Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Nee, zeker niet Gijs.. je wil niet weten hoeveel er mis kan gaan...quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
Ik vond van niet iig.. maar ja dat verschilt nogal.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Dat zwanger zijn is niet echt een pretje of wel?
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nog niet zeker hoor Gijs.. we hebben het nog niet gezien
Laatste lootjes zuigen..... zag het 2x aan Quinny. En de man hangt er maar bij. Je kan gewoon weinig doen behalve wachten en er voor je vrouw zijn. Voelt kut soms ! Zoooo'n opluchting voor een vrouw zodra het gebeurd isquote:Op woensdag 2 november 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ze is nu ook al wel goed zat aan het worden ook hoor, dus voor haar zou het ook beter zijn.
Ze heb een beetje "ziek" gevoel geloof ik.. slaapt slecht, moe, opstaan als een oud wijf, misselijk, pijn.
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren wordquote:Op woensdag 2 november 2005 09:36 schreef QueenR het volgende:
jij mag alles vragen nootje
Hellp syndroom houdt in dat je bloeddruk heel hoog wordt doordat je zwanger bent. Je nieren en lever kunnen op dat moment niet meer aan om alle afvalstoffen te verwerken. Je krijgt dan oa eiwit in je urine dat is een van de grote tekenen. Als de baby dan niet zo snel mogelijk komt dan kan dat fatale gevolgen hebben voor zowel moeder als kind. snappie?
Ongetwijfeld wordt de kleine met een wantrouwen jegens mensen en een verwrongen idee van de maatschappij opgevoed, recht van de sterkste en degene met de grootste bek heeft de halve wereld tenslottequote:
quote:Shopping Cart
Product: Aantal: Prijs:
Jiskefet - Een Doos vol Lullo's 1 ¤ 10,60
Simpsons, The - Season 5 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 33,55
Simpsons, The - Season 6 Box (4DVD) | 23-11-2005 1 ¤ 52,99
Totaal incl. ¤ 5,50 verzendkosten en ¤ ,- korting: 3 ¤ 102,64
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Oja, Kepler
beetje mijn foto eruit donderen
Appeltje-eitje hequote:
Ik ben nog hierquote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh lieve lieve lieve gijsjes!!!!!!
en B.![]()
????
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NUquote:Op woensdag 2 november 2005 10:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Had mijn zusje ook, daarom gingen ze het kindje (Sven) halen / bevalling opwekken . Best vreemd, kun je gewoon kiezen wanneer je kind geboren word
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegdquote:Op woensdag 2 november 2005 11:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja, kiezen, je kiest tussen NU of uhm... NU![]()
ja goh, mijn overleg was: Gefeliciteerd, vandaag word je moeder! over een uur lig je in de verloskamer...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
In het aller ergste geval. Maar met een dreigend HEllP syndroom word er overlegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |