Alles wat hier verkocht wordt, wordt verkocht met verlies. Het zijn 2ehand spullen gebruikt door een particulier. m.a.w. je mag geen winst op je verkochte artikelen maken anders zou het hier binnen no-time vol staan met commerciele advertenties.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:48 schreef Deadbeaf het volgende:
Maar goed... dan is princiepe dus alles handel wat hier staat.
Ik koop bij een bedrijf een printer of potlood. Ik gebruik deze 6 maanden of langer. Dan kom ik er achter dat naast die 2 printers of potloden die ik gebruik die andere 3 printers/potloden liggen te liggen.
Dus ik denk ik verkoop deze dingen....
Alles wat in V&A staat is ooit gekocht (met wat uitzonderingen daargelaten) en wordt hier weer verkocht.
Dus allemaal handel... toch!!
Die CrewMailer heb ik dus écht nog nooit gezien. En het goede nieuws is: ik heb er niets aan gemist, want hij werkt niet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:53 schreef Het_Biertje het volgende:
Alles wat hier verkocht wordt, wordt verkocht met verlies. Het zijn 2ehand spullen gebruikt door een particulier. m.a.w. je mag geen winst op je verkochte artikelen maken anders zou het hier binnen no-time vol staan met commerciele advertenties.
Dus stel je zelf de vraag; 'maak ik winst op dit artikel? ja? --> Handel.
Natuurlijk valt dit niet altijd te controleren maar jij legde het er wel heel dik bovenop
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoewel winst maken op zich niet 'verboden' is op V&A.
Ja, het wordt er niet helderder opquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef Het_Biertje het volgende:![]()
nu snap ik het ook ff niet, de grens wordt nu toch wel erg wazig.
Gut... Ik leer elke dag bijquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:51 schreef Deadbeaf het volgende:
http://frontpage.fok.nl/ext/crewmailer.fok?id=33954
de crew mailer
Nou om dan toch nog maar een keer te reageren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het wordt er niet helderder op
Again... wij kunnen nooit controleren of er winst wordt gemaakt. En dat is ook verder niet zo van belang. Als je iets partikulier hebt gebruikt en je krijgt het voor elkaar het voor méér te verkopen dan je er zelf voor hebt betaald, dan bof je. We willen alleen geen handelaars: mensen die zaken goedkoop inkopen met het doel ze voor méér te verkopen.
Beide geslotenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:50 schreef spanks het volgende:
[TK] 250 gb HDD 1 maand oud, met garantie!
[TK] Spire gigapod 3 externe USB behuizing
zijn verkocht!
Beide dicht (jij hebt een drukke dag gehadquote:Op zondag 20 november 2005 22:28 schreef spanks het volgende:
[TK] Apple bluetooth muis en toetsenbord
[TK] Griffin iCurve & externe DVD brander
mogen op slot
quote:Op maandag 21 november 2005 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Playstation 2 + aantal spellen
Mag dicht, is verkocht.
Overigens had ik ff niet nagedacht en hier ook al een topicreport over ingediend
beide dicht.quote:Op maandag 21 november 2005 13:25 schreef Dennis121 het volgende:
[TK] Intel Pentium 4 2,80GHz (S478, 512KB, 800Mhz FSB)
Mag dicht, verkocht.
Nope, hebben w in V&A niet. Je kunt in V&A wel een [GEZ]-topic openen voor de muntenbewaarmap. Misschien heeft iemand er een over. Anders kun je ervoor terecht op de sites van de grote leveranciers van postzegel- en muntenverzamelspullen (Davo, Importa en misschien zelfs bij Collect Club van TPG). Voor de melkkoker kun je in LIF terecht.quote:Op maandag 21 november 2005 15:16 schreef McCarthy het volgende:
hebben we ook een topic "waar koop ik dit".
Ik wil bv een muntenbewaarmap hebben en ook een melkkoker maar ik kon het niet vinden / geen idee waar ik het moet kopen (IRL)
IRL dusquote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef McCarthy het volgende:
thanks, zou het wel een idee zijn voor een [centraal] topic??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |