nee maar ze kunnen wel wat scherper gaan controleren. aangezien een crimineel zelden onschuldigen doodmaakt, is het met terroristen toch net ff iets anders, al 'vlammen' ze maar een keer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als je zo direct bij een persoon betrokken bent is het sowieso een ander verhaal lijkt me. Al zijn er tekenen dat men (op een gevaarlijke manier) radicaliseert, dan nog denk ik dat er vrijwel geen ouder zal zijn die echt gelooft dat zijn/haar kind tot zoiets in staat zal zijn.
Daarbij komt het bij andersoortige criminaliteit ook niet zoveel voor dat ouders e.d. hun kind aangeven voor diefstal, verkopen van drugs, geweld, moord? En hier hebben mensen de kans dit ook daadwerkelijk te doen wanneer er geen ontkennen meer aan is. Wanneer je kind een zelfdmoordaanslag pleegt, kun je het niet meer aangeven.
Je ziet weer eens spoken hè?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee maar ze kunnen wel wat scherper gaan controleren. aangezien een crimineel zelden onschuldigen doodmaakt, is het met terrorsiten toch net ff iets anders, al 'vlammen' ze maar een keer.
nog wat, het feit dat jij het opneemt en begrip toont voor terroristen in de dop, hun ouders, vrienden en familie geeft mij wel genoeg idee over hoe je over het fenomeen denkt en dat je niet zo blij bent met het werelddeel waar je woont. correct? waarom zou je anders niet eens zijn met mijn eerste betoog vanavond?
de man waar om het gaat in dit topic is volkomen gek en jij neemt het voor hem op, snap ik niet, wat wil je eigenlijk echt zeggen? schaam je je voor dit soort uitwassen die de echte islam kapot maken, of neem je het voor hem op?
Waarom neem jij het op voor criminelen? Dat je begrip opbrengt voor criminelen zegt mij wel genoeg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:51 schreef zoalshetis het volgende:
aangezien een crimineel zelden onschuldigen doodmaakt
Hey rappie, laat je ook je baard staan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef raptorix het volgende:
Dit soort idioten kan hun gang gaan in amsterdam, en wat doet de politie? Dagelijks met 5 man fietslichten controlleren van hart werkende mensen in oud west. Ze zouden al dat PVDA tuig in de noordzee moeten pleuren.
Als je hart werkt, hoef je geen licht op je fiets? En mensen die niet hart werken worden niet bekeurd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef raptorix het volgende:
Dagelijks met 5 man fietslichten controlleren van hart werkende mensen in oud west.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:53 schreef raptorix het volgende:
Dit soort idioten kan hun gang gaan in amsterdam, en wat doet de politie? Dagelijks met 5 man fietslichten controlleren van hart werkende mensen in oud west. Ze zouden al dat PVDA tuig in de noordzee moeten pleuren.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom neem jij het op voor criminelen? Dat je begrip opbrengt voor criminelen zegt mij wel genoeg.
vind je?quote:
Zeker. Je reactie op mijn post is zo absurd dat ik het genant zou vinden er inhoudelijk op in te (moeten) gaan.quote:
misschien. maar waarom ging je op mijn eerste post dan in? wilde je niet stiekem vertellen dat je de boel ook anders kan zien, terwijl dit eigenlijk niet zo is? wat is je reden geweest dat je je geroepen voelde om er überhaupt op te reageren?quote:Op zondag 4 december 2005 00:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zeker. Je reactie op mijn post is zo absurd dat ik het genant zou vinden er inhoudelijk op in te (moeten) gaan.
Niks misschien, het is een belachelijke verdraaiing van hetgeen ik op rationele gronden naar voren breng als mogelijke verklaring voor een door jou gesignaleerd probleem.quote:
Joh, heb je nu echt niet door dat ik jouw domme redenatie herhaal, of doe je alsof je helemaal de kluts kwijt bent?quote:Op zondag 4 december 2005 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gelukkig snap je het helemaal en vergelijk je geen appels met peren.
![]()
nogmaals, waarom neem je het op voor iets wat een logische gevolgtrekking is en straks en nu al veel kwaad zet voor moslims?quote:Op zondag 4 december 2005 00:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niks misschien, het is een belachelijke verdraaiing van hetgeen ik op rationele gronden naar voren breng als mogelijke verklaring voor een door jou gesignaleerd probleem.
Waar neem ik het dan volgens jou voor op. Graag met quote.quote:Op zondag 4 december 2005 00:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals, waarom neem je het op voor iets wat een logische gevolgtrekking is en straks en nu al veel kwaad zet voor moslims?
Reden voor mij ernstig te twijfelen aan jouw redeneringsvermogen. Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook erg weinig zin heb je uit de droom te helpen. Een volgende keer misschien weer.quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
daarnaast is je uitweg naar het zoeken van andere vormen van criminaliteit binnen dit duidelijke topic een teken van ombuiging, ontwijking en bagetallisatie. reden voor mij om te denken dat je het enigzins probeert goed te praten.
prima jongen. jij denkt jouw ding ik het mijne. jammer dat je een regel uit mijn verhaal vetdrukt en verder niet inziet dat ik het beste voor heb met de moslims die gewoon moslim zijn in nederland en zich ook nederlander voelen.quote:Op zondag 4 december 2005 01:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Reden voor mij ernstig te twijfelen aan jouw redeneringsvermogen. Ik moet zeggen dat ik op dit moment ook erg weinig zin heb je uit de droom te helpen. Een volgende keer misschien weer.
Deze redenatie snap ik even nietquote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
je bent dus blijkbaar overtuigd dat dit soort uitwassen, zoals in de op staat beschreven, geen deel is van een moslimgemeenschap die steeds verder radicaliseert.
Waar zie je hem in hemelsnaam een uitweg zoeken? Hij haalt een vergelijkbare situatie, hetzij iets minder ernstig (maar ook daar valt over te discussieren) aan om te illustreren dat ouders gevaarlijk gedrag van hun kinderen wel eens zouden kunnen ontkennen en jij maakt hiervan dat hij zoekt naar een uitweg. Dit is wel een heel vreemde interpretatie van zijn post. Weet je zeker dat je zijn post niet enigszins bevooroodeeld leest?quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
daarnaast is je uitweg naar het zoeken van andere vormen van criminaliteit binnen dit duidelijke topic een teken van ombuiging, ontwijking en bagetallisatie. reden voor mij om te denken dat je het enigzins probeert goed te praten.
Een realistische kijk op het vermeend gedrag van ouders wil toch niet zeggen dat je ook daadwerkelijk achter dit gedrag staat?quote:Op zondag 4 december 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik verwacht juist een sterke nee en keiharde aanpak binnen de gemeenschap om radicalen geen kans te geven. immers we hebben de goed denkende moslim nodig om binnen die onpenetrabele groep kansen te hebben om de daders eerder op te pakken voordat er ledematen door de lucht vliegen van onschuldige burgers.
schaamte is een nog slechtere raadgever dan angst.
ik denk niet dat het nodig is om vragen te stellen als je mijn posts goed leest. en ik heb ook niet zo gek veel zin om in herhaling te vallen. maar ik vind het lief dat je het voor klow opneemt. hulde.quote:Op zondag 4 december 2005 01:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze redenatie snap ik even niet![]()
![]()
KlowJow geeft aan dat ouders wellicht bepaald gedrag van hun kinderen zouden kunnen ontkennen en jij denkt daaruit op te kunnen maken dat hij ervan overtuigd is dat zaken zoals beschreven in de openingspost geen deel uit maken v/d steeds verder radicaliserende Moslimgemeenschap
Verklaar jezelf eens nader.
[..]
Waar zie je hem in hemelsnaam een uitweg zoeken? Hij haalt een vergelijkbare situatie, hetzij iets minder ernstig (maar ook daar valt over te discussieren) aan om te illustreren dat ouders gevaarlijk gedrag van hun kinderen wel eens zouden kunnen ontkennen en jij maakt hiervan dat hij zoekt naar een uitweg. Dit is wel een heel vreemde interpretatie van zijn post. Weet je zeker dat je zijn post niet enigszins bevooroodeeld leest?
[..]
Een realistische kijk op het vermeend gedrag van ouders wil toch niet zeggen dat je ook daadwerkelijk achter dit gedrag staat?
Zie jij dan geen verschil tussen analyse en visie?
Ik wacht op de links van jou essaysquote:Op zondag 4 december 2005 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen.Doe eens genuanceerder man. Zoals jij het brengt lijkt het allemaal de schuld van Links.
²
Och ja een d'tje en een t'je verwisseld, lekker belangrijk, SCH zoals ik al vaker gezegt heb, ga eens een paar maanden in Bos en Lommer wonen als openlijke homo, ik heb het 6 jaar gedaan, erg leuk als s'ochtends weer de krassen in je wagen staan, of als je vriend weer door 5 kut marokanen is beledigd. Ik heb 0,0 tolerantie over voor dit soort lui, laat ze eerst maar eens een gebaar maken van goede wil, maar nee wie moeten het doen? Juist de politiek, men wil weer thee drinken met de Cohens, de Kokken en de andere slappe hap. IMO is de enige manier om nederland gezond te krijgen een 100 procent seculiere staat te vormen, maar GOH met al die verzuilde stoffige partijtjes is dat toch onmogelijk. Zelfs amsterdamse wethouders zijn zich nu al aan het inslijmen bij de moslims in de hoop dat ze straks gespaard worden. Rot toch op met die slappe hap, let eens goed op uitspraken van BBboy, dit is geen uitzondering maar typerend voor ondankbare honden. Maar goed, nederlanders hebben altijd gehandeld zoals het moet, en met onze amerikaanse vrienden zijn we binnen 20 jaar van dit probleem verlost, plaats zat in cubaquote:Op zaterdag 3 december 2005 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je hart werkt, hoef je geen licht op je fiets? En mensen die niet hart werken worden niet bekeurd?![]()
De randstad in brand? De grote steden geevacueerd en het Nederlandse leger in een stratenoorlog met extremisten? Tsja, wie weet...quote:Op woensdag 2 november 2005 18:59 schreef Idiosincrasico het volgende:
Laat ze hun Jihad nou eindelijk eens openlijk op straat uitvechten. Niet geniepig een kritische columnist omleggen, maar gewoon een echte strijd voeren. Ik zie niet in waarom dit soort jongeren het verdienen een plaats te hebben in onze maatschappij. Dus ... ga eindelijk eens een strijd voeren en zorg dat we eindelijk eens echt kanonnenvoer hebben.
Dit soort misbakels gooien de toekomst van welwillende moslims te grabbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |