abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31937905
Pascal is een goede methode.

www.pascal-online.nl

van Wolters-Noordhoff is de methode Moderne wiskunde iets makkelijker om mee te beginnen

Hier tweedehands pascal (havo)

Hier tweedehands moderne wiskunde

en bijvoorbeeld hier tweedehands examenbundels.
pi_31938027
Gewoon een studieboek? Iig geen VWO onzin enzo, IMO zijn studieboeken veel duidelijker.
pi_31941430
quote:
[..]
Wat een onzin. Nieuwe stijl is juist georienteerd op de toekomst.

Wat een onzin ey
Ja, en dat maakt het juist verschrikkelijk ongeschikt voor mensen die een theoretische bèta opleiding gaan doen. Je leert namelijk gebruik maken van elektronische apparatuur in plaats van je abstracte denkvermogen te ontwikkelen.

En nee, ik praat geen onzin. Vraag iedere willekeurige professor maar.
pi_31943188
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:26 schreef DNA_Mutant het volgende:
Zoek eens op Getal en Ruimte. Dat zijn wiskunde boeken die gebruikt worden in het voorgezet onderwijs voor bijv. MAVO, HAVO, VWO. Ze hebben ook een website waarvan ik recentelijk nog een infopakket heb aangevraagd. De boeken zijn best duur en het zijn er veel. Maar het is het wel waard.
Ik zit nu op HAVO4 en heb Getal&Ruimte ook, perfecte methode!
Boeken zijn zo op marktplaats en dergelijke te vinden
pi_32029191
quote:
Op donderdag 3 november 2005 22:02 schreef Knakker het volgende:

[..]

Ja, en dat maakt het juist verschrikkelijk ongeschikt voor mensen die een theoretische bèta opleiding gaan doen. Je leert namelijk gebruik maken van elektronische apparatuur in plaats van je abstracte denkvermogen te ontwikkelen.

En nee, ik praat geen onzin. Vraag iedere willekeurige professor maar.
Helemaal mee eens, heb zelf oude stijl WisA en WisB gevolgd op VWO en doe nu de leraaropleiding wiskunde en geeft bijles aan middelbare scholieren. Ik zeg niet dat de nieuwe stijl slecht is, ben alleen wel van mening dat mensen minder inzicht nodig hebben (zeker met het gebruik van die afschuwelijke rekenmachine) en minder kennis hebben op het gebied van wiskunde na het afronden van de school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')