Nee, de Nintendo is gewoon slecht in het algemeen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik dacht dat Nintendo slecht was in marketing
Whahahahahaquote:Op woensdag 2 november 2005 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, de Nintendo is gewoon slecht in het algemeen.
Dit is natuurlijk voor de Amerikaanse markt waarin je redelijk wat doelgroepen voorbij ziet komen, wat dus erg slim is. Daarnaast is dit een soort teaser, pas net voor of na de launch zullen ze echt met reclame's komen op te laten zien wat een Xbox360 is, en wat het precies allemaal kan.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik dacht dat Nintendo slecht was in marketing
De Nintendo?quote:Op woensdag 2 november 2005 18:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, de Nintendo is gewoon slecht in het algemeen.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef PandorasBox het volgende:
X360 Lounge is in Japan vandaag voor de massa geopend.
Wel eerst je helm op doen voordat je erin gaat:
[afbeelding]
MS heeft gewoon pech in Japan.
*Japanse reporter*. "Kijk helen, dit hiel is miclosoft's antwoold op Sony's Eyetoy. Hij is elg gloot en zwaal. Maal hij staat als een hui..*pieeeeeep* BOEM! au! GODVELDOMME!"quote:Op woensdag 2 november 2005 20:25 schreef PandorasBox het volgende:
X360 Lounge is in Japan vandaag voor de massa geopend.
Wel eerst je helm op doen voordat je erin gaat:
[afbeelding]
MS heeft gewoon pech in Japan.
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Japanse reporter*. "Kijk helen, dit hiel is miclosoft's antwoold op Sony's Eyetoy. Hij is elg gloot en zwaal. Maal hij staat als een hui..*pieeeeeep* BOEM! au! GODVELDOMME!"
Waar of wie de fuck heb je het over.....quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Bastard het volgende:
Als al die niet-liefhebbers, nou eens lekker zouden opzouten ofzo... lekker op een houtje gaat bijten tot sintjuttemus wachtend op hun eigen geliefde superconsole... poe hee, zou de wereld een stuk beter af zijn.
Jammer, doodsverwensingen is namelijk zo 2000
Maar een paar hier mogen wel van mij de vroege intercity halen van mij.
Jouw post samengevat:quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Bastard het volgende:
Als al die niet-liefhebbers, nou eens lekker zouden opzouten ofzo... lekker op een houtje gaat bijten tot sintjuttemus wachtend op hun eigen geliefde superconsole... poe hee, zou de wereld een stuk beter af zijn.
Maar een paar hier mogen wel van mij de vroege intercity halen van mij.
Hoe kom je aan die foto van mij.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jouw post samengevat:
[afbeelding]
Neem niet alles zo serieus.![]()
Ik moest huilen, als plaatsvervangende schaamte that is.quote:
Cool,.... nu is het wachten op een IGN of een Gamespot reviewquote:Op donderdag 3 november 2005 06:37 schreef kepler het volgende:
SPAM
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7285
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Bastard het volgende:
Betere tekst zou zijn.. "ik heb een tyfus hekel aan internet bloedzuigers."quote:Op woensdag 2 november 2005 22:35 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jouw post samengevat:
[afbeelding]
Neem niet alles zo serieus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |