nou nou, die kan nog wel aangepast worden lijkt me...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Apekoek het volgende:
Foei lelijke KUT OP !
Ik doe het zelf ook wel hoor, ik ben het alleen niet gewend van computerteams in CM/FM... meestal kostte het minder (moeite).quote:Op woensdag 2 november 2005 09:28 schreef sr_firewire het volgende:
DaMart: Zo onrealistisch vind ik dit niet. Hoevaak zie je niet in real-life dat een club een speler niet wil laten gaan, en dat ze er absurd veel voor vragen. Kijk maar naar Kalou en Dirk Kuyt afgelopen zomer bij Feyenoord. Daar werd ook een X aantal keren de waarde gevraagd naar mijn idee.
Moet je mij straks eens vertellen of Groningen de vraagprijs laat zaken nu je de media erbij haalt !
Ik denk dat ze bedoelen dat je zoiets als deel 1 moet maken:quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef sr_firewire het volgende:
BobRooney en ApeKoek................. Zo beter jongens ? Of laten jullie nu je gezicht niet meer zien.
Ps. als jullie nog niet tevreden zijn. Stuur me maar een PM met jullie gewenste OP, dan pas ik deze aan naar jullie normen.
Ik moet zeggen dat het op taktisch gebied naar mijn mening soms te moeilijk en te onrealistisch is geworden. Zoals spelen met Chelsea: Je wint in de CL tegen Real Madrid. De 2 weken erop verlies je kansloos tegen de nummer laatst en voorlaatst in de PL, terwijl taktiek bijna hetzelfde was en spelers 100% fit.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook wel hoor, ik ben het alleen niet gewend van computerteams in CM/FM... meestal kostte het minder (moeite).
Ik zal wel laten weten hoe dat mediagedoe afloopt. In ieder geval verloor Ajax spontaan een wedstrijd tegen AZ toen ik Blind openlijk en zonder directe aanleiding begon af te kraken in de media
En over de OP: mijn naam staat er in, dus ik heb er geen problemen mee, maar ik denk dat men linkjes en zo wil
Ik vind hem prima zo...ik dacht alleen altijd dat er een template was voor de OP.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:40 schreef sr_firewire het volgende:
BobRooney en ApeKoek................. Zo beter jongens ? Of laten jullie nu je gezicht niet meer zien.
Ps. als jullie nog niet tevreden zijn. Stuur me maar een PM met jullie gewenste OP, dan pas ik deze aan naar jullie normen.
Klopt !quote:Op woensdag 2 november 2005 11:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hebben jullie het team 'Harchester' al ontdekt? Het is een grapje van de makers dat ze een verzonnen team erin hebben gezet met TE goede spelers, die ook nog gratis te halen zijn.
Dit team hebben ze uit een serie genaamd "Dream Team" gehaald.
Beetje jammer dat je op deze manier hele goede spelers voor niks binnen kan halen en dat terwijl ze niet eens echt bestaan!
Ergens is dat met die tactiek ook wel logisch hoor. iedere tactiek is wel te 'kraken' namelijk, hoe goed je spelers ook zijn. Kijk bijvoorbeeld naar het Nederlands elftal dat het standaard moeilijk heeft tegen kleine landen die zich ingraven in het eigen strafschopgebied.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het op taktisch gebied naar mijn mening soms te moeilijk en te onrealistisch is geworden. Zoals spelen met Chelsea: Je wint in de CL tegen Real Madrid. De 2 weken erop verlies je kansloos tegen de nummer laatst en voorlaatst in de PL, terwijl taktiek bijna hetzelfde was en spelers 100% fit.
Met het transfergedeelte heb ik minder moeite, vind het zelf wel realistisch. Alhoewel ik me er soms aan stoor dat clubs als Den Haag, Vitesse etc. spelers gaan huren van Dordrecht of Eindhoven....
Wat is Harchester dan voor een club?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef methodmich het volgende:
Wel raar, dat ze zoiets doen, met dat Harchester. Terwijl ze toch bekend staan om hun realisme.
Voor de 100ste keer opdonderen met manager game flop nummer 3 (of is het al 4) van EA, dat spel mag gewoon niet genoemd worden in het topic over de beste manager gamequote:Op woensdag 2 november 2005 16:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat is Harchester dan voor een club?
Ik speel overigens FIFA manager. Ik geloof best dat FM een hele goede game is, maar ik wil meer dan cijfertjes. En ik geloof dat FM 2006 mij dat opnieuw niet kan bieden aangezien ik FM 2005 wel eens heb gedaan/geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |