Dat is het probleem juist, ze gaan niet weg!quote:Op donderdag 3 november 2005 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
BastardRelax man! We staan een maandje voor iets heel moois en jij reageert overal zo fel op. Relax en NEGEER die mensen, zijn ze zo weer weg.
Die hardeschijf is maar 20 gigabyte.. Daar passen ongeveer 6 save games op. Dus een memory card van 32 mb is wel aan te raden.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Frag_adder het volgende:
Weet trouwens iemand of je zo een memory unit moet hebben om te saven of of de xbox 460 hardeschijf al genoeg is?
quote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Frag_adder het volgende:
Weet trouwens iemand of je zo een memory unit moet hebben om te saven of of de xbox 460 hardeschijf al genoeg is?
Ik heb mijn 360 ge-preorderd dus dat word er sowieso een met Harde schrijf. IIG bedankt, dat is nog eens snelle service op fok!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
Als je een 360 met harde schijf hebt is dat voldoende, dan hoef je geen memory unit erbij te kopen. Als je geen harde schijf hebt moet je een memory unit kopen.
De prijs van die dingen los is 99 en 35 voor resp de Harde schijf en de memory unit.
dit is nog erger dan Xbxoquote:Op donderdag 3 november 2005 10:30 schreef Frag_adder het volgende:
De tandjesquote:Op donderdag 3 november 2005 13:05 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt maar een beperkt aantal knoppen op je controller dus een volledige simulatie kan het niet wordenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:19 schreef Fillipe het volgende:
Ik hou wel van dit genre alleen moet ik geen vliegspel hebben die in de buurt van simulatie komt, dan wordt het mij meestal te pittig. Maar dit probleem had ik namelijk op PC's met al duizenden toetsencombinaties etc.
Dit is een console topic.quote:Op donderdag 3 november 2005 13:55 schreef Retuobak het volgende:
Dat lijkt me een toffe game
Alleen ik zou me bijna schamen om een game met die titel te hebben, World Airforce was een 1000x betere titel.
Zet die ignore knop nou eens aan in je hersenen!!quote:
Eh? Ik zeg alleen dat ik de naam van de game kut vind? Taito had de game eerst World Air Force genoemd, imho een veel betere titel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |