PICS ..err.. VIDEO'S !quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hm, ik word liever genaaid eik...
Stom.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:59 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.errorwear.com/huge-sadmacgirly.html
Hij staat er alleen zo zielig tussen vrees ik.
Some day...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:00 schreef Aaargh! het volgende:
PICS ..err.. VIDEO'S !
Oeh, kunnen we ons al ergens aanmelden voor een alert-mailing ?quote:
Ik geloof dat mijn vrouw raar opkijkt als ik deze smoes gebruikquote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Smoezen zijn altijd wel te vinden.
"Ik heb al veertig paar schoenen, maar bij DIT rokje past geen enkel paar."
Bel je al dagelijks met Apple om te vragen waarom er zo weinig met je tracker-status gebeurd?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn vrouw raar opkijkt als ik deze smoes gebruik
Zojuist schrik ik me de vinketering van een luid geschreeuw naast mij....quote:Op woensdag 2 november 2005 18:51 schreef XL het volgende:
[..]
Bel je al dagelijks met Apple om te vragen waarom er zo weinig met je tracker-status gebeurd?
Ik zou een nieuwe bestellen!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zojuist schrik ik me de vinketering van een luid geschreeuw naast mij....
"HEEE!! Hij is in Amsterdam!!!"
Alleen dat (Amsterdam, niet het geschreeuw) is al voldoende reden om het ding aan de deur te weigeren.
Nee, pas over 1,5 weekquote:Op woensdag 2 november 2005 18:52 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb over 1,5 week een gloednieuwe iBook 12"![]()
![]()
Mag ik hier nu ook posten?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:41 schreef AudreyHepburn het volgende:. Wat zijn jullie allemaal lief dat jullie allemaal zo bezorgd doen over mijn deal.
.
Ik denk dat ik een foutje heb gemaakt. Ik krijg nl. idd geen G3 maar een G4.. Heb ik weer, zeg ik 1x iets in een Appletopic en is het meteen iets stoms.
. Oh en die vriend van mij heeft precies dezelfde iBook als ik krijg, en dat is ook een G4.
Eh ? Wat is een Peach ? En wat heeft dat met mijn avatar te maken ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Met zo'n avatar zou je natuurlijk liever een Peach hebben![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Eh ? Wat is een Peach ? En wat heeft dat met mijn avatar te maken ?
Ik ben ieg een groot Prince-fan, en met die Macs komt het ook wel goed, denk ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Behalve groot Mac-fan, ben ik ook groot Prince-fan
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik ben ieg een groot Prince-fan, en met die Macs komt het ook wel goed, denk ik..
Sinds wanneer hou jij van Prince ?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]Vrouw van mijn dromen
.
Waarom ben je verdomme nou niet vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |