby. Ik denk dat hij er om andere redenen weer in EE is geschreven, want enig nuttige toevoeging heeft zijn rol niet, behalve ergernis.quote:"But the bosses were sure it would work. And they were right. It has been good on screen. I've had loads of people coming up to me saying: 'We really hate Juley'. It's really got to people. It really has worked!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... En ach, coronation street heb ik nooit gezien, ik ben eigenlijk echt opgegroeid met EE. en het is echt heel fijn dat ze dat hier in Nederland ook uitzenden, zo voel ik me toch nog thuis ( hoewel ik Engeland wel mis).maar ik woon hier al bijna 16 jaar, dus daar zal ook wel weer een hoop zijn veranderd, where I come from. Maar ik ga er binnenkort weer heen, And I'm looking forward to it!!
haha ja ik ben ook een man (en nog hetero ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:10 schreef Cecelia34 het volgende:
mijn hele familie bijvoorbeeld, zelfs de mannen!!!
Ik zou ook wel wat meer van Engeland willen zijn. Het lijkt me een enig om er een paar weken of een maand ofzo voor uit te trekken en dan door Engeland te touren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Reticulin het volgende:
nav dit topic zijn er hier trouwens vage plannen om van de zomer 's richting cornwall te gaan, ben inmiddels drie keer in londen geweest en wil wel 's wat meer van Engeland zien want ik ben ook wel lichtelijk anglofiel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goh hij is weer beterjammer........................ @Ruby ik kijk EE al bijna 16 jaar, begon toen ik 5 was, maar ik kan me er ook niet alles van herinneren, en ja Engeland is duur, maar volgens mij is alles duur tegenwoordig, of je moet een last minute vlucht hebben, en liftend door het land gaan , maar ik neem aan dat dat niet je bedoeling is
...... Enne Ruby 13 jaar een relatie hebben is best lang, ik ken de mijne pas 6 a 7 jaar, maar wel leuk!!!! ( ook voor jou dan he
)
Enne nog wat leuks voor Keith,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. haha die Keith, word maar lekker jaleous,, I don't care
[ Bericht 26% gewijzigd door Cecelia34 op 12-01-2006 15:44:13 ]
Voor zover ik kan nagaan kijk ik sinds 1989quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef ruby het volgende:
[..]On-topic: Ik kijk EE nu al zo ongeveer 13 jaar (zolang ben ik dus ook samen met m'n vriend). Heel vroegah toen het nog op de Vara was, keek ik het ook maar daar kan ik me weinig van herinneren.
hehe denk om je hart, je moet 't niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef nationx het volgende:
ja gelijk heb je wat is die ian toch een misbaksel vreselijk ik kan me soms zo kwaat maken over die vent!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Please let it be soon. Johnny Allen kan zijn muil weer open trekken, dus Nigel, als je van bovenaf mee kunt lezen ( en Nederlands kent). mep hem de volgende keer helemaal KO, dan ben ik happy, en de hele Square ook. ( irritant menneke)
En waar droom je precies over Ruby, dat je internet het niet doet?? En als ik in Londen ben geweest, post ik er wel het een of ander over, ga nl naar Guys and Dolls kijken ( na veel zeuren van Dawn ( zus) en Fenella( schoonzus). ) en ik heb er ook zin in! I cannot wait!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En dat werd toen vervangen door de niet populaire Nederlandse versie "Het Oude Noorden" ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan kijk ik sinds 1989Van de uitzendingen bij de Vara kan ik me alleen de aflevering herinneren over wie uiteindelijk de vader van Michelles baby was, toen Dens poedel uit de auto kwam en we wisten hoe laat 't was
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ah, staat ook gewoon op de EastEnders site onder News met nog wat interessante dingen. Spoilers ja
[ Bericht 3% gewijzigd door Dimmie op 21-01-2006 17:57:14 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |