quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
Dus! Mensen die een OP plaatje willen maken, doe eens en stuur eens naar mij.
Dan mogen jullie straks kiezen welke gebruikt gaat worden. Okidoki?
En heb je een idee voor een leuke OP, stuur ook eens naar mij.
Ik kom net uit scholquote:Op woensdag 2 november 2005 10:09 schreef B_BOY het volgende:
mensen ik ga eerst ff naar de stad en dan naar sgool tot vanmiddag.
environmentquote:Op woensdag 2 november 2005 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Weet iemand wat 'sfeer' in het engels is?
misschien kan dat ook hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 10:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een vertalingssite zei ook sphere. Maar goed.
Hey G
Snopvisquote:Op woensdag 2 november 2005 10:24 schreef snopprinses het volgende:
blub!
Dat heb ik i.d.d. niet nodigquote:Op woensdag 2 november 2005 10:24 schreef Gizmore het volgende:
Sphere kan trouwens ook, maar dan is het als in: invloedssfeer, atmosfeer.
Bedankt voor je hulp i.i.gquote:
sfeer. gewoon de sfeer.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:28 schreef Gizmore het volgende:
Maar je bedoelt sfeer als in 'gezellig' toch?
Daar kun je wel weer atmosphere gebruiken.
quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zou je me die zip van gister nog eens kunnen sturen naar mn @home mailadres?
want ben vergeten em op mn usb te zetten
Ik zou het dan ook zo snel niet wetenquote:Op woensdag 2 november 2005 10:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
sfeer. gewoon de sfeer.
Kijk maar, GTA SA heeft nog steeds niet de sfeer die VC mij heeft gegeven.
Maar toch in ieder geval bedankt, en tot ziensquote:Op woensdag 2 november 2005 10:45 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik zou het dan ook zo snel niet weten
Hmm, het is hier te saai om iets leuks te gaan vertellen.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:56 schreef snopprinses het volgende:
iemand nog iets leuks te vertellen?
Maar heb je het weer drk op je werk?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:05 schreef snopprinses het volgende:
true
nop geen flikker te doen.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar heb je het weer drk op je werk?
Je kijkt er wel naar op uit hèquote:Op woensdag 2 november 2005 11:14 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop geen flikker te doen.
over 3 uur pauze
over 4 uur en 45 min naar huis
over 2 dagen weekend
nop kan geen .rar openen :/ en de baas is hier >_<quote:Op woensdag 2 november 2005 11:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je kijkt er wel naar op uit hè
ben je al stiekem bezig met mijn avatar?
Moet ik de afbeeldingen even apart opslaan?quote:Op woensdag 2 november 2005 11:41 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nop kan geen .rar openen :/ en de baas is hier >_<
nja ik kan er nu toch niet aan werken..quote:Op woensdag 2 november 2005 11:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet ik de afbeeldingen even apart opslaan?
Is goedquote:Op woensdag 2 november 2005 11:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja ik kan er nu toch niet aan werken..
als mn baas nog weg gaat laat ik het wel ff weten
Wat moet je dan allemaal weten?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:02 schreef JPM01 het volgende:
G' day everbody![]()
jeff, ik krijg de database naam niet voor elkaar. je moet weer ff wat mailen naar de hosting.![]()
En mij niet vergetenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:11 schreef snopprinses het volgende:
als mn baas weg is, probeer ik iets leuks te knutselen voor de op
nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal weten?
[..]
En mij niet vergeten
Ik ga de nieuwe DVD van Bert Visscher halenquote:
Wassupquote:Op woensdag 2 november 2005 12:21 schreef Maikuuul het volgende:
Hey moderachtentachtiger !
als het van zn nieuwste show is..dan is die niet zo leukquote:Op woensdag 2 november 2005 12:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga de nieuwe DVD van Bert Visscher halenIs vandaag uitgekomen.
[..]
Wassup
Nou dan, Lourdesquote:Op woensdag 2 november 2005 12:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als het van zn nieuwste show is..dan is die niet zo leuk![]()
Vooral die kermis, en povertjesquote:Op woensdag 2 november 2005 12:29 schreef snopprinses het volgende:
mja die heb ik gezien, vergeleken met zn andere shows is deze echt minder
normaal lig ik zn hele shows dubbel..deze keer niet jammer genoeg.
Maar wel een super decor..echt geweldig!
naam van de database.., ik heb er maandagavond in gekeken, maar hij geeft telkens aan dat het niet goed is. mail het direct nog ff dan is het er vanmiddag en kan ik na de wedstrijd van ajax ff verder gaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat moet je dan allemaal weten?
[..]
En mij niet vergeten
heb je em ook al gezien?quote:Op woensdag 2 november 2005 12:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Vooral die kermis, en povertjes![]()
Voorstukjesquote:
Maak jij dan even de brief aub. Ik weet niet precies met de databases, Dan stuur ik hem door naar mijn hostingquote:Op woensdag 2 november 2005 12:33 schreef JPM01 het volgende:
[..]
naam van de database.., ik heb er maandagavond in gekeken, maar hij geeft telkens aan dat het niet goed is. mail het direct nog ff dan is het er vanmiddag en kan ik na de wedstrijd van ajax ff verder gaan.
ah okquote:Op woensdag 2 november 2005 12:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Voorstukjes
[..]
Maak jij dan even de brief aub. Ik weet niet precies met de databases, Dan stuur ik hem door naar mijn hosting
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 12:45 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ah okmoet je maar laten weten wat je ervan vond!
tot straksquote:Op woensdag 2 november 2005 12:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
TuurlijkIk ben benieuwd ernaar.
Nu is mij mams thuis, en ga ik weg. Tot over een klein halfuurtje snoppeke
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 12:53 schreef snopprinses het volgende:
dr komt binnekort nog wel 1 die wel echt blijkt te zijn
Gelukkig zit jij nog in het rustige zuidenquote:Op woensdag 2 november 2005 12:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
neh ik hoop het ook niet, maar het lijkt er wel op :/
hoe zit het nu met je tentames?
ah ok :/quote:Op woensdag 2 november 2005 13:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij nog in het rustige zuiden![]()
Ik zou het niet weten, maar alle tentamens die voor 1 uur begonnen gingen vandaag niet door (de mijne zou om half 12 beginnen). dat is het enige wat ik weet. ik zie morgen wel weer verder.
ohohoh arie en silvester zijn stoerquote:Op woensdag 2 november 2005 13:16 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb hemSamen met Arie & Silvester
hoiquote:
Hahaquote:Op woensdag 2 november 2005 13:27 schreef JPM01 het volgende:
[..]
hoi![]()
![]()
sorry beetje laat maar ik zit achter een ultra trage mac![]()
VET!quote:Op woensdag 2 november 2005 13:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohohoh arie en silvester zijn stoer
in april ga ik weer naar ze toe
welke show heb je van ze?
past of bedoel je post? en dat klopt wel hoor in pub danquote:Op woensdag 2 november 2005 13:34 schreef Maikuuul het volgende:
Amylee ... iets in mijn hendig sjieke hart zegt dat jij pas hier past ?
Dan is er iets mis met jouw gevoelquote:Op woensdag 2 november 2005 13:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik voel een liefde opgroeien bij JP en AL![]()
Damn ik bedoelde dat je hier pas bentquote:Op woensdag 2 november 2005 13:40 schreef AmyLee het volgende:
[..]
past of bedoel je post? en dat klopt wel hoor in pub dan
Okquote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jouw gevoel
Kloptquote:Op woensdag 2 november 2005 13:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Damn ik bedoelde dat je hier pas bent
ga bovenin naar opties en zet het aantal posts per pagina naar 100quote:
jammer he, we kunnen gewoon goed kletsen met elkaar.quote:
doe ik thuis welquote:Op woensdag 2 november 2005 14:04 schreef C2C het volgende:
[..]
ga bovenin naar opties en zet het aantal posts per pagina naar 100
scheeld een hoop klikwerk![]()
liever lui dan moe
k zit hier pas op pagina 2
Ook toch erg leukquote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jammer he, we kunnen gewoon goed kletsen met elkaar.
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:05 schreef snopprinses het volgende:
[..]
doe ik thuis wel
kga nu ff pauze houden
quote:
En daar wordt je niet wakker van? Hoe vast slaap jij?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef Chanandler het volgende:
[..]
![]()
Waar ik woon gebeurt nooit wat. Ik bleef vandaag ziek thuis omdak mn nek niet meer kan bewegen enzo. Kom ik beneden schijnt er een ongeluk te zijn gebeurt, recht voor mn huis. Auto op de kop, 3 brandweer wagens, 2 politie wagens en de nodige omstanders. En ik lag gvd te ronken toen dat allemaal gebeurde
IK Hoorde het wel, werd er ook wakker van, maar dacht niet dat het recht voor mn huis was.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef AmyLee het volgende:
[..]
En daar wordt je niet wakker van? Hoe vast slaap jij?
Het is jouw geldquote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
Zou ik me een macchicken gaan halen of niet ?
dat jij elke vrouw probeerd te versieren moet jij wetenquote:
Is die DVD al uit?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:12 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha. Die DVD van Nee, dan Lourdes. Met die botswagenscène![]()
Aha en als je dta wel wist was je dan gaan kijken?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:13 schreef Chanandler het volgende:
[..]
IK Hoorde het wel, werd er ook wakker van, maar dacht niet dat het recht voor mn huis was.
Uiteraard. Zoiets gebeurt hier nooitquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Aha en als je dta wel wist was je dan gaan kijken?
Zeker gaaf. En vandaag is hij verschenenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Is die DVD al uit?Ik ben destijds naar die show geweest in 't Odeon in Zwolle. Echt een topshow he
Ik versier geen damesquote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dat jij elke vrouw probeerd te versieren moet jij weten![]()
maar met AmyLee kletsen is erg leuk![]()
Ramptoeristquote:Op woensdag 2 november 2005 14:15 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets gebeurt hier nooit
geen dames? dus jij bekend hierbij dus dat je homo bentquote:
Mits er niemand half dood op de straat lag wel natuurlijk doet iedereen hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 14:18 schreef Chanandler het volgende:
Ja ik ben wel een ramptoerist ja. Boeiend, jij zou ook gaan kijken.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
geen dames? dus jij bekend hierbij dus dat je homo bent![]()
Je doet net alsof het een misdaad is.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef JPM01 het volgende:
[..]
geen dames? dus jij bekend hierbij dus dat je homo bent![]()
Nutteloos idd.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:22 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Nee hoor. Hoe kom je daar nou bij? vond eht alleen een rake opmerking van JPM.
dat zeg ik niet, het was een logisch antwoord op wat hij zegt... " ik versier geen dames" elke normale hetro man probeerd een dame te versieren mits hij vrijgezel is.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:20 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je doet net alsof het een misdaad is.
ik ben wel hetero btw
quote:
Coolquote:Op woensdag 2 november 2005 14:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, verder wel oke.
Ben klaar met mijn 1á laatste werkstuk
feels good
met mij goew, tjou?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Chanandler het volgende:
Hey inge , hoeist
Btw jullie MOETEN mij sig even checken
Like.. omgquote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SUPER
Ik begin vrijdagquote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SUPER
Whehe, ik begon vorige week woensdag tot vandaagquote:Op woensdag 2 november 2005 14:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
Like.. omg![]()
[..]
Ik begin vrijdagtot volgende week vrijdag
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:32 schreef Chanandler het volgende:
Hey inge , hoeist
Btw jullie MOETEN mij sig even checken
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:35 schreef Brechtje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SUPER
Philip Freriks uiteraardquote:
Mooie zinquote:Op woensdag 2 november 2005 14:39 schreef B_BOY het volgende:
goede middag ik ben er weer engels was makkelijk.
nou hoef je niet boos te worden. Daar kan ik helemaal niet tegen.quote:
Ik meen hetquote:
Ik ga zometeen naar kijken BV gaat voorquote:
Ik ben niet boo-hoos!quote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef Chanandler het volgende:
[..]
nou hoef je niet boos te worden. Daar kan ik helemaal niet tegen.
Wat iz BV?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik meen het
[..]
Ik ga zometeen naar kijken BV gaat voor
Ohjaquote:
Ik vind ze niet zo super. Alleen die van bush danquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef Brechtje het volgende:
Bron trouwens:
[SEX] Aanschouw de OPRAH smiley!
Ik stem voor, voor deze smileys. Hilarisch!
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef Brechtje het volgende:
Bron trouwens:
[SEX] Aanschouw de OPRAH smiley!
Ik stem voor, voor deze smileys. Hilarisch!
Hij geeft veel voor jequote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Imberr het volgende:
omggesprek met mijn broer net.. ik heb had hier 6 koekjes liggen. Was er net nog eentje over, vraag ik aan mijn broer: "wil jij de laatste?"
zegtie: "Heb je ze alle 5 al opgegeten?! Vandaag?!"
ik: "Nee..gister en vandaag
"
Hij: "je weet toch dat dat ongezond is he?"
Ik: "ja.Wil jij de laatste nou of niet?"
Hij: "Nee!"
Ik: "Dan eet ik em op"
Hij:"Ik hoop dat je er dood aan gaat."
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet je broer basis of kader.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Imberr het volgende:
omggesprek met mijn broer net.. ik heb had hier 6 koekjes liggen. Was er net nog eentje over, vraag ik aan mijn broer: "wil jij de laatste?"
"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb er ook zo een in de klasquote:Op woensdag 2 november 2005 14:48 schreef Imberr het volgende:
"
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zei net dat ik tegen je was en toen zei je niks meer dus vandaarquote:Op woensdag 2 november 2005 14:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoezo moet ik dan boos zijn?
[..]
Echt geweldig is hij
Ik zeg toch iets?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:51 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Je zei net dat ik tegen je was en toen zei je niks meer dus vandaar
Hoiiiiquote:
Vergeleken bij mij broer valt dat nog mee bij Imberrquote:Op woensdag 2 november 2005 14:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij moet hij dat echt niet flikken
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij broer valt dat nog mee bij Imberr
Ik quote te telkensquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Niet tegen mij(ja nu wel maar net niet)
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:52 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij broer valt dat nog mee bij Imberr
Hij is dus gewoon gestoordquote:
Ja Shaker met jou?quote:
Elke dag naar de friettentquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef B_BOY het volgende:
ik ben zo niet hoor. dagelijks naar de friettent bijna![]()
Zelfde als hier dus door mijn broer sta ik nu te springen om uit huis te gaan en loop ik bij maatsch werkerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij was vroeger veel erger hoor. Door hem ben ik jarenlang heel stil en ineengedoken geweest enzo.
![]()
![]()
(Oudere) broers die (altijd) gemeen doen zijn kutquote:Op woensdag 2 november 2005 14:55 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Zelfde als hier dus door mijn broer sta ik nu te springen om uit huis te gaan en loop ik bij maatsch werker![]()
Hij is ook slim.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sure...
@ Imberr : Gymnasium is vrij slim lijkt me
Daar heb je dribbel! Met zn langebroek.quote:
hoi maik0lquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Maikuuul het volgende:
Het gaat me ineens hendig snel hierhoi dribb0l
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
(Oudere) broers die (altijd) gemeen doen zijn kut![]()
langebroekquote:Op woensdag 2 november 2005 14:57 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Daar heb je dribbel! Met zn langebroek.
beter oplettenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik zie het nergens over stierenstornt gaan hoor
Aardig, aardig. Vrijdag naar Eindhovenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
as usual
ja gaat best hoor
met jou dan ?
jammer dat t voor anderen altijd gewoon 'broer-zus gedoe' lijkt.. terwijl jij je helemaal ellendig voelt erdoor..quote:
I knowquote:
wat ga je daar doenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aardig, aardig. Vrijdag naar Eindhoven
quote:
eet ik een bakje friet op dan kom ik meteen FLINK aanquote:
wat danquote:Op woensdag 2 november 2005 14:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Bij mij moet hij dat echt niet flikken
Hahah, niet echt hequote:Op woensdag 2 november 2005 14:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
langebroek![]()
![]()
*naar buiten kijkt
inderdaad geen weer voor een korte broek![]()
Hoeveel ik ook eet, ik kom nooit aan. Das echt pauper jóhquote:Op woensdag 2 november 2005 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
eet ik een bakje friet op dan kom ik meteen FLINK aan![]()
serieus![]()
Tja bij mij is het altijd zo dat iedereen mn broer mag en mij nooit terwijl hij ons als we met ons gezin zijn gewoon terroriseerdquote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
jammer dat t voor anderen altijd gewoon 'broer-zus gedoe' lijkt.. terwijl jij je helemaal ellendig voelt erdoor..![]()
[..]
I knowIk kies CM denk ik
![]()
We gaan dus allemaal duimen en zorgen dat jij die baan krijgt, en anders gaan we er massaal heen om te boel kapot te makenquote:
Doenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We gaan dus allemaal duimen en zorgen dat jij die baan krijgt, en anders gaan we er massaal heen om te boel kapot te maken![]()
Ik doe VWO CM zit nu in examenjaar en bevalt me prima hoor CMquote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat voor wiskunde krijg je daar? A12 ofzo?Want bij cm krijg je geloof ik alleen A1
![]()
![]()
Hoe oud is hij? De mijne is bijna 17 en die is 2 jaar geleden ofzo met t ergste gestopt.. Maar alstie dus es boos is krijg ik de klappen..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:03 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Tja bij mij is het altijd zo dat iedereen mn broer mag en mij nooit terwijl hij ons als we met ons gezin zijn gewoon terroriseerd![]()
en dat is?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen check !!! ik heb mijn geboortedatum in mijn profiel gezet
Kijk snel gek !quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en dat is?
vast niet het beste jaar 1983![]()
A12 stelt niks voorquote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Wat voor wiskunde krijg je daar? A12 ofzo?Want bij cm krijg je geloof ik alleen A1
![]()
![]()
Nee, ik ben _moder8or_quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
maikuuul???
N en T leuk profiel
kenker moeilijk.
hou dan een wintelslaapquote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Ayaxola het volgende:
Wat een kutweer trouwens buiten
Ik hou echt zo van de zomer
Ik welquote:Op woensdag 2 november 2005 15:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk snel gek !
Wie opent de volgende ? er is weer een nieuwe update in me profiel !!!
Ik wil ook CM, maar dan krijg je zoveel tekenen (op havo iig)..quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik doe VWO CM zit nu in examenjaar en bevalt me prima hoor CM
zeikerdquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik wil ook CM, maar dan krijg je zoveel tekenen (op havo iig)..En bij de andere profielen krijg je meer wiskunde en daar ben ik zooo niet goed in.
En in tekenen ook niet trouwens.
Haal je makkelijkequote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb B12En moet een voldoende staan na me examen
19 en reageert zich ook altijd af op mij, en hij is bijna 2 meter en erg sterk/agressief dus mn ouders kunnen ook weinig tegen hem beginnen omdat hij ook zo tegen hen is.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hoe oud is hij? De mijne is bijna 17 en die is 2 jaar geleden ofzo met t ergste gestopt.. Maar alstie dus es boos is krijg ik de klappen..En men moeder is dan meestal niet thuis ofzo..
B is statestiek toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb B12En moet een voldoende staan na me examen
jij zou toch bij de MD werken?quote:
Ik ken het probleem, ik doe nu handvaardigheid maar ben niet oed met mn handenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik wil ook CM, maar dan krijg je zoveel tekenen (op havo iig)..En bij de andere profielen krijg je meer wiskunde en daar ben ik zooo niet goed in.
En in tekenen ook niet trouwens.
Oe dat klinkt me heel bekent in de oren. Mijn zus is precies zo, die verheft zichzelf echt boven iedereen omdat ze zo'n goeie student is met hoge cijfers. En als ze haar zin niet krijgt begint ze te krijsen en te stamen, ze is mekant 19 puuuuhh. En als je er dan wat van zegt gaat ze huilen dat ze het helemaal niet zo bedoelt, maar 10 minuten later gaat ze gewoon verder. Zal wel aan het niveau verschil liggen van mij en mn zus.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef AmyLee het volgende:
[..]
19 en reageert zich ook altijd af op mij, en hij is bijna 2 meter en erg sterk/agressief dus mn ouders kunnen ook weinig tegen hem beginnen omdat hij ook zo tegen hen is.
B en A komt op het zelfde neer zo goed als, alleen B2 is anders, dat is redeneren en bewijzenquote:
Nee serieus.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef AmyLee het volgende:
[..]
19 en reageert zich ook altijd af op mij, en hij is bijna 2 meter en erg sterk/agressief dus mn ouders kunnen ook weinig tegen hem beginnen omdat hij ook zo tegen hen is.
Ik zou CM doen als ik kon tekenen, nu doe ik dat nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee serieus.Ik ben echt niet goed in tekenen (iig niet dat wat we op school moeten tekenen
).. Maar voor de rest is CM wel t beste profiel voor me.
![]()
Van handvaardigheid ben ik nu gelukkig al 3 jaar af.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, ik doe nu handvaardigheid maar ben niet oed met mn handenen t ergste is dat je op eht vwo een eindexamenwerkstuk moet maken dat dus meetelt voor het centraal examen
Mn ouders willen dat niet, die schamen zich ervoor ofzo, ze willen de vuile was niet buiten hangenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:10 schreef Imberr het volgende:
[..]
Nee serieus.Ik ben echt niet goed in tekenen (iig niet dat wat we op school moeten tekenen
).. Maar voor de rest is CM wel t beste profiel voor me.
![]()
[..]Word daar van buitenaf ook niks aan gedaan? Gezinshulp ofzoiets?
![]()
Ik moet men profielwijzer ding weer es terugvinden.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zou CM doen als ik kon tekenen, nu doe ik dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |