Ben je klaar? Lees de vorige topics maar even door voor alle info over HD-tv'squote:Op woensdag 2 november 2005 12:16 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen zich hier zwaar in gaan vergissen. De resolutie van een HDTV is al snel zo'n 2 keer hoger als die van een normale.
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je klaar? Lees de vorige topics maar even door voor alle info over HD-tv'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joint operations op de pc (een soort van battlefield) is te spelen met 128 man dus waarom niet?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sorry maar dat zie ik toch niet goed gaan. 8 of 12 gaat net aan leuk.. daarboven is vragen om lag.
Of het nou een nieuwe machine is of niet, internet word niet geupgrade ofzo.
ik hoop het niet eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Is Top Spin 2 een launchgame eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 november 2005 12:03 schreef Woutervn het volgende:
Ik heb nu heel veel screenshots en trailers van nieuwe XBOX 360 spellen gezien en dat ziet er wel echt te vet uit. (in acht nemende dat dit niet allemaal in-game is) Mijn vraag is alleen ziet het er ook zo vet uit als je geen HD TV in huis hebt?
half januari 2006quote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop het niet eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
want die wil ik wel kopen, dus ze wachten er beter maar even meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Scheelt mee een hoop geld in decemberJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Joint Ops ondersteunde officieel tot 150 en Novalogic heeft bij tests zelfs 300+ gehaald op een server. Voice werd verdeeld over verschillende servers (mensen konden zich groeperen in squads)quote:Op woensdag 2 november 2005 13:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Joint operations op de pc (een soort van battlefield) is te spelen met 128 man dus waarom niet?
net wat skull splitter zegt is dat er haast geen interactie met de omgeving is waardoor het mogelijk is, en call of duty 2 heeft ook niet echt interactie dus het moet kunnen.
Mits de servers dedicated zijn en ze een oplossing gaan vinden voor de voice, dan moet 64 man zeker kunnen
mooiquote:Op woensdag 2 november 2005 14:19 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
half januari 2006om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben de laatste tijd weer helemaal verslaafd aan multiplayer Top Spin 1, dus ik wacht met smart op deel 2.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop het niet eigenlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
want die wil ik wel kopen, dus ze wachten er beter maar even meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Scheelt mee een hoop geld in decemberJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb voor de grap geklikt op "Add to shoppingcar" staat wel leukquote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de rijke mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twee games op die lijst zijn al uitgesteld dus die mogen ze aanpassen !quote:Op woensdag 2 november 2005 16:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor de rijke mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Huil nu zo joh,.... lach en zie er de humor van inquote:Op woensdag 2 november 2005 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom staan die achterlijke foto's eigenlijk in de OP?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier dan ;quote:Op woensdag 2 november 2005 15:29 schreef Black-Hole het volgende:
De officiële PGR3 site is helemaal in het nieuwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik weet niet wie of wat het zijn en grappig vind ik het ook niet echtquote:Op woensdag 2 november 2005 17:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huil nu zo joh,.... lach en zie er de humor van inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik dacht dat Nintendo slecht was in marketingquote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef Roi het volgende:
Eerste 360 reclameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://media.putfile.com/360ad
Leuke reclamequote:Op woensdag 2 november 2005 17:55 schreef Roi het volgende:
Eerste 360 reclameom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://media.putfile.com/360ad
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En ik dacht dat Nintendo slecht was in marketingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop