50 euro heb ik al eerder geboden maar dat is ineens verwijderd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:28 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kloonpost verwijderd
Computer is gereserveerd, maar mocht iemand met een beter bod komen dan sta ik daar nog voor open...
Ik weet het wel. Zal ik het verklappen?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:31 schreef Shagya het volgende:
50 euro heb ik al eerder geboden maar dat is ineens verwijderd.Waarom weet ik ook niet?
![]()
Ja graag.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Zal ik het verklappen?
Ik ga je niet mailen dat ik me zit af te vragen of mn slotje terecht wasquote:
Sorry ElisaB ik kan je nu even niet meer begrijpen maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je niet mailen dat ik me zit af te vragen of mn slotje terecht was
Dan ga je het bewaren en tegen me gebruiken
Ik ben toch zeker niet gék![]()
Ik kan het ook niet helpen; het is al laat...quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:39 schreef Shagya het volgende:
Sorry ElisaB ik kan je nu even niet meer begrijpen maar dat zal dan wel aan mij liggen.![]()
Ah ok zo ken ik je weer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen; het is al laat...
Topic is weer open en je bod staat er weer in
quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:43 schreef Dizer het volgende:
[TK] Home Cinema Set Sony DAV-SC8
Nou.. hou nou eens op..Straks ga ik mijn ouders smeken...
En dan wordt mijn baas boos op mij omdat ik zo een set online via iemand koop en niet een set uit de winkel![]()
![]()
Whehe... ik had al een hint achter gelaten bij mijn ouders.... en het antwoord was:quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je de mijne koopt heb je een echte ElisaB
Ow, sieluggggquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:48 schreef Dizer het volgende:
Whehe... ik had al een hint achter gelaten bij mijn ouders.... en het antwoord was:
NEE.. discussie gesloten![]()
![]()
Nog een keer gestuurd, vanaf een ander accountquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef Dizer het volgende:
Nou ben ik helemaal van slag.. krijg ik een mail vanElisaB
en heb ik hem nog niet binnen
![]()
* Dizer gaat koffie pakken en hoopt op een mail over een paar minuten
Mail terugquote:Op dinsdag 22 november 2005 11:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een keer gestuurd, vanaf een ander account
And proud of itquote:
Je wordt wel een vaste bezoeker hoorquote:
Ik vrees van wel; Sony is toch wel een beetje onze huisleverancierquote:
DIzzer! DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 22 november 2005 10:41 schreef ElisaB het volgende:
Als je de mijne koopt heb je een echte ElisaB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |