Nee, dat werkt niet. M'n videokaart is redelijk oud (Geforce 4nogwat), dus misschien is dat het.quote:
Dat gezeik over graphics altijd; oordeel eens op gameplay man.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef Nichevo het volgende:
Daarom ook, hij draaide op een HDTV, dus had ik ook wel wat mooiere graphics verwacht. Ik vond het echter geen next-gen waardige graphics (met uitzondering van King Kong dan)
Filmpje afspelen is afhankelijk van je processor en je codec, maar aangezien dit HD filmpjes zijn heb je een snelle pc nodig om ze te kunnen draaien zonder stotteren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet. M'n videokaart is redelijk oud (Geforce 4nogwat), dus misschien is dat het.
PIV 2.8GHz niet genoeg?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:49 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Filmpje afspelen is afhankelijk van je processor en je codec, maar aangezien dit HD filmpjes zijn heb je een snelle pc nodig om ze te kunnen draaien zonder stotteren.
Kennelijk niet, echter heeft het ook met achtergrondprocessen, geheugen gebruik, eerder genoemde codec en software te maken natuurlijk. Overigens draait het op een amd64 3500+ ook niet perfect.quote:
Door een fiets te kopen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:50 schreef IkWilbert het volgende:
Wow, wil je nu al een xbox 360? Steun dan deze marktplaats oplichters!
http://koopjes.marktplaats.nl/computer_hardware/spelcomputers_xbox/10987633.html?return=eJw1ydEKgyAYBeB3Ceoy9bdFGTHai4SVUGQp%2Bo%2Fcxt59erGbw3fOkYKJzyZo5wVrmcgmZy6vuhXRCkJ2Y9VZHtLtaLWU6MtTk9kc9onKjat0yyWdIt4q%2FV%2F9GCYTyMyrtlzx0Pege1Ysvt%2BvnA%2Fpy%2BEGlNc05w80cWMROsbAARIhsWoTMfK92cQQCZxTqFN7xVY1FFgTm%2FFbOgvbs6z7%2FgDoykDM&df=1
Zoiets heb ik ook, kon zonder problemen kijken.. streaming gaat minder goed.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef twi het volgende:
En je moet genoeg geheugen hebben natuurlijk. Mijn 256MB P4-M 2.0 GHz met GeForce 4200 trekt het meestal ook niet ideaal in elk geval.
Ah... ze hebben de advertentie al veranderd. Ze boden namelijk xboxs 360's aan voor 299 euro. Je kon ze vanaf volgende week krijgen. LOL! ze hadden ook een premium pack voor 399 euro met een aantal games erbij.quote:
demopods zie je ook vrijwel nergens alleen in de mediamarkt staan ze nog, en in sommige mediamarkten, zoals eindhoven staan wel demo podsquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Wel vaag dat er minder dan een maand voor de launch nog geen demopods in NL zijn.
Bij Ridge Racer heb ik nooit het gevoel gehad dat je zelf controle hebt over je drift. Het is meer dat het automatisch gaat en dat je alleen even hoeft te wachten tot je drift sequence over is.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:30 schreef Fillipe het volgende:
Nieuw filmpje Ridge Racer 6
Vind het driften in de bochten er redelijk goedkoop uitzien moet ik zeggen.
zoals al meerdere keren vermeld is in dit topic, download gewoon eens wat demo filmpjes met een resolutie van 1280x720, en bekijk ze op je pc scherm en, als je over de mogelijkheid beschikt, bekijk het zelfde filmpje op je tv d.m.v de tv-out van je pc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:15 schreef Fillipe het volgende:
Wat ik me afvraag: Zijn er geen plaatjes cq foto's waarbij je het verschil kan zien tussen een spel dat gespeeld wordt op een HDTV en hetzelfde spel wat gespeeld wordt op een 'normale' TV. En dan bedoel ik uiteraard met het oog op de grafische verschillen. Lijkt me toch sterk dat hier geen multimedia van aanwezig is.
ik kan je vertellen de graphics zijn ook prima, er gebeurt ook nog eens zoveel in de omgeving.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:45 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat gezeik over graphics altijd; oordeel eens op gameplay man.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |