yup, ooit eens gerund op een XP 2500+ met 1 GB ram en een fatsoenlijke videokaart, en het liep nog niet eens echt soepel, wel speelbaar, maar niet echt heel vloeiend.quote:
Assembler en machinetaal voor de atari nog steeds geloof ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 14:52 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Vroeger ...mijn Atari tijd (dat ze net met de 1040STF uit kwamen), had je enorm veel grafische demo's staan op de alternatief verkregen software en dat op diskettes. Toen al een kunst en veelal beginnend op de bootsector en in machinetaal.
Ook al gaaf om te zien, als je dat ging debuggen hoe ze destijds de boel al aan het packen waren.
Daarom vraaf ik me na bovenstaand lezend af, welke programmeertaal men dan nu gebruikt.
Pie had destijds voor dat al veel respect, maar dit alles is history
Nog steeds dusquote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Assembler en machinetaal nog steeds geloof ik.
Ik programmeer niets op m'n atari 1040STf, maar ik maak er wel muziek op.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:04 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Nog steeds dusen is ook de kortste en snelste weg om alles uit de kast te halen aan mogelijkheden
![]()
Ook nog steeds een klassieker.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:08 schreef Kiteless het volgende:
Pfff, dit is pas geschiedenis
http://www.pouet.net/prod.php?which=3218
[afbeelding]
JARIG, ROB IS JA-RIG EN O OH WAT VIEREN WIJ FEEST!quote:
quote:Work sucks, scrollers suck, society sucks, we rule
Thnx ...roept veel herinneringen op, zeer veel zelfsquote:Op woensdag 2 november 2005 15:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Assembler en machinetaal voor de atari nog steeds geloof ik.
Zie hier wat screenshots van atari ST demos:
daar was hij destijds ook uitstekend geschikt voor.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik programmeer niets op m'n atari 1040STf, maar ik maak er wel muziek op.
Op m'n game-dev pc draait ie wel goedquote:Op woensdag 2 november 2005 17:35 schreef Burner2000 het volgende:
Straks maar ff op m'n game pc testen. Op m'n dev pc was de demo niet vooruit te branden.
^- ja, laat anders even duidelijk merken dat je geen idee hebt waar je het over hebtquote:Op woensdag 2 november 2005 21:01 schreef mschol het volgende:
leuk gedaan enzo maar volgens mij gebruiken ze nog geen 30% van alle resources (maak em zeg 200 kb en zorg dat de noieuwe gpu's hun werk kunnen doen)
maar nog best mooi voor een spel van 96kb
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
^- ja, laat anders even duidelijk merken dat je geen idee hebt waar je het over hebt
Hoezo ?quote:
Mja, gegenereerde data-size zegt ook weinig, als ik kijk naar een paar van m'n 4k-intro's genereren die gemiddeld al tussen de 100 en 500MB aan audiodata... met een stukje code van tussen de 500 en 2000 bytes.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:07 schreef cerror het volgende:
Wat kiteless zegt.
Ik ben dan zelf geen coder maar ik weet wel dat ze meer dan een gig aan resources packen/genereren voor zoiets.
Plastic.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:43 schreef GoStop het volgende:
@ mschol;
Als je je gpu wilt laten zweten; pak deze megademo maar eens: Final Audition![]()
Wil altijd nog eens naar zo'n demoscene-party..
Breakpoint 2006 anyone?![]()
Wat zijn je pc-specs buup?quote:Op donderdag 3 november 2005 14:10 schreef Bupatih het volgende:
Hij doet het niet bij mij.
Hij kapt er al bij het laden mee.
Waar kun je dat makkelijk, snel en overzichtelijk zien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |