Mark Jr. is de zoon van Michelle en Grant. En Grant weet van niks.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:17 schreef Cecelia34 het volgende:
Schatje, thanks.Ik ga er begin 2006 heen, dus, ik kijk er al naar uit. En vanavond is de Grote Dag. ( ik kan die Ian en Phil wel wurgen) En wie is Mark Jr eignlijk, ook een kind van Michelle?? Overigens is en blijft Johnny Allen irritant, daar kun je niks aan doen.Ik zal vanavond denk ik met een heel raar gevoel kijken,zoals ik de hele week al aan het kijken ben. Nog 6,5 uur vanaf nu ( zo ongeveer dan)
Heb het idee dat Phil nog een motief had om het zo te doen zoals hij heeft gedaan, zijn ogies glimmen nog steeds voor Sharon, dus alle belang dat Dennis mogelijk ook de klos zou worden. Ja, ging zeker snel, mogelijk willen ze de ook vele jeugdige kijkertjes sparen, alhoewel dat ook weer niet klopt als je zag hoe Dennis Johnny aftuigde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:02 schreef schatje het volgende:
Blegh, nu heb ik helemaal een hekel aan die blaaskop van een Phil Mitchell. Als hij niet zo aan het stoken was geweest hadden Sharon en Dennis in alle rust de Square kunnen verlaten.
Ik vond de opbouw naar de moord sterk en overtuigend. Alleen de moord zelf vond ik minder. Daar hadden de makers wel wat meer aandacht aan kunnen besteden. Het was vast de bedoeling, maar het ging naar mijn idee toch te snel. De laatste woorden tussen Sharon en Dennis waren mooi. Ik moest wel even een traantje wegpikken.
Op andere fora gaan er ook theorieën de ronde dat Dennis zijn dood mogelijk in scène heeft gezet![]()
.
Nu Nigel Harman soap af is speelt hij de rol van Sky Masterson in de musical Guys and Dolls. Hij heeft die rol overgenomen van Ewan McGregor.
[afbeelding]
Dus hij is live te bewonderen als je een bezoekje aan Engeland brengt![]()
.
Ha ha, als dat zou kunnen!quote:Op andere fora gaan er ook theorieën de ronde dat Dennis zijn dood mogelijk in scène heeft gezet![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik ga ook voor het mannetje, Chrissie houdt zich wel koest ( die zal wel wat aan het breien zijn in de nor), Den lijkt me echt onmogelijk, die draait zich nog even lekker om in zijn slaap. Ik ga er vanavond met de tissues erbij naar kijken. And don't forget, Dennis will get his revenge! ( hoop ik zo) Oh Johnny Allen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Johnny Allen zou vermoorden, als het me niet snel genoeg gaat help ik hem een handje, want ik kan Johnny echt neit meer pruimen:(
![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even voor de Dennis fans onder onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Schatje, thanks dat je me hebt verteld waar Waterstones ligt in A'dam (ben er gisteren heen geweest). Ga nu proberen een abbo te krijgen op mijn blad!! Thank you very very much!.
En tja Ruby, Dot is nu eenmaal de wandelende bijbel van Albert Square ( Matthew chapter 7, verse 3), dat zal nooit ophouden, maar dankzij Joe hoeven we nu alleen maar naar The Lord is my shepherd te luisteren ( hadden ze ook gedaan bij de begrafenis van nana Moon), en misschien één of hooguit 2 hyms, and that's it. Dus niet de hele mis vol met bijbelse teksten en hyms. Enne Ruby, die vader van Deano is wel dood, maar Deano zal zich wel groot willen houden, dat doen volgens mij alle mannen ( een van mijn broers incluus). Tja Dennis hield zich in het begin ook goed, ( na de begrefenis van Den en daarvoor, na hun bruiloft), maar de dag na de begrafenis van Dennis sr, ging ook hij alleen naar zijn graf, en barstte hij vervolgens in snikken uit, dus, wie weet zit Deano er wel mee, even wat ons nog staat te verwachten in EE in 2006.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd het is veel rustiger nu Mr Allen in het ziekenhuis ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RubySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ruby, zelfs wikipedia schrijft erover !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het is maar dat je het even weet ;p kopje thee op het plafond Ruby??
Enne Ruby, wat heeft Phil dan op zijn geweten, de dood van Dennis ???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Cecelia34 op 05-01-2006 16:55:03 ]![]()
Tja, Deano's vader:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al die spoilers op rij zijn wel een beetje teveel van het goede...Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ja, idd. Net als bij de Slaters en onlangs bij de Millers. De Millers die gelijk een nieuw bed/matras jatten van Pauline en de kinderen die overal jatten. En een ophoping van vuil dat ze elders in de straat dumpten. En vrij snel daarna zijn ze ontzettend tam en zijn de kinderen braaf, op af en toe misschien nog spijbelen na.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef schatje het volgende:
Waarom moeten nieuwelingen altijd met veel bombarie worden geïntroduceerd? Ik vond het er een beetje te dik op liggen. Het deed me aan de intrede van Alfie Moon denken. Maar goed, verder lijkt het me wel een aanwinst.
En ik had idd ook niet verwacht dat de bewoners niet echt kapot zijn van wat er is gebeurd. Er stonden toch aardig wat mensen bij toen het gebeurde. Dat laat je later die dag en de dag daarna toch niet koud?![]()
Ow Reticulin, ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Cecelia34 het volgende:
Spoiler over kwijlebabbel.
Cecelia, wil je dat inderdaad doen want ik kan die kwezel niet meer luchten of zien.
Over de aflevering van vanavond:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Rosie met haar ex Michael gaat zitten lebberen. Dit kan niet lang goed gaan. Leuk voor Keith trouwens dat een ex gezellig komt inwonen. Dat moet vast een goed gevoel geven.
Jammer dat Johnny Allen zich alweer wat beter voelt.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Ha ha, kan er deze week geen chocola van maken, dan doen sommige karakters ja en dan weer nee in bepaalde situaties, kan er soms geen touw aan vast knopen, een rommeltje. Ik hou het maar op een beetje january-blues van de schrijvers.![]()
![]()
Precies, ik kan er nu weinig zinnigs over zeggen eigenlijk.Wel opvallend dat de moord van Dennis vrijwel niet voorkwam terwijl dat toch wel een big issue zou moeten zijn. Maar ja, het zal wel. Wat je zegt Suko, january-blues vrees ik.
@ Ruby, met alle liefde en plezier, ga binnenkort toch naar London, dus dan krijgen de BBC Elstree Studios eventjes een bezoekje van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is idd jammer dat Mr Lowlife zich weer wat lekkerder voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goh, ik had toch gedacht dat we Letitia wat vaker in beeld zouden zien, jankend en wel, met de tissues ernaast. Ach ja wat niet is kan nog altijd komen he !![]()
Wauw, Sharon zei iets ! ( klapt). Oh en Johnny Allen is volgens mij wel weer de oude. Nu gaat ie plofkop Phil bedreigen( gna gna gna gna). Al met al vind ik het maar slap van Johnny dat ie Juley niet wil vermoorden ofzo,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overigens wel weer veel familie Flodder in beeld, maar weinig Sharon, had wel verwacht dat ze wat vaker in beeld zou komen, nu Husband Dennis dood is. Zo te zien heeft Johnny niet veel pijn gehad, ik bedoel hij kan zijn grote mond nog opentrekken. Dennis dacht vast en zeker: From Dennis Rickman with Love ). Tja, dat krijg je he Johnny boy, als je iemands vrouw bedreigt ( probeert de strot dicht te knijpen). Oh en Pauline. ligt het nu aan mij of is zij nu altijd zo bemoeizuchtig wat Sharon betreft. ja ik weet wel dat Sharon de beste vriendin is van Michelle, maar laat dat arme kind toch eventjes alleen, en loop niet steeds achter haar aan, nee maar wel Dennis de schuld geven dat hij neergestoken : Ja Pauline, Dennis had iemand gevraagd om hem neer te steken om vervolgens We did it te zeggen om daarna dood te gaan en Sharon in tranen achter te laten !!!! Sorry maar ik erger me nu eventjes dood aan Mrs Fowler ( heb misschien een bad day, sorry). oh ja nog wat over kwijlebabbel Ruby !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dat Wellard gedoe mag nu wel eens over zijn. Laat dat beest gewoon vrij want dan kunnen we weer verder. 't Duurt allemaal veels te lang.
Ik vind die vader van Dawn best een leuk karakter in EE. Hopelijk blijft ie nog even en raakt Keith flink jaloers.Die kop van 'm wordt steeds roder en telkens als ik naar 'm kijk denk ik; vent, ga gvd eens naar de kapper of laat je vrouw de schaar er in zetten. Lazy shithead. Geen onaardige gast hoor, maar er zit niets in die man. Het enige wat ie kan is voor de buis hangen en rondjes lopen met de hond.
Cecelia34: Je kunt kwijlebabbel ook gewoon ontvoeren en vastbinden aan een boom ergens in een mooi bos in Engeland.
[ Bericht 1% gewijzigd door ruby op 07-01-2006 14:46:47 (taalfoutjes) ]Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Dat gevoel had ik ook al in het begin en is nooit veranderd. Ik zag die Keith op een BBC-feestje op tv, hij zag er daar precies hetzelfde uit, wat een loser zeg!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:04 schreef ruby het volgende: Ik vind die vader van Dawn best een leuk karakter in EE. Hopelijk blijft ie nog even en raakt Keith flink jaloers.Die kop van 'm wordt steeds roder en telkens als ik naar 'm kijk denk ik; vent, ga gvd eens naar de kapper of laat je vrouw de schaar er in zetten. Lazey shit head. Geen onaardige gast hoor, maar er zit niets in die man. Het enige wat ie kan is voor de buis hangen en rondjes lopen met de hond.
Dat gedonder idd met die hond moet maar eens afgelopen zijn, in het eggie duurt dat nooit zo lang, dan had de Britse dierenbescherming wel opgetreden! En jee, wat kan Sharon er echt slecht uitzien, vind ik toch een kwestie van durven.
Oh, die Johnny (toen hij Juley kwam opzoeken) kan wel een ijskoud sfeertje scheppen zeg! Dat moet je hem echt als acteur nageven, kippenvel!
![]()
![]()
Ja Ruby, dat noem ik nou pas een idee!! ( maar dan verpest je wel het uitzicht, misschien een gesticht??:P). En ja Suko, Sharon kan er idd slecht uitzien ( zo zou ik er ook uitzien als mijn vriend was neergestoken). Jakkes man als ik die Keith zie, dan denk ik steeds dat hij van die etensrestjes in zijn haar heeft. En zo te zien is Johnny wel weer opgeknapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Man die Keith die voert ook idd geen hol uit. en idd, die hangt de gehele dag voor de telly, wordt pissig als ie zijn DIY programme niet kan zien, wordt ook kwaad als die pap van Dawn in ZIJN!! stoel zit, man als mijn vriend zo was, kocht ik hem meteen een ticket terug naar Purley, kon ie daar lekker voor de kijkbuis hangen, lineo recta!!!!. Maar ja, dat ben ik he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. EN ja Reticulin, dat kan idd ook ja, zal ik me wel hebben verkeken ( de leugenaar ).![]()
Overigens staat op www.bbc.co.uk/eastenders een dodenmap, met alle doden van 1985 tot heden !! Overigens wel een mooie foto van Nigel !!![]()
![]()
Nou, ze zijn daar in EE wel gek op doden zeg. Best een aardige lijst.
Hihi, op de BBC site staat ook vermeld als je een handtekening wil van een castmember (of allemaal) dan kun je een brief naar de BBC sturen. Ga ik echt doen hoor.![]()
Haha ja moet je doen Ruby, doe ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En natuurlijk zijn ze daar gek op doden, Den Watts, ANdy Hunter, Leo, Nana Moon en Dennis, en dat allemaal in een jaar. Volgens mij is dat daar een gewoonte geworden, overigens heeft Dawn ( mn zus) Dennis eens in het eggie gezien ( the lucky cow) + handtekening! Ze zei dat ie best aardig was ( nou ziet ze er wel leuk uit mn zus ,,,, ze heeft er ook een van Sharon en van nog iemand maar wie weet ik niet, maar de eerste 2 heeft ze ook eens in het echt ontmoet! ( the lucky cow, ik ben al happy dat ik naar Guys and Dolls kan gaan met lover, om Nigel te kenne zien)... Anyway dit is een beetje off topic maar weet iemand van jullie waar ik een abbo kan vragen op een Engels soapblad?? In ieder geval bedankt!![]()
Zo'n Engels soapblad zal toch wel een website met contactgevens hebben enzo... lijkt mij toch? Of het staat in een colofon vermeld.
Het zal best mogelijk zijn!
En nee, ik ga geen handtekeningen opvragen hoor. Was een grapje.
Ik heb trouwens nog foto's van m'n EE-ervaring in Amsterdam. Ik zal ze eens inscannen. 't Zijn geen spectaculaire foto's, maar toch geinig eventueel.Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
Haha ik ook niet, ik jat ze wel van Dawn (maar als ik in Londen de kans krijg, doe ik het toch ). Oh ja, dat wat je zegt van Amsterdam, waren ze er toen neit eens een weekendje heen geweest ?? ( zegt schoonmama). Was je daar dan bij Ruby, mijn zus + schoonzus hebben ook eens een keer gefigureerd, maar dat was gewoon in de Square. Haha, ja ik heb het al gevonden Ruby!!! ( lacht heel lief
). Weet je die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft eens een bijrol gehad in Murder City als het lijk. Maar als je die foto's inscant Ruby, kun je dan even erbij zetten wie er van EE opstaan, want ik kijk pas vanaf 2003 ( toen Dennis erin kwam, kan ik me nog herinneren). Mijn zus heeft vorig jaar Sharon nog in een musical gezien, en gaat dit jaar ook mee met ons!!. Wij zijn echt een EE familie, mijn zus en ik zijn net zo oud als de soap, alleen zijn wij van de 17e feb
werd er bij ons echt met de paplepel ingegoten, EE. ( bij mn vriend trouwens ook)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
Cecelia; dat was idd toen ze een weekend in Amsterdam waren. 't Was volgens mij een jaar of 4 à 5 geleden ofzo. Was wel heel leuk om te doen overigens.
En Lienekien, nee ik ga dit niet privé bespreken want dat vind ik niet nodig en dat is ie ook niet waard, dusss.
Zullen we kwijlebabbel maar ff in de ijskast zetten Cecelia...we kunnen nog genoeg aan hem ergeren straks.
Oh ja graag Ruby, anders hebben we straks niets te klagen( onder het vriespunt? kunne we ... daarna ontdooien)
.. En fijn voor je dat je dat mee hebt mogen maken, m'n zus vond het ook heel erg cool daar, in Londen!
. Had mn mother-in-law toch nog gelijk!!! ( ze is wel slim, op haar smerige cake na dan
, die ze toen ik daar de eerste ker kwam liet aanbranden
) Sorry dat laaatste was off topic!, Case
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. closed!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: