hm ik denk dat je dan iets krijg twat heel lief is.. maar verplicht dagelijks een portie valium nodig heeftquote:Op woensdag 2 november 2005 09:23 schreef rena het volgende:
Die jack russel x border collie isIk ben benieuwd wat voor karakter daar in zit
![]()
Haha, lijkt me helemaal gaafquote:Op woensdag 2 november 2005 09:58 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hm ik denk dat je dan iets krijg twat heel lief is.. maar verplicht dagelijks een portie valium nodig heeft
Wel eens van gehoord nog nooit een foto van gezien!! Ziet er best raar uitquote:Op woensdag 2 november 2005 01:12 schreef beelz het volgende:
[afbeelding]
De scheit, kruizing schaap en geit.
Die is leukquote:Op woensdag 2 november 2005 22:51 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Savannah kat, kruising tussen een serval en een gewone kat.
Wat ziet die er gaaf uitquote:Op woensdag 2 november 2005 22:51 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 november 2005 22:46 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
kruising tussen een Jack Russel en een Chihuahua
[afbeelding]
Oeh!! Dies gaaf!quote:Op woensdag 2 november 2005 22:51 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb wel eens gehoord van een kruising tussen een Jack Russel en een Rottweiler, maar nog geen plaatje erbij gevonden.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef StephanL het volgende:
Sommige kruisings van honden zijn echt mooiOok raar dat je ze eigenlijk allemaal met elkaar maar kan kruisen, dat is apart
Welke dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef rameijer het volgende:
Volgens mij zijn het meer bijzondere Photoshops dan bijzondere kruisingen![]()
waarom is apart? het is 1 soort met verschillende rassen.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:16 schreef StephanL het volgende:
Sommige kruisings van honden zijn echt mooiOok raar dat je ze eigenlijk allemaal met elkaar maar kan kruisen, dat is apart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |