Huh, wanneer was dat? Helemaal niet meegekregen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:20 schreef woeeiiii het volgende:
Verder was t natuurlijk leuk dat ie t publiek in kwam
Als ik jou was zou ik vast beginnen te lopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef morgane het volgende:
nouja, dan zal het wel aan mij liggen& dankjewel voor de titel van de cd, scheelt weer googlen
&ja, ik weet hoe ik kan downloaden
maar als ie écht heel goed is wordt het toch een retourtje platenzaak
![]()
Had je helemaal vooraan moeten staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Huh, wanneer was dat? Helemaal niet meegekregen?
Nou, hij is meer dan 1 nummer van het podium geweest, dus hoe heb je dat dan gemistquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Huh, wanneer was dat? Helemaal niet meegekregen?
Ik hoopte al dat ik het goed begreep en ik zie net op Dime dat dat inderdaad het geval is!quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:33 schreef MadMaster het volgende:
Peaceman/Diaan73, jammer dat jullie het hebben moeten missen, maar zoals min of meer beloofd, ik kan het goedmaken...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef soul114 het volgende:
Ik hoopte al dat ik het goed begreep en ik zie net op Dime dat dat inderdaad het geval is!
Heel erg bedankt!!
sow he, waar dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Op deze foto zie ik mezelf overigens als stipje:
[afbeelding]
ergens op de tribune??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dat maar niet melden, ik wil nog graag wat vaker op die plek aanwezig kunnen zijn...
True, maar ik vond het niet meer dan redelijk..... buiten dat had ik nog een andere vraag, maar die zal ik hier niet stellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef MadMaster het volgende:
@ Peaceman: Alles is prima gelukt, er ligt iets voor je klaar wat a.s. week naar je toe komt.
Zie de andere berichten van personen hier die e.e.a. al hebben kunnen beoordelen (it's a small world after all...). Ik heb je niet terug gemaild, omdat jij kort vanaf je werk had gereageerd en ik daarop niet veel meer toe te voegen had. Ik heb het namelijk nooit over kosten gehad...
dikkequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef MadMaster het volgende:
@ Peaceman: Alles is prima gelukt, er ligt iets voor je klaar wat a.s. week naar je toe komt.
Zie de andere berichten van personen hier die e.e.a. al hebben kunnen beoordelen (it's a small world after all...). Ik heb je niet terug gemaild, omdat jij kort vanaf je werk had gereageerd en ik daarop niet veel meer toe te voegen had. Ik heb het namelijk nooit over kosten gehad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |