quote:Op woensdag 2 november 2005 01:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou... ja... dank je, maar eh... echt vrolijk is het niet...
Okee, dan houden we het wel bij de tulp toch maarquote:Op woensdag 2 november 2005 01:45 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
Niet? Een zwarte tulp is echt heel zeldzaam hoor! Ik vind het de coolste tulp die er is.![]()
Deze beter?
[afbeelding]
![]()
Je leek me al niet echt een madeliefjesmeisje.quote:Op woensdag 2 november 2005 01:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, dan houden we het wel bij de tulp toch maar![]()
![]()
sorryquote:Op woensdag 2 november 2005 01:48 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Je leek me al niet echt een madeliefjesmeisje.![]()
Mare shit, ik lul nu zelf ook offtopic!![]()
Bad bad girl!quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 2 november 2005 01:51 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Bad bad girl!![]()
You make me do bad things!![]()
Choumacher moet eigenlijk ook ff reageren, misschien krijgen we dan wel weer een kleine mini-rel op Fok!![]()
Wat?quote:
de relquote:Op woensdag 2 november 2005 01:57 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat?
Dat jij een bad girl bent?
Dat jij mij verleidt tot offtopic gelul?
Dat er een misschien Fok!-mini rel komt?
![]()
Ik denk het ook niet, is weer zo'n softie topic zonder actie met eenzijdig schelden enzo.quote:
jupz... beetje jammer...quote:Op woensdag 2 november 2005 01:59 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, is weer zo'n softie topic zonder actie met eenzijdig schelden enzo.![]()
Nou ja, ik ben benieuwd of dit topic morgen nog open is, er staat toch alleen maar slowchat gelutter in, maar wel gezelligquote:
okee, have fun, en slaap ze!quote:Op woensdag 2 november 2005 02:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben benieuwd of dit topic morgen nog open is, er staat toch alleen maar slowchat gelutter in, maar wel gezellig!
Ik ga me bek schrobben, nog ff film kijken en dan pitten!![]()
![]()
Oogjes dicht en snaveltjes toe!quote:
dude!quote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef Bloody_Hell het volgende:
Choumacher denkt dat hij heel wat is. Ondertussen weet de rest wel beter.
Het wachten is op iemand die hem thuis opzoekt.
Bang voor een verbale oorwassing.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:24 schreef Bloody_Hell het volgende:
Waarom heeft die graftak hier eigenlijk nog niet gereageerd? Je zou toch op zijn minst verwachten dat hij wat onzinnige scheldkannonade's loslaat maar nee hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |