Lieve mensen,
Mijn vertrek is al met rasse schreden aan het naderen, dus ik heb besloten toch nog maar een nuttige bijdrage te doen.
Indien A een deal heeft gesloten met B en C doet hierna een hoger bod, dan zou dat niets meer uit mogen maken. A zou conform de afspraak het product aan B moeten verkopen.
Indien het toch zou voorkomen dat A en C een deal gaan sluiten, lijkt het me nuttig om A een ban te geven. Immers, zijn gedrag getuigt niet van een goede verkopende partij en is m.i. banwaardig.
Nu kan men natuurlijk zeggen dat het aantal gevallen waarin dit voorkomt minimaal is. Dat is misschien waar, maar elke is er 1 te veel. Er blijft immers in ieder geval 1 teleurgestelde partij achter.
Daarnaast lijkt het me handig om ook in de nachtelijke uren een moderator beschikbaar te hebben. Er zijn laatst een paar topics geweest waarin bepaalde producten werden aangeboden, en een enkeling meende er een slowchat topic van te moeten maken.
Dit is niet wenselijk gedrag. Indien het niet mogelijk blijkt een moderator aan te stellen voor de genoemde uren lijkt het me toch wenselijk het gedrag van dergelijke users af te straffen met een ban.
Als laatste valt het me op dat er soms wel erg summier met informatie gestrooid wordt.
Is het niet een idee om een verkopende partij in ieder geval te verplichten om een foto te plaatsen met bijbehorende informatie?
Dit voorkomt veel vragenstellerij en daardoor gratis topic kicks.